Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 13 hónapja

Hogyan NE csapjon be a „tudatalattid” az értékesítők kiválasztása során - 2.rész

Az első részben arról esett szó, hogy sok esetben szimpátia alapján választunk egy új értékesítőt és előfordul később, hogy döntésünket megbánjuk. De hogyan is válasszuk ki akkor a NAGY őt, a legjobbat a jelöltek közül? - Hamsik Gábor írása az Értékesítési Vezetők Blogján jelent meg a HR Blogon.

images

A mottó az, hogy próbáljunk objektívek lenni, amennyire csak lehetséges.

El kell végezni az interjú előtt a házi feladatot. Kell készíteni egy pontos listát arról, hogy milyen tulajdonságok és készségek kellenek ahhoz, hogy egy értékesítő a cégben az adott pozícióban ténylegesen hatékony legyen.

A teljes írás itt olvasható.

Fotó: Értékesítési Vezetők Blogja
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Fesztiválokon lehet kipróbálni, milyen buszsofőrnek lenni

Autóbuszvezetői szimulátorral felszerelt munkaerőtoborzó-buszt alakított ki a Volánbusz. A karrierjárattal a hagyományos állásbörzék mellett... Teljes cikk

Sztár értékesítő nők egy férfias szervezetben

Az X generáció átörökítendő értékeiről, a nők sikeréről egy férfias szervezetben és a toborzás szépségeiről beszélgettünk Horváth... Teljes cikk

Így változnak a munkaerő-piaci szereplők igényei - paradigmaváltás a toborzásban

„Az egyén munkahelyére mára csak egy munkahelyként tekint!?” Az emberi erőforrás hierarchikus rendszerének legalsó fokán helyet foglaló... Teljes cikk