kapubanner for mobile
Megjelent: 15 éve

Korycki Adrienn, az Expressz Magyarország Média Zrt. humán erőforrás igazgatója

Korycki Adrienn 2006-ban került az Expressz Magyarország Média Zrt. HR igazgatóságának élére. A közel 300 főt foglalkoztató cégnél a teljes stratégiai humán erőforrás menedzsmentért felel.

Korycki Adrienn
Korycki Adrienn a budapesti Hunfaly János Közgazdasági és Külkereskedelmi Szakközépiskola és Gimnázium kéttannyelvű külkereskedelmi és vállalkozói ügyintézői tagozatán kezdte meg a tanulmányait. Az érettségit követően a Pécsi Tudományegyetem Felnőttképzési és Emberi Erőforrás Fejlesztési Intézetének személyügyi szervező szakát célozta meg, amelyen 2001-ben sikeresen diplomát is szerzett. Mindezt azonban kevésnek érezte, ezért 2002-ben beiratkozott a Budapesti Közgazdaságtudományi és Államigazgatási Egyetemre (mai nevén Budapest Corvinus Egyetem), hogy szakközgazdász diplomát szerezzen vezetés és szervezés szakon.

Felívelő pályaív

Korycki Adrienn karrierjét 1997-ben az ÁB-AEGON Általános Biztosító Rt.-nél kezdte mint a vezérigazgató-helyettes személyi asszisztense. Feladatai közé tartozott a lakossági divízió vezetőhöz tartozó alkalmazottak jutalmazásával, béremelésével, opciós juttatásával, ki-beléptetésével, vezetők orientációjával és kilépésével kapcsolatos teendők koordinálása, a külső személyzeti és oktatási tanácsadó cégekkel való kapcsolat tartása, az interjúk illetve a divízió szintű rendezvények, meetingek teljes körű szervezése és lebonyolítása. Ezen túlmenően a holding támogatásával ő látta el a külső-belső PR feladatokat, szervezte meg a jutalom- és szakmai utakat, s készítette el a s tréningekhez szükséges oktatási terveket.

2000-ben váltásra szánta el magát: a NEXT Consulting Személyzeti Tanácsadó Kft.-hez igazolt, hogy junior szakemberként potenciális jelölteket kutasson fel különböző forrásokból (telefonos research, adatbázis, média, internet stb.). Napi teendői közé tartozott még a jelöltek előszűrése, az interjúk teljes körű szervezése, a beszámolók, riportok elkészítése, a projektek dokumentációja, valamint a workshopok szervezése. Részt vett továbbá egy 170 főt érintő management audit projektben, amelynek tapasztalatait később is hasznosítani tudta.

Nagyvállalathoz igazolt

2002-ben az 1800 főt foglalkoztató W.E.T. Automotive Systems Magyarország Kft.-hez dobbantott. Munkaügyi osztályvezetőként egy hat fős csoporttal (bérszámfejtők, TB ügyintéző, recepciósok, HR ügyintéző) gondoskodott a fizikai és szellemi munkakörök betöltéséről, a toborzási és kiválasztási folyamatok kialakításáról (internet, állásbörzék, tanácsadók stb.), illetőleg a belső PR ellátásáról (rendezvények, programok). Munkája eredményeképpen kialakult a cég kiválasztási rendszere, meghonosodott az exit interjú gyakorlata, és létrejött az európai K+F központ mérnöki állománya.

Szorgalmát és kitartását látva a cég 2004-ben előléptette humán erőforrás igazgatóvá. Itt már a humán erőforrás teljes területének terhe is a nyakába szakadt, legyen az a humán erőforrás gazdálkodási csoport, a bérszámfejtési és TB csoport, az oktatás és Kaizen csoport, a biztonsági és rendészeti vezető, munkavédelmi vezető, vagy a recepció munkájának koordinálása. Többek közt az ő irányítása alatt kezdett el a cég a szezonalitásból adódó emberi kapacitás kiegyenlítése céljából még több kölcsönzött munkaerőt foglalkoztatni, és befejeződött a Lean management elveken működő csoportmunka meghonosítása az összes termelő üzemben. Új alapokra helyezte továbbá a vállalat orientációs, motivációs, cafeteria-, illetve bérrendszerét, miközben bevezette a közép- és felsővezető fejlesztő és értékelő programot, illetve a környezettudatos "Zöld programot".

Személyügyi vezető az Expressznél

Korycki Adrienn 2006-ban került az Expressz Magyarország Média Zrt. HR igazgatóságának élére. A közel 300 főt foglalkoztató cégnél a teljes stratégiai humán erőforrás menedzsmentért felel, bár 2007 januárja és júliusa között a vállalat megbízott vezérigazgatójaként is tevékenykedett. Feladata alapvetően a teljes cégkultúraváltás, a változásmenedzsment kezelése, az új vezérigazgató orientálása körül forgott, de reá hárult a személycserék teljes körű kezelése, a stratégiai humán erőforrás terület felépítése, megalapozása is (színlelt szerződések megszüntetése, motivációs rendszer, teljesítményértékelés kialakítása, cafeteria rendszer bevezetése, kiválasztás, belső PR, kommunikáció, képzések, teljesítménykultúra projekt, coaching kultúra megteremtése, stb.)

A szakember elkötelezett híve az élethosszig tartó tanulásnak, többek közt részt vett interjútechnikai tréningen, LEAN oktatás sorozaton, vezetői képességfejlesztő programon (Dr. Bodó Consulting), valamint coaching és teljesítményértékelés workshopon. Angolul közép-, németül felsőfokon beszél, és a megszokott Word-Excel-Outlook triumvirátuson túl a WizuálBér, Nexon kódjaiban is otthon érzi magát.

Tapasztalatait szívesen megosztja kollégáival: felszólalt már az Országos HR Konferencián, a Personnel Hungary-n és publikált már a Személyügyi Szemlében is.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk