Megjelent: 1 éve

Globális kampánnyal erősíti fel a nők hangját a Mars

Globális crowdsourcing kampányt indít a Mars, hogy javítsa a nők előrejutási lehetőségeit minden társadalmi csoportban - függetlenül a faji, etnikai származástól, szexuális irányultságtól, vallástól és képességektől.

A #HereToBeHeard kampány célja egy olyan befogadóbb vállalati környezet megteremtése, amelyben a nők hatékonyan érvényesíthetik érdekeiket.

A kampány révén a világ egyik legnagyobb globális csokoládé-, élelmiszer-, kisállateledel- és édességgyártója változást hozna a nemek közti egyenlőtlenségbe, az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaival összhangban.

Miközben a nők jelenleg a világ népességének 51%-át teszik ki és 28 trillió dollárral járulnak hozzá a globális GDP-hez, a véleményük, hangjuk sokszor háttérbe szorul. A koronavírus-járvány előtt az ENSZ becslései szerint több mint egy évszázadra lett volna szükség ahhoz, hogy megszűnjön a nemek közti esélyegyenlőtlenség. A pandémia ezt a folyamatot további 25 évvel hosszabbította meg, a hatása pedig különösen lesújtó volt a kisebbségekben élő nők számára- érvel a vállalat.

A kampány márciusban indul, és egy kérdőív formájában arra kéri majd a nőket, hallassák hangjukat, mondják el véleményüket. A beérkezett válaszokat ezután az Oxfordi Egyetem Saïd üzleti iskolájának Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) részlege elemzi.

Az eredményeket idén nyáron publikálja majd az Oxfordi Egyetem egy tanulmányban, amelyben javaslatot tesz arra, hogy a Mars hogyan kínálhat további lehetőségeket a nők számára.

A fő kérdés, amelyre a kampány választ keres az az, hogy minek kell változnia ahhoz, hogy még több nő kiaknázhassa a benne rejlő potenciált? A válaszokat szem előtt tartva a Mars a vállalaton belül és a társadalom szélesebb rétegeiben is konkrét lépéseket tesz majd a nemek közti esélyegyenlőtlenség felszámolása érdekében.

A Mars közép-európai vezetőségi csapatában jelenleg 10-ből 5 vezető nő.
  • 2022.05.26Connect Konferencia Egy szakmai fórum azoknak, akik a vállalaton belül a belső kommunikáció és kultúra fejlesztésért felelnek. Tartalom, csatorna, kultúra és engagement témában mutatja be jó gyakorlataikat és tapasztalatait 45 HR, kommunikációs és marketing vezető. Részletek Jegyek
  • 2022.05.27Lean Fórum – Digitális Transzformáció Konferencia A program kialakítás alatt. A képzésre jelentkezés a jegyek menüpont alatt, vagy a következő telefonszámon: 06-1-201-1237 Részletek Jegyek
  • 2022.05.30AmCham HR Dream Day – motiváció és megtartás Találkozzunk a Kopaszin, ahol a Gallup londoni partnere beszél a nemzetközi HR trendekről, a legelismertebb hazai szakértőkkel együtt gondolkodunk motivációról, megtartásról, produktivitásról és adatvezérelt HR megoldásokról. Részletek Jegyek
  • 2022.07.21 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ingyenes magyar fejlesztésű online platform is segíti az Ukrajnából menekülőket

A HelpHUB-on lakhatás, munkavállalás, egészségügy, oktatás és egyéb releváns témákban böngészhetnek a magyar cégek, szervezetek és... Teljes cikk

Tolmács, ingyenes bankszámla, krízisvonal - Rengeteg felajánlás érkezik az ukrán menekülteknek

Az Ukrajnában zajló háború miatt az ENSZ legfrissebb becslése szerint eddig több mint másfél millióan hagyták el az országot. Cégek,... Teljes cikk

Így segítik a vállalatok a háború elől menekülőket

A cégek anyagi támogatással, adománygyűjtéssel nyújtanak segítséget az orosz-ukrán konfliktus elől menekülőknek. Teljes cikk