Megjelent: 2 éve

Mondjon búcsút a papíralapú HR-nek!

A HR osztály még mindig papírokat gyűjtöget és manuálisan dolgozza fel a dokumentumokat? Akkor itt az ideje frissíteni! Ha a HR-folyamatokból kiiktatja a felesleges papírozást rengeteg időt időt takaríthat meg, ésszerűsítheti a munkafolyamatokat, az iratszekrényeket pedig buja zöld szobanövényekre cserélheti. Go green!

Mondjon búcsút a papíralapú HR-nek!-

A papírmentességnek a környezete gyakorolt nyilvánvalóan kedvező hatása mellett számos egyéb előnye is van. Például…

#1 Egyszerűsített munkafolyamatok

Az időigényes, ismétlődő feladatok kiküszöbölésével rengeteg időt lehet megtakarítani. Ilyen például a munkaidő-nyilvántartás, mely egy nagyon jól automatizálható terület. Egy digitális eszköz segítségével a HR az egész folyamatból kimaradhat (hiszen a vezető és a munkavállaló egy önkiszolgáló felületen intézi el a kérelmezést és jóváhagyást), a HR egyéb, nagyobb megtérülésű folyamatokra összpontosíthat.

#2 Professzionális megjelenés

A papírmentes rendszer alkalmazása professzionálisabb, modernebb benyomást kelt vállalkozásában. Ez fontos lehet az ügyfelek, partnerek és az új munkatársak szempontjából.

#3 Hibák minimalizálása

Ha az adatokat csak egyetlen egyszer kell rögzíteni (márpedig egymással integrált rendszerek esetén, ez így működik), a hibázás esélye a minimálisra csökken.

#4 Távmunka támogatása

Amennyiben alkalmaz távmunkásokat vagy független vállalkozókat, előfordulhat, hogy ők szinte soha nem teszik a lábukat az irodába. Valószínűleg nem kell részleteznünk, hogy a postázás kiiktatásával mennyi pénzt és időt takaríthat meg. 

Most pedig mutatjuk azokat a folyamatokat, amelyeket elsőként érdemes digitalizálni, és bemutatunk néhány olyan eszközt is, amelyekkel az átállás fájdalommentesen mehet végbe.

Ki- és beléptetés – ABACUS ÖNKISZOLGÁLÓ SZEMÉLYÜGYI RENDSZER

​​A ki- és beléptetés folyamatát, szerteágazó adminisztrációját nagyban leegyszerűsíti az Abacus webes személyügyi felülete. Csak egy böngészőre és internetkapcsolatra van szükségünk a használatához, és akár tabletről vagy okostelefonról is dolgozhatunk vele. Igény szerint iPadre is optimalizálható.

Személyügyi adminisztráció – ABACUS ÖNKISZOLGÁLÓ SZEMÉLYÜGYI RENDSZER

Az Abacus Önkiszolgáló Személyügyi Rendszerének segítségével az összes munkavállalói adat egyetlen, biztonságos adatbázisban található, egyszerű riportálási és szerkesztési lehetőségekkel. A rendszer összekapcsolható a bér- és egyéb programokkal is, így az adatokat elégendő csak egyszer módosítani, hogy a többi kapcsolt rendszerben is megváltoztatásra kerüljenek. Önkiszolgáló funkciója révén a munkaidővel, cafeteriával, személyügyi adatokkal, munkabérjegyzékkel és egyéb dokumentumokkal kapcsolatos adminisztrációt maguk a munkavállalók is el tudják végezni. Használatával felgyorsítható a kommunikáció, elkerülhető a duplikált adatrögzítés, csökkenthető a hibázás lehetősége, összességében hatékonyabb működés valósulhat meg.

Munkaidő-nyilvántartás – ABACUS WEBÍV

A rendszer megkönnyíti a beosztástervezők munkáját, a jogszabályi megfelelésről pedig automatikusan gondoskodik a program. A menedzsment számára is átláthatóbbá teszi a munkaidő-gazdálkodást, az alkalmazottak pedig egyszerűen, akár okostelefonjuk segítségével adminisztrálhatják jelenlétüket és szabadságaikat. Mindamellett, hogy jobb erőforrás-kihasználtságot biztosít, segít időben felismerni a jövőbeni erőforrásigényeket, illetve könnyebben tervezhetővé válik a munkaerő-állomány, és áttekintést biztosít az elvárt és a tervezett erőforrásokat érintően.

Juttatások nyilvántartása – ABACUS CAFETERIA

Az alkalmazás segítségével a dolgozók egyéni igényeik szerint választhatnak a béren kívüli juttatásokból. A szoftver képes kezelni és figyelni a két különböző keretben választható juttatási elemek körét. Az Abacus Cafeteria csökkenti az adminisztrációs feladatokat, növeli a munkavállalók elégedettségét. Az online elérhető, önkiszolgáló alkalmazás használatához mindössze internetkapcsolatra van szükség.

Amennyiben érdeklődik az Abacus rendszerei iránt, lépjen kapcsolatba a VT-Soft munkatársaival.

  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Befektetés az egészségbe: amikor a mozgás és a mentális jóllét a munkáltatónak is megtérül

A munkáltatói gondoskodás új szintre lépett: ma már nemcsak juttatásokat adunk, hanem valódi jólléti élményt – mérhető üzleti eredményekkel. Teljes cikk

Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk