cikk a(z) GfK címkével:
Mi legyen a munkahely közelében?
4 éve Időnk jelentős részét a munkahelyünkön, illetve a munkahelyünkre való utazással töltjük. A hétköznapi teendőink nem elhanyagolható részét itt, a munkahely környékén intézzük. A munkahely - így az irodaházak - környezete, ellátottsága így lényeges kérdés sok munkavállaló számára. Teljes cikk...
Jobban félünk a munkanélküliségtől
4 éve 2012 utolsó negyedévében minimális mértékben, de emelkedett a GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Indexének, és vele együtt a Vásárlási Hajlandóság Index értéke is, ám többen tartanak a munkanélküliség növekedésétől és várják reáljövedelmük csökkenését. Teljes cikk...
Körte alakú a magyar társadalom
9 éve Két százalék tartozik az elitbe, 10 százalék a felső középosztályba, 6 százalék pedig feltörekvő fiatal - derül ki az MTA és a GfK Hungária "Osztálylétszám 2014" című közös kutatásából. A középosztály azonban szinte nincs, az alsóbb rétegek népesebbek. Teljes cikk...
Hány perc egy perec?
9 éve Hány perc munkát kell végezni egy fogyasztási cikk megszerzéséhez? Az országokra, nagyvárosokra vetített összehasonlításokkal óvatosan kell bánni. Ha a kutatók nem szegmentálnak bérek szerint, könnyen hamis következtetésekre jutnak. Teljes cikk...
Az újságíróknál csak a bankárokban és a politikusokban bíznak kevesebben
9 éve A tűzoltók, postások, valamint a pedagógusok élvezik a legtöbb ember bizalmát, míg a politikusok kirívóan gyatra eredményt értek el – derült ki GfK Hungária felmérésén, amelyben a lakosság egyes szakmák iránti bizalmát kutatták. A vállalatvezetőkben és szakszervezetekben ugyanannyian bíznak, és mindkét csoport javított 2008-hoz képest. Teljes cikk...
Az Allianz és az Aegon nyerte a call centerek versenyét
9 éve A GfK által alapított, és idén negyedszer kiosztott Best of Call Centers díjat az Allianz biztosító, míg a Kiváló Online Contact Center díjat az Aegon biztosító nyerte el - közölte a piackutató társaság szerdán. Teljes cikk...
Jövedelem kell, nem rezsicsökkentés?
9 éve Stabil környezet és bizonyos fokú bizalom nélkül nem lehet hosszú távú gondolkodást elvárni a fogyasztóktól – mondta Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által szervezett háromnapos konferencián, Siófokon. Teljes cikk...
Megdöbbentően kevés embernek van pénze a bankban
9 éve Az elmúlt tíz évben nem volt olyan kevés embernek megtakarítása Magyarországon, mint az év első felében - állítja a GfK Hungária a Retail Banking Monitor felmérésének adataira alapozva. Eszerint a hazai lakosság 15 százaléka rendelkezett valamilyen banki megtakarítással, ami alulmúlja a 2008-2010 közötti válságos időszak megtakarítási arányszámait is. Teljes cikk...
Új client group lead a GfK-nál
10 éve A GfK egészségügyi kutatásait végző Healthcare szektorhoz július közepén új client group lead érkezett. A vezető 1998 óta tölt be különböző pozíciókat a gyógyszeriparban, illetve dolgozik gyógyszeripari tanácsadóként. Teljes cikk...
Nincs pénze a harmincasoknak
10 éve A 30 és 39 év közöttiek kétharmada úgy véli, nincs elegendő eszköze az öngondoskodás elkezdéséhez, ugyanis egyre szűkebbnek érzik a megtakarítási lehetőségeiket - ez derül ki a Groupama Garancia Biztosító legfrissebb felméréséből. Teljes cikk...
Nem találnak pályázatot a cégek
10 éve Nagy arányban romlott a kis- és középvállalkozások megítélése az európai uniós pályázati lehetőségekkel kapcsolatban, a kkv-k úgy érzik nem találnak számukra fontos pályázatokat, ami összefügg azzal, hogy egyre kevesebb a pályázat. Teljes cikk...
Enyhén borúlátóak a cégvezetők
12 éve Enyhe visszaesést várnak a beruházások terén a hazai magyar, illetve külföldi tulajdonban lévő vállalkozások vezetői - derül ki a GfK és a Napi Gazdaság felméréséből. A legnagyobb költségcsökkenést a működési kiadások lefaragásától várják a vezetők, ugyanakkor az alkalmazotti juttatások előreláthatóan nőnek a következő egy évben. Teljes cikk...
Világszerte hiányzik a munkahelyek iránti elkötelezettség - miért?
12 éve A fiatal munkavállalókból világszerte hiányzik a munkahelyek iránti elkötelezettség. Legfőképpen a munkahelyi nyomást érzik, ami hosszú távú megtartási és menedzsment problémákat okoz. A magyar helyzet sajátos képet mutat, de sereghajtók vagyunk az elkötelezettséget illetően - állapította meg a GfK felmérése. Teljes cikk...
Kiosztották a "Kiváló Call Center" címeket
12 éve Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny, kiosztották a "Kiváló Call Center" címeket - értesült a Világgazdaság. Teljes cikk...
Új vezető a GfK Hungária Média szektorának élén
12 éve Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját 2010. augusztus 2-től, áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...
Innovációs menedzser a GfK Hungáriánál
13 éve Jlius 19-éől Sári Péter tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet új, innovációs menedzseri pozícióját, áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...
Kvalitatív vezető a GfK Hungáriánál
13 éve 2009. október 15-től Becker György tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet kvalitatív vezetői pozícióját. Teljes cikk...
A románok a munkanélküliségtől és a fizetésképtelenségtől félnek a legjobban
13 éve A román állampolgárok jelenleg a munkahely elvesztésétől és adósságaik törlesztésének ellehetetlenülésétől tartanak a legjobban, ez derült ki a GfK Romania piackutató intézet június óta elvégzett felméréséből. Teljes cikk...
Gfk: egyre kevesebb a magyarok szabadideje
14 éve Folyamatosan csökken az emberek rendelkezésére álló szabadidő, és ebben a tekintetben nem is várható kedvező fordulat a jövőben - állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet Szabadidő-kutatása. Átlagosan a megkérdezettek fele elégedett a rendelkezésre álló szabadidő hosszával. Teljes cikk...
Társadalmi felelősség: mire figyeljenek a cégek?
14 éve A vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) a GfK és a Braun & Partners Network által készített első regionális közvélemény-kutatás megállapította, hogy bár különböző mértékben, mind Bulgáriában, mind Lengyelországban és Magyarországon magas a válaszadók CSR tudatossága és a témával kapcsolatos információigénye. Teljes cikk...