A rossz ügyfélszolgálat ellenszere a közösségi média
Nyilvánosan panaszkodni, adott cég Facebook-oldalára beírni - vajon milyen hatással van mindez a szolgáltatókra? A napokban a British Airways egyik utasa a nyilvánosság előtt panaszkodott, mert amikor eltűnt a csomagja, az az ügyfélszolgálatos nem volt segítőkész. A közösségi média segíthet abban, hogy akik alkalmatlanok erre munkára, azok ne dolgozhassanak hasonló pozícióban, teszi fel a kérdést a jobline.
A vállalatoknak muszáj lenne átdolgozni ügyfélszolgálati stratégiájukat, ha nem akarnak kellemetlen helyzetbe kerülni. Van, aki már rájött erre, például a KLM légitársaság már 2011-ben bejelentette, hogy éjjel-nappal működő ügyfélszolgálatot működtetnek ezután.
Egy cég sem hagyhatja, hogy egy negatív bejegyzés szinte önálló életre keljen anélkül, hogy ők tudnának rá reagálni. A technológiai fejlődés azt diktálja, hogy az ügyfélszolgálatban is egyfajta forradalomnak kell történnie - 9-től 5-ig működni egy ügyfélszolgálatnak ma már nem igazán elég.
jobline
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Évi 150 ezer fontért, azaz mintegy 70 millió forintért keresnek az Egyesült Királyság legtávolabbi, legeldugottabb szigeteinek háziorvosi... Teljes cikk
Nem jogerősen egy év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélt az Egri Járásbíróság egy ittasan dolgozó buszsofőrt Egerben - közölte a Heves... Teljes cikk
A Bács-Kiskun Vármegyei Főügyészség jelentős mennyiségű kábítószerre elkövetett kábítószer-kereskedelem, új pszichoaktív anyaggal... Teljes cikk
- 120 újságírót és médiamunkást öltek meg tavaly 4 hónapja
- "Komoly kihívás egy rohanó vonat előtt cserélni a síneket" - így látták az évet a HR vezetők: Endrei-Kiss Judit, RTL 4 hónapja
- Ügyfélkapcsolati munkatárs 8 hónapja
- Új vezetője lesz a CNN-nek 9 hónapja
- Toxikussá vált a Twitter? Egymás után távoznak a cégek 9 hónapja
- A mesterséges intelligencia sem tudja kiszorítani az élő munkaerőt a telefonos ügyfélszolgálatokból 11 hónapja
- Mindenkit elbocsátottak a legendás National Geographic-tól 11 hónapja
- Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia 11 hónapja
- Több száz embert bocsát el a legnagyobb német lap, az AI végzi majd a munkájukat 11 hónapja
- Visszatértek a könyvtárakba az olvasók 11 hónapja
- Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA 11 hónapja