Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 2 hónapja

Csaknem megháromszorozza létszámát a Binax cégcsoport

Jelenleg is zajlik további 50 dolgozó kiválasztása.

Az eddigi 150 dolgozó mellé idén még 150-et, jövőre pedig 120 új alkalmazottat vesz fel a zalaegerszegi központú, call centereket üzemeltető Binax cégcsoport - közölte csütörtöki sajtótájékoztatóján a cégcsoport tulajdonosa. Ott Tibor elmondta: az 1998-ban Zalaegerszegen indult és jelenleg Nagykanizsán is partnereinek telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet végző cégcsoport hat társaságból áll. A két zalai városban ügyfélszolgálati tevékenységgel, piaci és közvélemény-kutatással, valamint értékesítési kampányok támogatásával foglalkoznak.

A  cégcsoport tulajdonosa arról is beszámolt, hogy a koronavírus-járvány miatt megfogyatkoztak a partnereik, így 150 főre csökkent az alkalmazottaik száma. Túlnyomó többségében nőket alkalmaznak, akik között nagyon sok a kisgyermekes, egyedülálló, idős szüleiket gondozó, így az ő érdekükben is lehetőséget teremtettek a járvány idején az otthoni munkavégzésre. 

Nemrég 50 új alkalmazott állt munkába, jelenleg zajlik további félszáz munkaerő kiválasztása, de a nyár végén még újabb 50 ember felvételét tervezik, jövőre pedig még 120 dolgozóval kívánják bővíteni a létszámukat - ismertette Ott Tibor. 

 

MTI

  • 2023.03.22recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét. Részletek Jegyek
  • 2023.03.30euChance KLUB Elindult az euChance program, melynek egyik kulcs eleme a networking lehetőséget biztosító euChance KLUB. Szeretettel meghívjuk a 2023-as év első eseményére. 2023. március 30. 9:00-11:00 Nem Adom Fel Kávézó 1086 Budapest, Magdolna utca 1. Részletek Jegyek
  • 2023.04.28Vezetői Best Practice Fórum VEZETŐI ÉS SZERVEZETI KOMMUNIKÁCIÓ, MOTIVÁCIÓ A fórum célja a vezetői legjobb gyakorlatok megosztása Részletek Jegyek
  • 2023.05.18Lean Konferencia Lean és digitális transzformáció Lean, energiahatékonyság, folyamatfejlesztés. Részletek Jegyek
További cikkek
Tovább bővül Magyarországon az EY GDS

Tovább bővül a Magyarországon már egy éve működő EY Global Delivery Services (EY GDS), az EY globális szolgáltató központja. A nemzetközi... Teljes cikk

Üzleti szolgáltató szektor: A digitális átállás lehet a megoldás a recesszióra

Az IPA (Intelligens folyamatautomatizálás) bevezetésének legfőbb akadályait a magyarországi központokban jelenleg a pénzügyi források, az idő és a... Teljes cikk