kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Globális kampánnyal erősíti fel a nők hangját a Mars

Globális crowdsourcing kampányt indít a Mars, hogy javítsa a nők előrejutási lehetőségeit minden társadalmi csoportban - függetlenül a faji, etnikai származástól, szexuális irányultságtól, vallástól és képességektől.

A #HereToBeHeard kampány célja egy olyan befogadóbb vállalati környezet megteremtése, amelyben a nők hatékonyan érvényesíthetik érdekeiket.

A kampány révén a világ egyik legnagyobb globális csokoládé-, élelmiszer-, kisállateledel- és édességgyártója változást hozna a nemek közti egyenlőtlenségbe, az ENSZ Fenntartható Fejlődési Céljaival összhangban.

Miközben a nők jelenleg a világ népességének 51%-át teszik ki és 28 trillió dollárral járulnak hozzá a globális GDP-hez, a véleményük, hangjuk sokszor háttérbe szorul. A koronavírus-járvány előtt az ENSZ becslései szerint több mint egy évszázadra lett volna szükség ahhoz, hogy megszűnjön a nemek közti esélyegyenlőtlenség. A pandémia ezt a folyamatot további 25 évvel hosszabbította meg, a hatása pedig különösen lesújtó volt a kisebbségekben élő nők számára- érvel a vállalat.

A kampány márciusban indul, és egy kérdőív formájában arra kéri majd a nőket, hallassák hangjukat, mondják el véleményüket. A beérkezett válaszokat ezután az Oxfordi Egyetem Saïd üzleti iskolájának Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) részlege elemzi.

Az eredményeket idén nyáron publikálja majd az Oxfordi Egyetem egy tanulmányban, amelyben javaslatot tesz arra, hogy a Mars hogyan kínálhat további lehetőségeket a nők számára.

A fő kérdés, amelyre a kampány választ keres az az, hogy minek kell változnia ahhoz, hogy még több nő kiaknázhassa a benne rejlő potenciált? A válaszokat szem előtt tartva a Mars a vállalaton belül és a társadalom szélesebb rétegeiben is konkrét lépéseket tesz majd a nemek közti esélyegyenlőtlenség felszámolása érdekében.

A Mars közép-európai vezetőségi csapatában jelenleg 10-ből 5 vezető nő.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Így készülnek a magyar vállalatok az ESG-kötelezettségekre

A fenntarthatósági kötelezettségek teljesítésének elhalasztása lehetőséget teremt a cégek számára az ESG folyamatok kialakításának... Teljes cikk

ESG-pánik lefújva: fellélegezhetnek a magyar cégek

Az Európai Unió fenntarthatósági (ESG) célkitűzései kiemelt prioritások voltak az utóbbi években. A fenntarthatóságot érintő szabályozások... Teljes cikk

Magyar fiatalok ötleteit is várják: a fenntartható jövőért közös globális mentorprogram indul

A Nestlé és a UNESCO bejelentette globális együttműködését, amelynek célja, hogy a 18–30 év közötti fiatalokat olyan innovatív ötletek... Teljes cikk