5 cikk a(z) digitális transzformáció címkével:

Aki kérdez: Deák Zsolt

3 hónapja HR Szubjektív rovatunkban Deák Zsolt, jungiánus coach kérdez, miután válaszolt Szőcs László, a Diageo budapesti szolgáltató központjának HR igazgatója kérdésére: "Miként látja a HR szakma jövőjét az egyre modernizálódó világban? Lehetséges, hogy minden online felületen elérhető lesz, robotok segítségével?" Teljes cikk...


Világszínvonalú contact center?

7 hónapja A digitális transzformáció kellős közepén egyre nagyobb szerepet kapnak a call centerek, telefonos ügyfélszolgálatok. A digitális és online bankolásnál előnyben részesítik az ügyfelek az azonnal rendelkezésre álló csatornák használatát, a telefonos, chat, illetve videokapcsolat lehetőségeit. Ezért sem helytálló már napjainkban call centerről beszélnünk. Az OTP Bank Contact Centerének transzformációjáról a terület főosztályvezetőjét, Pesti Kornéliát, valamint a terület támogatási és képzési vezetőjét, Kun-Nagy Klárát kérdeztük, akik az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia meghívott vendégelőadói. Teljes cikk...


Tanulási agilitás szerepe a digitális transzformációban

8 hónapja A digitális transzformáció egyre gyorsuló mértékben alakítja át életünk szinte mindegyik színterét. Magánemberként gyökeresen más módon fogyasztunk, utazunk, ügyintézünk, dolgozunk, kommunikálunk, mint akár 5-10 éve. A cégek stratégiájában, versenyképességének fejlesztésében, de akár a túlélésében is napról-napra nagyobb szerepet kap a technológia. Munkavállalóként is sokan már most megéljük, hogy a tegnap megszerzett tudásunk ma egyszerűen kevesebbet ér, „elolvad” és nem mindig segít az aktuális kihívások megoldásában. Közben azt is érezzük, hogy holnapra már nem is lesz elég ahhoz, hogy versenyképesek maradjunk a munkaerőpiacon. Mit tegyen ebben a helyzetben a HR és a munkavállaló? És miért a képzés-fejlesztés az egyik sikertényező abban, hogy a digitális transzformációt vállalatként és munkavállalóként veszély helyett lehetőségként tudjuk megélni? Erről kérdeztük Schieszler Tamást a ComeandGrow csapatának tanácsadóját, aki az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia egyik előadója és egyben szervezője is. Teljes cikk...


Hogyan tudnak a generációk jól együtt dolgozni digitális átállás idején?

12 hónapja Rendszeresen azt halljuk, hogy lépéskényszerben vannak a cégek és elengedhetetlen a digitális transzformáció, hiszen előbb-utóbb enélkül tényleg nem boldogulnak tovább. Czibók Zoltán, a DXC Technology Magyarország ügyvezetője szerint ez a pillanat már elérkezett, még akkor is, ha sokan ezt nem akarják tudomásul venni. Persze a vállalat méretétől és a szektortól is függ, hogy mennyire komoly a sürgetés, de az biztos, hogy mindenkinek van tennivalója ezen a téren. Czibók Zoltánnal ezekről a feladatokról beszélgettünk. Teljes cikk...


Szenvedély, cél, kapcsolódás és szervezeti kultúra

1 éve Egy hatékonyan működő szervezetben mindezekre a tényezőkre szükség van, hogy a vállalat munkavállalói elkötelezettek legyenek, szeressenek ott dolgozni. Éppen ezért, ezek a fogalmak voltak az SAP SuccessConnect 2018, berlini konferenciájának mottói. A HR-eseknek ideális esetben minderre tekintettel kellene lenniük, amikor átalakítanak egy szervezetet. Teljes cikk...