A rossz ügyfélszolgálat ellenszere a közösségi média
Nyilvánosan panaszkodni, adott cég Facebook-oldalára beírni - vajon milyen hatással van mindez a szolgáltatókra? A napokban a British Airways egyik utasa a nyilvánosság előtt panaszkodott, mert amikor eltűnt a csomagja, az az ügyfélszolgálatos nem volt segítőkész. A közösségi média segíthet abban, hogy akik alkalmatlanok erre munkára, azok ne dolgozhassanak hasonló pozícióban, teszi fel a kérdést a jobline.
A vállalatoknak muszáj lenne átdolgozni ügyfélszolgálati stratégiájukat, ha nem akarnak kellemetlen helyzetbe kerülni. Van, aki már rájött erre, például a KLM légitársaság már 2011-ben bejelentette, hogy éjjel-nappal működő ügyfélszolgálatot működtetnek ezután.
Egy cég sem hagyhatja, hogy egy negatív bejegyzés szinte önálló életre keljen anélkül, hogy ők tudnának rá reagálni. A technológiai fejlődés azt diktálja, hogy az ügyfélszolgálatban is egyfajta forradalomnak kell történnie - 9-től 5-ig működni egy ügyfélszolgálatnak ma már nem igazán elég.
jobline
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Cristiano Ronaldo egy robotkapus ellen tesztelte lövőerejét, miután Mark Rober, a NASA-mérnökből lett YouTube-sztár megépítette a villámgyors,... Teljes cikk
Határozatlan idejű sztrájkot hirdettek december 15-től a párizsi Louvre dolgozói, tiltakozásul a "romló munkakörülményeik" és az "elégtelen... Teljes cikk
A férfi mérgezett kávéval és teával kínálta áldozatait, majd visszaélt vele, hogy kiszolgáltatott helyzetbe kerültek a nők. A HR-igazgatót a... Teljes cikk
- Rossz hír a magyar dolgozóknak: munkahelyi stresszben éllovasok vagyunk 3 hónapja
- Te hogyan reagálsz a hatásvadász címekre? 4 hónapja
- Az irodától a home office-ig: mi teszi boldoggá a munkavállalókat? 5 hónapja
- Peren kívül megegyezett a Disney a színésszel, akit egy közösségi média posztja miatt rúgtak ki 5 hónapja
- Új kihívások után néz Az álommeló reality győztese 5 hónapja
- Ötből két dolgozó szerint a közösségi média veszélyes a karrierjére 5 hónapja
- Miért lenne fontos tiltani 13 éves kor alatt az okostelefont? Globális korlátozást javasolnak a szakértők 5 hónapja
- Eltűnnek az olvasók, jönnek az elbocsátások – a Google AI-ja munkahelyek ezreit veszélyezteti 6 hónapja
- Linkedin 6 hónapja
- Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében 7 hónapja
- Új vezérigazgató a TV2 Média Csoport élén 9 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja