Megjelent: 8 éve

Németh Zoltán, a Telenor Magyarország humánerőforrás igazgatója

Németh Zoltán 1972-ben született Budapesten. Szakmai tudását a Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Főiskolán valamint a Corvinus Egyetemen alapozta meg. Utóbbin humánmenedzsment posztgraduális képzésben és MBA képzésben vett részt, ahol az emberierőforrás-menedzsment területén és vezetői pozícióban alkalmazható kompetenciákat sajátított el.

Pályafutását HR-szakemberként a Philips-nél kezdte, ahol tréning menedzserként tevékenykedett, majd karrierjét a JIT Electronics-nál folytatta. Az elektronikai szektorban szerzett tapasztalat után FMCG területen helyezkedett el, az Unilever HR projektmenedzsere volt 2 évig.

2002-ben személyzetfejlesztési vezetőként helyezkedett el Magyarország egyik vezető mobilszolgáltatójánál, a Telenornál (akkor még Pannon GSM). Az elmúlt 9 évben olyan pozíciókat töltött be ott, mint képzési és toborzási vezető, szervezetfejlesztési vezető illetve szervezetfejlesztési igazgató. 2010-ben lépett elő HR igazgatóvá, azóta irányítja az alá tartozó valamennyi HR területet.

Munkája során nagy figyelmet fordít olyan elismert technikák, alapelvek alkalmazására, mint a felhatalmazó vezetési kultúra, de fontos számára a belülről való motiváció megteremtése is.

"Szerencsésnek érzem magam, hogy több iparágban dolgozhattam. Az elektronikai iparban szerzett tapasztalat megalapozta teljes pályafutásom: olyan munkaszervezési rendszerekkel ismerkedhettem meg, melyek az innováció és hatékonyság orientált szolgáltatási szektorban is rendkívül eredményesen hasznosíthatók" - fogalmazta meg Németh Zoltán, aki a különböző cégeknél végzett munkája során az öntevékeny munkacsoportok, a fejlesztő csapatok, a KANBAN, a JIT, vagy a Total Production Maintenance munkaszervezési rendszerekben is jártasságot szerzett.

Zoltán szabadidejében igyekszik minél több időt tölteni családjával: két kisfiú (2 és 4 évesek) boldog édesapja. Szívesen sportol és kertészkedni is szeret.
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Koscsóné Kolkopf Judit, a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék vezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese a közszféra szervezetei kategóriájában a Józsefvárosi Egyesített Bölcsődék.... Teljes cikk

Arnhoffer András, az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zrt. elnök-vezérigazgatója

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese, az 51-500 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában, az Észak-zalai Víz- és... Teljes cikk

Bertók Attila, a Webstar Csoport cégvezetője

„Az Év Felelős Foglalkoztatója 2017” pályázat nyertese az 1-50 főt foglalkoztató szervezetek kategóriájában a Webstar Csoport Kft. Bertók... Teljes cikk