nexon 
Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 13 éve

Még rugalmasabb juttatások - Közös akciót indított az Accor Services és a NEXON

Ügyfelei számára ingyenes kafetéria alkalmazást mutatott be az Accor Services Magyarország COFFEIN2006 néven. A világ vezető utalványforgalmazójának hazai képviselete ezzel párhuzamosan együttműködési megállapodást kötött a NEXON-al, így a teljes körű kafetéria megoldásra vágyó Accor-ügyfelek kedvezménnyel juthatnak hozzá a NEXON kafetéria-portfoliójához.

Az Accor Services 2006-ban saját ügyfélkörét bevonva felmérést készített a kafetéria rendszerek ismertségéről, illetve használatáról. A kutatásból kiderült, hogy a közel 1700 válaszadó 25%-nál működik kafetéria rendszer, mely tapasztalataik alapján hatékonyan növeli a dolgozók elégedettségét. A vállalatok több mint 80% azonban azt is kiemelte, hogy az ezzel kapcsolatos adminisztráció jelentős többletmunkát jelent a HR osztály részére - éppen ezért nagyon fontos az informatikai támogatás. Az Accor Services ennek kapcsán döntött úgy, hogy ügyfelei számára ingyenes, az éves jogszabálykövetést is tartalmazó kafetéria alkalmazást készít. A most bemutatott COFFEIN2006 segítségével az ügyfelek igényei szerint létrehozhatóak a különböző munkavállalói csoportokra vonatkozó konfigurációs változatok, és kiválaszthatók az egyes csoportok juttatási elemei. Ezen kívül az alkalmazottak e-mail címeire szétküldhetőek a személyre szóló kafetéria nyilatkozatok, melyek segítségével kiválaszthatóak a megfelelő juttatási elemek. A visszaérkező adatok automatikusan egy adatbázisba kerülnek, melyből elektronikus úton rendelhetőek meg a különböző juttatási termékek. A COFFEIN2006 arra is képes, hogy az adatokat automatikusan átadja a bérszámfejtő rendszer számára, így megkönnyíti az adminisztrációt.


Teljes körű megoldás kedvezménnyel

Az Accor Services által biztosított COFFEIN2006 gyakorlati és szakmai útmutatással is ellátja az ügyfeleket, de ha a bevezetés és üzemeltetés során átfogó tanácsadásra van szükségük, akkor igénybe vehetik a NEXON kedvezményes ajánlatát. Az Accor ügyfelei számára a NEXON szolgáltatási díjaiból 15%, szoftverdíjaiból pedig 25-50% kedvezményt biztosít. A NEXON szoftverei lehetővé teszik az adminisztráció teljes körű automatizálását, a vállalat tanácsadási szolgáltatása pedig segít az ügyfeleknek, hogy olyan kafetéria rendszert alakítsanak ki, amely mind a munkavállalóknak, mind a munkáltatónak biztosítja az elvárt előnyöket. A NEXON a kedvezményen túl a munkavállalói igények felmérését, illetve helyzetértékelést, a kafetéria szabályzat kialakítását is hatékonyan elvégzi. A szolgáltatás kiterjed a kafetéria rendszer karbantartására és a dolgozói véleménykutatás eredménye alapján történő módosítására, a jogszabályváltozások követésére, vagy akár az adminisztráció kiszervezésére, így teljes körű megoldására is.

Kapcsolódó webcím:
http://www.nexonber.hu/hu/cafeteria/
http://www.accorservices.hu/hu/dailymanagement/cafeteria/index.asp


További információ:
Kolma Kornél
ügyvezető
Sakkom Interaktív - Az ön hírneve a mi jó hírünk
Telefon: (+36) 1 237-0212
Fax: (+36) 1 237-0213
Mobil: (+36) 20-3333-220
E-mail: kkolma@sakkom.hu
Cím: 1139 Budapest, Petneházy u. 52.
Webcím: www.sakkom.hu

A NEXON-ról

A NEXON 1989-ben alakult. Legfontosabb terméke a teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR (korábban BERENC), amely a folyamatos fejlesztésnek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész. További termékei a humán tőke sikeres alkalmazását biztosító nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer. Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt. A nexONEDU oktatási központ a humánügyvitel területéhez kapcsolódó szakmai továbbképzéseken kívül szervezetfejlesztés, vezetőképzés, informatikai valamint egyedi tanfolyamok megszervezését is vállalja.
A közel 200 főt foglalkoztató cég 2005. évi nettó árbevétele meghaladta a 2 milliárd forintot. A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet. A NEXON ma tíz magyarországi telephelyén 3000 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
27 karrier indult be a Magyar Telekomnál egy Insta Story gyorsaságával

Egy új toborzási módszerrel a Magyar Telekom egy nap alatt 27 gyakornokot szerződtetett. A toborzásra több mint 900 hallgató regisztrált, közülük... Teljes cikk

HR sci-fi

Az nem újdonság, hogy ha valaki állást keresgél az interneten, akkor a keresett pozíciókhoz hasonló hirdetések bukkannak fel a böngészőkben. De az... Teljes cikk

A felhő egyre elterjedtebb, a biztonság viszont továbbra is kihívást jelent

Egyre több vállalat helyezi a felhőbe az üzemkritikus működési folyamatait és a legbizalmasabb adatállományait, azonban a felhő alapú... Teljes cikk