Hogyan induljon el egy pályakezdő a kommunikációs szakmában?
Milyen tudás és képességek jelentenek előnyt az új munkaerő kiválasztásánál? - tették fel a kérdést kommunikációs szakembereknek az Independent Media Center által szervezett kerekasztal beszélgetésen, amelyről a media20.blog.hu számolt be.
Egy rátermett kommunikációs szakembernek a pr és a marketing területeit is át kell látnia, így kezdők esetén a nyitottság és a tág szakmai érdeklődés fontos feltétel.
A kreativitásra és analitikus gondolkodásra egyaránt szükség van, amit az egyetemek gyakran szétválasztanak. A proaktivitás is döntő lehet egy állásinterjún. Ma már alapvető, hogy alkalmazkodni kell a digitális környezethez, és az angol nyelvtudás is elengedhetetlen.
A szakemberek, kommunikációs területen némileg meglepő módon, hangot adtak annak, hogy ezt a szférát is utolérte a munkaerőhiány, nem mindig könnyű megtalálni az összes követelménynek megfelelő szakembert.
media20.blog.hu