kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Aki hivatalból jár a ruhaboltba - így tölti egy munkanapját a Takko HR-vezetője

Liviczki-Horváth Krisztina, a Takko HR-vezetője munkanapjain rendszeresen keresi fel üzleteiket, ahol a régióvezetőkkel egyeztet a feladatokról. Riportokat készít a németországi központnak és interjúztat is. A kollégáival ebédel, ami jó alkalom arra, hogy mindenkit megismerjen a cégnél.

A nap 6.20-kor indul. Gyorsan összekészülök, és ébresztem 7 éves nagyfiamat is. Tízórai-készítés, ellenőrzés, hogy minden megvan-e: laptop, telefon, kocsikulcs… és indulhatunk otthonról 7.00 óra után néhány perccel.

A 20 perces út alkalmat ad arra‎, hogy együtt kicsit rákészüljünk az újabb iskolai napra - átbeszéljük, milyen órák lesznek, stb.

7.30 körül elindulok Tatabányáról, és most már egyedül gondolom át, hogyan is fog felépülni a mai napom.

Először az egyik üzletünkbe igyekszem, amelyben ma ún. „közös napot", egyfajta „csapatépítő-meetinget” tartanak. Igyekszem nyitás előtt odaérni, hogy a napindító folyamatokban is részt tudjak venni.

Egy ilyen nap jó lehetőséget ad arra, hogy a munkatársakkal személyesen is tudjam tartani a kapcsolatot. Az üzletvezetővel átbeszéljük az esetleges problémákat, fejlődési lehetőségeket. A személyes kapcsolattartás nagyban megkönnyíti a közös munkát és a célok elérését.
takkoMegbeszélés a helyszínen

Általában a régióvezető is jelen van személyesen az ilyen napokon, így vele egy nagyobb lélegzetvételű megbeszélés során megvitatjuk a régióban megoldandó feladatokat - üres álláshelyek, esetleg a közelgő üzletvezetői meetingre való felkészülés.

Az ebédre még az üzletben kerül sor, ez újabb jó alkalom arra, hogy a munkatársakat egy kicsit közelebbről is megismerhessem. Ilyenkor a témáink a család, a gyerekek, tervek.

Igyekszem összekötni a kellemest a hasznossal, így a mai napra 13.00 órára van egy kb. félórás megbeszélésem a kereskedelmi kamara munkatársával, akivel ott az üzletben találkozom. Üzleteinkben már évek óta lehetőséget adunk arra, hogy a tanulók kötelező szakmai gyakorlatukat nálunk töltsék, és megismerjék a munka világát. Ez persze nem kevés adminisztrációval jár, amelyben nagy segítségünkre vannak a kamara munkatársai is.

Ezután elindulok a Takko budaörsi központjába, ami az üzlettől kb. fél óra út.
takkoA jól megérdemelt kávé a kollégákkal

Az irodába érkezve a délutáni kávém elkészítése után kicsit beszélgetek a központban dolgozó kolléganőkkel. A kapcsolattartás könnyű, mert a központunk nagyon kicsi. Összesen nyolcan vagyunk, de közülük többen is - hozzám hasonlóan - alkalmanként járják az üzleteket. Így különösen fontosnak tartom, hogy amikor bent vagyok, akkor beszélgessünk kicsit egymással.

15.00 óra körül nekiülök az e-maileknek, illetve van 1-2 határidős riport is, amit el kell még készítenem, és ki kell küldenem a németországi központnak.

Közben rendszeresen csörög a telefon. A munkatársak különböző kérdésekkel és kérésekkel hívnak, amelyeket igyekszem legjobb tudásom szerint megválaszolni.
takkoBolt után az irodában

Miután a határidős feladatokkal végeztem, átnézem a nyitott‎ pozíciókra beérkező önéletrajzokat.

A HR-területen egyedül vagyok felelős az országban működő 52 üzletért és a központért is, így egyre kevesebb időm van interjúztatásra. A mai napra azonban még beterveztem egy felvételi elbeszélgetést. Nagyon fontosnak tartom ezeket a kapcsolattartási lehetőségeket is, hiszen ha a jelentkező egy kellemes légkörű beszélgetés után jó benyomással tér haza, akkor a jövőben elégedett vásárlóként is üdvözölhetjük üzleteinkben.

A munkanap azzal zárul, hogy hazafelé beugrok még néhány apró ajándékért, mert a héten fel fogjuk köszönteni egyik munkatársunkat, aki már 10 éve dolgozik a Takko-nál. Erre múlt héten is volt lehetőségünk, amikor egyik üzletünk 3 munkavállalóját is ünnepelhettünk ezen jeles alkalomból. Az erről készült fényképek megjelennek a Takko újságjában, amely a több, mint 1800 üzletünk minden munkatársához eljut.
takko10 éves jubileum ünneplése

Napjaimat igyekszem úgy megtervezni, hogy ne túl későn érjek haza, és még a családommal egy kis időt együtt tudjunk tölteni. A munka és a magánélet egyensúlyának megtalálása biztosítja számomra azt, hogy holnap a maihoz hasonló lendülettel és jókedvvel indulhassak neki a feladatoknak.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Semmit nem lehet már rutinból csinálni - Sándorné Bosnyák Ágnes, a DENSO HR menedzsere

A folyamatos változás ma már alap, nem lehet rutinból vagy akár tavalyi tapasztalatok alapján működni, mondta el Sándorné Bosnyák Ágnes, a DENSO... Teljes cikk

Bele lehet szeretni ebbe a hivatásba: interjú Szalavics Mariann NAV-elnökhelyettessel

Öt évvel ezelőtt érkezett a Nemzeti Adó- és Vámhivatalhoz. Első állása a közigazgatásban és azt mondja, hogy bele lehet szeretni ebbe a... Teljes cikk

Elfelejthetjük, hogy a jövőben csak a helyi piacon fogunk versenyezni a munkavállalókért - interjú Kalmár Ákossal, a Continental Csoport országos HR vezetőjével

HR mutatók szempontjából sikeres évet zárt 2023-ban a Continental Csoport Magyarország: nem kívánt fluktuációjuk jelentősen csökkent a megelőző... Teljes cikk