Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 12 éve

Az Allianz és az Aegon nyerte a call centerek versenyét

A GfK által alapított, és idén negyedszer kiosztott Best of Call Centers díjat az Allianz biztosító, míg a Kiváló Online Contact Center díjat az Aegon biztosító nyerte el - közölte a piackutató társaság szerdán.

A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a Best of Call Centers díjért folyó versenyt, amelynek célja az volt, hogy a résztvevők visszajelzést kaphassanak saját szakmai színvonalukról és annak fejlődéséről. Emellett összemérhessék eredményeiket a versenytársak call centereivel és ezzel ösztönözzék egymást a jobb ügyfélkiszolgálásra.

Az idei verseny keretében a pénzügyi, biztosítói szféra ügyfélközpontjaiba befutó telefonos és online megkeresések eredményeit dolgozták fel a kutatóintézet szakemberei.

A biztosítók közül az Allianz megnyerte az "általános ügyfélkiszolgálás" és a "problémamegoldás" kategóriákat is és ezekért "Best of Call Centers" díjat kapott.

Az Aegon biztosító az "általános online ügyfélkiszolgálás" és az "online problémakezelés" területén is első helyezett lett, ezért "Kiváló Online Contact Center" díjat érdemelt ki, az ügyfélkiszolgálás területén.
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezek a szakmák vannak veszélyben a MI miatt

A nők és a fehérgallérosok vannak leginkább veszélyben a mesterséges intelligencia (MI) térhódítása miatt – állapította meg a Oeconomus... Teljes cikk

Nincsenek elszállt bérigényeik és megbízhatóak

Évről évre nő számuk és egyre többen lennének nyitottak a munkavállalásra. Nincsenek elszállt bérigényeik. Megbecsülésre, közösségre,... Teljes cikk

Contracting

Munkaerő-közvetítésben a contracting egy sajátos foglalkoztatási forma, ami a klasszikus közvetítés és a kölcsönzés között helyezkedik el.... Teljes cikk