kapubanner for mobile

130 cikk a(z) marketing címkével - 7. oldal

Új karrier építhető a régi cégnél

16 éve Értékesítőből marketinges, marketingesből pénzügyes, gépészmérnökből HR-es. Nem kell feltétlenül otthagyni a munkahelyet, ha pályát akarunk módosítani. A nagy cégek egy része felismerte, akkor tartható meg hosszú távon az értékes munkaerő, ha a cégen belüli váltást is lehetővé teszi számára. Teljes cikk...


Új értékesítési igazgató a Borsodi Sörgyárban

16 éve A Borsodi Sörgyár Zrt. értékesítési igazgatói pozícióját Horeca és Small Food területeken 2008. április elsejétől Mészáros Zsolt tölti be, aki előzőleg a vállalat marketing igazgatójaként dolgozott. Teljes cikk...


Sidló Noémi az MTV Networks új marketingese

16 éve Sidló Noémi vette át az MTV Networks Magyarország marketing csapatának irányítását. A kommunikációs szakember 2008 február végén érkezett a több tv csatornát is üzemeltető nemzetközi céghez, ahol korábban Baranyai Szabolcs töltötte be ezt a pozíciót. Teljes cikk...


Értékesítési vezető a Jobinfo.hu-nál

16 éve Mohai Ágnes (29) a Jobinfo.hu új vezető értékesítési menedzsere, aki munkája során a marketingtevékenységben is részt vesz - számol be a Világgazdaság. Teljes cikk...


Sajti Dániel a Viasat3 új marketing-igazgatója

16 éve Március 10-től Sajti Dániel látja el a Viasat3 és a nemrég indult TV6 marketing-igazgatói teendőit. Teljes cikk...


Bíró Pál visszatért az R-time-hoz

16 éve Új pozíciót hozott létre az RTL Klub kereskedőháza, az R-time Sales and Marketing új munkatársa, Bíró Pál kedvéért - adja hírül a Világgazdaság. Teljes cikk...


Hosszú a karrierút marketingben

17 éve A marketing divatszakmának számít már a pályaválasztásnál. Pályakezdőként nagy a konkurencia, kevés az állásajánlat. Éppen ezért érdemes már az egyetem alatt megtervezni a karrierutat. Tapasztalattal és nyelvtudással jók a kilátások, ám milliós kereset csak a csúcson érhető el. Teljes cikk...


Marketinges szakmai képzés Brüsszelben

17 éve Exkluzív programot kínál a marketing és kommunikáció témakörben érintett érdeklődők, elsősorban közép- és nagyvállalatok munkatársai és vezetői számára a Bruxinfo Európai Elemző Iroda 2007. május 30-június 1-e között. Teljes cikk...


Marketinges csúcspont az új márka bevezetése

17 éve A diákok előszeretettel választják felsőfokú tanulmányaik során a marketing szakirányt. Tavaly a hatodik legnépszerűbb szak volt a kereskedelem és marketing szakirány - a felvi.hu elemzése szerint. Sok fiatal azonban meglepődik, mikor megtudja, mibe is vágott bele. Többségüknek ugyanis csak sejtésük van arról, mit csinál egy marketinges, miből áll egy napja, milyen feladatokat kell ellátnia. Teljes cikk...


/cimkek/marketing.html