4 rossz szokás, ami árthat a karrierednek
A cnbc.com munkatársai azt vizsgálták hogyan befolyásolják a karrierépítést a jó illetve rossz szokások, tulajdonságok - írja a hirado.hu.
4 dolog, ami minden munkaadót idegesít:
- határidőre el nem készülő munka, illetve egyszerűsítés a munkavégzésben - főleg, ha az egyszerűsítés a munka rovásárára megy
- ha nem sikerül megvalósítani a főnök ötletét - ez részben frusztrálja a munkaadót, és szervezetlennek vagy megbízhatatlannak állítja be a munkavállalót
- negatív hozzáállás - ide sorolható a többi kollégával szembeni folyamatos kritika, és a hátrányok kidomborítása az előnyök helyett
- hibák ismétlődése, és azok iránt nem vállalt felelősség - lehet hibázni, de vállalni kell érte a felelősséget
Hogyan lehet változtatni ezeken?
A rossz szokások elkerülésére Maxfield javaslata szerint a “láthatatlan befolyásokat” kell körülöttünk megtalálni. Például, miért alakítjuk úgy a napunkat, hogy ne tudjuk betartani a határidőket? Kevés alvás miatt állandóan negatívan állunk a dolgokhoz? Miért nem tudunk nemet mondani másoknak? Ha feltárjuk viselkedésünk okait, akkor átalakíthatjuk szokásainkat a munka területén a kedvünk szerint.
“Ismerjétek meg ezeket a hatásokat - mondja Maxfield -, és állítsátok a saját oldalatokra. Készítsünk tervet.”
hirado.hu