kapubanner for mobile

29 cikk a(z) GfK címkével - 1. oldal

Mi legyen a munkahely közelében?

5 éve Időnk jelentős részét a munkahelyünkön, illetve a munkahelyünkre való utazással töltjük. A hétköznapi teendőink nem elhanyagolható részét itt, a munkahely környékén intézzük. A munkahely - így az irodaházak - környezete, ellátottsága így lényeges kérdés sok munkavállaló számára. Teljes cikk...


Jobban félünk a munkanélküliségtől

5 éve 2012 utolsó negyedévében minimális mértékben, de emelkedett a GfK Hungária Komplex Fogyasztói Bizalom Indexének, és vele együtt a Vásárlási Hajlandóság Index értéke is, ám többen tartanak a munkanélküliség növekedésétől és várják reáljövedelmük csökkenését. Teljes cikk...


Körte alakú a magyar társadalom

10 éve Két százalék tartozik az elitbe, 10 százalék a felső középosztályba, 6 százalék pedig feltörekvő fiatal - derül ki az MTA és a GfK Hungária "Osztálylétszám 2014" című közös kutatásából. A középosztály azonban szinte nincs, az alsóbb rétegek népesebbek. Teljes cikk...


Hány perc egy perec?

10 éve Hány perc munkát kell végezni egy fogyasztási cikk megszerzéséhez? Az országokra, nagyvárosokra vetített összehasonlításokkal óvatosan kell bánni. Ha a kutatók nem szegmentálnak bérek szerint, könnyen hamis következtetésekre jutnak. Teljes cikk...


Az újságíróknál csak a bankárokban és a politikusokban bíznak kevesebben

11 éve A tűzoltók, postások, valamint a pedagógusok élvezik a legtöbb ember bizalmát, míg a politikusok kirívóan gyatra eredményt értek el – derült ki GfK Hungária felmérésén, amelyben a lakosság egyes szakmák iránti bizalmát kutatták. A vállalatvezetőkben és szakszervezetekben ugyanannyian bíznak, és mindkét csoport javított 2008-hoz képest. Teljes cikk...


Az Allianz és az Aegon nyerte a call centerek versenyét

11 éve A GfK által alapított, és idén negyedszer kiosztott Best of Call Centers díjat az Allianz biztosító, míg a Kiváló Online Contact Center díjat az Aegon biztosító nyerte el - közölte a piackutató társaság szerdán. Teljes cikk...


Jövedelem kell, nem rezsicsökkentés?

11 éve Stabil környezet és bizonyos fokú bizalom nélkül nem lehet hosszú távú gondolkodást elvárni a fogyasztóktól – mondta Kozák Ákos, a GfK Hungária igazgatója a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetsége (FBAMSZ) által szervezett háromnapos konferencián, Siófokon. Teljes cikk...


Megdöbbentően kevés embernek van pénze a bankban

11 éve Az elmúlt tíz évben nem volt olyan kevés embernek megtakarítása Magyarországon, mint az év első felében - állítja a GfK Hungária a Retail Banking Monitor felmérésének adataira alapozva. Eszerint a hazai lakosság 15 százaléka rendelkezett valamilyen banki megtakarítással, ami alulmúlja a 2008-2010 közötti válságos időszak megtakarítási arányszámait is. Teljes cikk...


Új client group lead a GfK-nál

11 éve A GfK egészségügyi kutatásait végző Healthcare szektorhoz július közepén új client group lead érkezett. A vezető 1998 óta tölt be különböző pozíciókat a gyógyszeriparban, illetve dolgozik gyógyszeripari tanácsadóként. Teljes cikk...


Nincs pénze a harmincasoknak

11 éve A 30 és 39 év közöttiek kétharmada úgy véli, nincs elegendő eszköze az öngondoskodás elkezdéséhez, ugyanis egyre szűkebbnek érzik a megtakarítási lehetőségeiket - ez derül ki a Groupama Garancia Biztosító legfrissebb felméréséből. Teljes cikk...


Nem találnak pályázatot a cégek

11 éve Nagy arányban romlott a kis- és középvállalkozások megítélése az európai uniós pályázati lehetőségekkel kapcsolatban, a kkv-k úgy érzik nem találnak számukra fontos pályázatokat, ami összefügg azzal, hogy egyre kevesebb a pályázat. Teljes cikk...


Enyhén borúlátóak a cégvezetők

13 éve Enyhe visszaesést várnak a beruházások terén a hazai– magyar, illetve külföldi tulajdonban lévő– vállalkozások vezetői - derül ki a GfK és a Napi Gazdaság felméréséből. A legnagyobb költségcsökkenést a működési kiadások lefaragásától várják a vezetők, ugyanakkor az alkalmazotti juttatások előreláthatóan nőnek a következő egy évben. Teljes cikk...


Világszerte hiányzik a munkahelyek iránti elkötelezettség - miért?

13 éve A fiatal munkavállalókból világszerte hiányzik a munkahelyek iránti elkötelezettség. Legfőképpen a munkahelyi nyomást érzik, ami hosszú távú megtartási és menedzsment problémákat okoz. A magyar helyzet sajátos képet mutat, de sereghajtók vagyunk az elkötelezettséget illetően - állapította meg a GfK felmérése. Teljes cikk...


Kiosztották a "Kiváló Call Center" címeket

14 éve Több mint 30 cég részvételével lezárult a TOP 10 Call Center-díj elnevezésű verseny, kiosztották a "Kiváló Call Center" címeket - értesült a Világgazdaság. Teljes cikk...


Új vezető a GfK Hungária Média szektorának élén

14 éve Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját 2010. augusztus 2-től, áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Innovációs menedzser a GfK Hungáriánál

14 éve Jlius 19-éől Sári Péter tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet új, innovációs menedzseri pozícióját, áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


Kvalitatív vezető a GfK Hungáriánál

15 éve 2009. október 15-től Becker György tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet kvalitatív vezetői pozícióját. Teljes cikk...


A románok a munkanélküliségtől és a fizetésképtelenségtől félnek a legjobban

15 éve A román állampolgárok jelenleg a munkahely elvesztésétől és adósságaik törlesztésének ellehetetlenülésétől tartanak a legjobban, ez derült ki a GfK Romania piackutató intézet június óta elvégzett felméréséből. Teljes cikk...


Gfk: egyre kevesebb a magyarok szabadideje

15 éve Folyamatosan csökken az emberek rendelkezésére álló szabadidő, és ebben a tekintetben nem is várható kedvező fordulat a jövőben - állapítja meg a GfK Hungária Piackutató Intézet Szabadidő-kutatása. Átlagosan a megkérdezettek fele elégedett a rendelkezésre álló szabadidő hosszával. Teljes cikk...


Társadalmi felelősség: mire figyeljenek a cégek?

16 éve A vállalatok társadalmi felelősségvállalásáról (CSR) a GfK és a Braun & Partners Network által készített első regionális közvélemény-kutatás megállapította, hogy bár különböző mértékben, mind Bulgáriában, mind Lengyelországban és Magyarországon magas a válaszadók CSR tudatossága és a témával kapcsolatos információigénye. Teljes cikk...


/cimkek/gfk.html