Elnyerte a „Kiemelkedően vonzó és felelős munkáltató” címet a Bridgestone Tatabánya
A cég a „Movember – a Te bajuszod, a Te egészséged” elnevezésű kampánya ezüst minősítését nyerte a példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díjon – adta hírül a jarmuipar.hu.
A Magyar Public Relations Szövetség immár negyedik alkalommal hirdette meg az Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. A pályázatra a Bridgestone tavaly novemberben, a nemzetközi prosztatarák prevenciós hónaphoz kapcsolódó, dolgozói egészségtudatosság növelő kampánnyal nevezett be.
A jarmuipar.hu emlékezetet: a kampány arra ösztönözte a vállalat 1100 férfi munkatársát, hogy novemberben ne borotválkozzanak, növesszenek bajuszt vagy szakállt, és ezzel hívják fel férfitársaik, valamint a hölgyek figyelmét is a prosztatarák-szűrővizsgálat és a prevenció fontosságára.
jarmuipar.hu