kapubanner for mobile
Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 11 éve

Az Allianz és az Aegon nyerte a call centerek versenyét

A GfK által alapított, és idén negyedszer kiosztott Best of Call Centers díjat az Allianz biztosító, míg a Kiváló Online Contact Center díjat az Aegon biztosító nyerte el - közölte a piackutató társaság szerdán.

A GfK Hungária 2010-ben indította útjára a Best of Call Centers díjért folyó versenyt, amelynek célja az volt, hogy a résztvevők visszajelzést kaphassanak saját szakmai színvonalukról és annak fejlődéséről. Emellett összemérhessék eredményeiket a versenytársak call centereivel és ezzel ösztönözzék egymást a jobb ügyfélkiszolgálásra.

Az idei verseny keretében a pénzügyi, biztosítói szféra ügyfélközpontjaiba befutó telefonos és online megkeresések eredményeit dolgozták fel a kutatóintézet szakemberei.

A biztosítók közül az Allianz megnyerte az "általános ügyfélkiszolgálás" és a "problémamegoldás" kategóriákat is és ezekért "Best of Call Centers" díjat kapott.

Az Aegon biztosító az "általános online ügyfélkiszolgálás" és az "online problémakezelés" területén is első helyezett lett, ezért "Kiváló Online Contact Center" díjat érdemelt ki, az ügyfélkiszolgálás területén.
  • 2024.07.10GDPR A HR-BEN: ADATVÉDELEM A MUNKAHELYEN Programunkon gyakorlati oldalról tekintjük át a munkaviszonnyal összefüggésben leggyakrabban előforduló kérdéseket, tipikus buktatókat és lehetséges hibákat, melyek az elmúlt 6 év során a GDPR szabályozás létrejöttét követően felmerültek.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.05Business Beach Conference Az Ingatlan Regatta már 8 éve köti össze az ingatlanpiac legfontosabb szereplőit egy különleges sporteseménnyel. Az idei évtől kezdve, Litkey Farkassal közös szervezésben “új” eseményként csatlakozik hozzánk a Bankár Kupa.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.26Best Practice Fórum - Roto A Fórum Célja: A Digitalizációs és Lean szemléletű folyamatfejlesztések sikeres vállalati megoldásainak, jó gyakorlatainak megosztása a fórum résztvevői között. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
5 generáció a munkahelyen: generációs kérdések az üzleti szolgáltató központokban

Az életkori sokszínűség (is) hozzátesz a szervezeti kultúrához és az üzleti sikerhez. Ehhez nyitott vezetők, egymástól tanulni hajlandó kollégák... Teljes cikk

Rekordév után osztalékot fizethet a Pensum Group, 2024-ben további növekedés jöhet

A kihívásokkal teli üzleti környezet ellenére közel harmadával, 5 milliárd forint közelébe tudta növelni árbevételét a Pensum Group 2023-ban. A... Teljes cikk

Az új valuta a home office, Magyarország vonzó BSC-célpont

Magyarország a régióban Lengyelország és Románia mellett továbbra is a legvonzóbb célpontja az üzleti szolgáltató központoknak (BSC). 2023 nehéz... Teljes cikk