Megjelent: 2 éve

Egyre nagyobb az érdeklődés a SZÉP-kártya iránt

A Széchenyi Pihenőkártya kibocsátásában érdekelt pénzintézetek egyre nagyobb érdeklődést tapasztalnak a kártya iránt, mivel január elsejétől már csak az adható kedvezményesen a cafeteria elemek közül - írja a HVG.

Az OTP Bank közleménye szerint a munkáltatók részéről az év utolsó hónapjaiban határozottan érzékelhető volt a SZÉP-kártya iránti érdeklődés növekedése, az új kártyarendelések száma számottevően emelkedett az előző évhez képest - írja a lap.
A K&H közlése szerint nagy számban érdeklődnek náluk a munkáltatók, hogy miként segíthetik dolgozóik SZÉP-kártyához jutását, de sok munkavállaló is felkeresi a fiókokat, hogy kártyát igényeljen.

Az MKB-nál is egyre többen kopogtattak decemberben, ám a pénzintézet a fő rohamot az ünnepi időszak visszafogottsága és az előző évi zárás után január végére, februárra várja.

A K&H tájékoztatása szerint, a mostani időszakot kihasználva, főleg olyan ügyfelek szüntették meg a SZÉP-kártyáikat, akik már nyugdíjba vonultak vagy külföldre költöztek, és már nem kapnak cafeteriajuttatást.

Fotó: Belföldi Pihenés Magazin
HVG
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Óvatosan az év végi céges ajándékokkal!

Komoly bonyodalmat okozhat egy céges partnertől kapott karácsonyi ajándék. Csak látszólag egyszerű kérdés, hogy mi adható és mi fogadható el.... Teljes cikk

Zsák krumplit és néhány kiló almát kaptak a külügy munkatársai karácsonyra

10 kilogramm burgonyát és 7 kilogramm szabolcsi almát kaptak a Külgazdasági- és Külügyminisztérium munkatársai karácsonyra. A terményeket nehéz... Teljes cikk

Cafeteria 2021: mindennél fontosabb szeretteink támogatása

A koronavírus-járvány trendfordulót hozott a dolgozói preferenciákban: a többség a jólét helyett alapszükségletekre költ és családtagjait... Teljes cikk