kapubanner for mobile
Megjelent: 14 éve

Nem mindegy a névjegykártya, avagy a vállalati versenyelőny titkai

Széles a lehetőségek tárháza, ha az ember ma, a korábbinál is kiélezettebb harcban akarja megállni a helyét a szakemberek, cégek közötti versenyfutásban - cikkezi a Népszabadság.

A névjegykártyára ma is sokan úgy gondolnak, mint szükséges rosszra, amit mindig magukkal kell hordaniuk, figyelni rá, hogy van-e még tartalék, és előkeresni, amikor kérik. Pedig ez az apróság képviseli a céget vagy a szakembert a vásárlók, partnerek előtt -–- mondja tapasztalatairól Zsivicza Diána, a Lollipop Reklám Kft. ügyvezetője. Bár a kreatív névjegykártyák nem tartoznak az olcsó darabok közé, mi mindig igyekszünk felhívni a hozzánk fordulók figyelmét arra, milyen fontos a megkülönböztethetőség, milyen, a bevételben is mérhető eredménye lehet egy-egy megdöbbentő ötletnek --– teszi hozzá Zsivicza Diána.

Ma a marketingkommunikáció lényege röviden, hogy mások legyünk: a vállalkozás arculatában, stílusjegyeiben és kommunikációjában is. Ez persze nem egyszerű. Vállalati versenyelőny talán abból adódhat, ha pontosan ismerjük a célközönségünket. Ha tudjuk, hogy ők mit várnak el, és figyeljük a konkurenciát, nagy eséllyel meg fogjuk találni azt az identitást, ami sikeresen megkülönböztet a többiektől -–- magyarázza Miklovicz Norbert kisvállalati marketingszakértő. Hozzáteszi: hitelesnek, megbízhatónak kell lenni, azt sugallva, hogy egy szinten állunk a másik féllel. Annak a vállalkozásnak, amelyik szeretne kitűnni a tömegből, vagy nagyon kreatívnak kell lennie, vagy jelentős összeget kell áldoznia a márkaépítésre. Fontosak az egyedi stílusjegyek: egy logó, egy szlogen vagy egy kabala, esetleg egy reklámarc és a rendszeres kommunikáció -– vallja Miklovicz Norbert kisvállalati marketingszakértő.

Népszabadság
  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem hívtak időben mentőt munkatársukhoz, elítélték őket

Mire a megsérült dolgozó kollégái mentőt hívtak, a férfinak leállt a légzése. Teljes cikk

Már parlamenti vitán a 14. havi nyugdíjról szóló törvényjavaslat

A kormány javaslatára az Országgyűlés megkezdi a 14. havi nyugdíj bevezetéséről szóló törvénytervezet tárgyalását - közölte a... Teljes cikk

NAV: eddig kell bevallani és befizetni a globális minimumadó előlegét

A multinacionális vállalatcsoport vagy a nagyméretű belföldi vállalatcsoport belföldi csoporttagjaira vonatkozó, elismert belföldi kiegészítő adó... Teljes cikk