Megjelent: 4 hónapja

Online hirdetik ki Az Év Irodája és Az Év Családbarát Irodája díjakat

A jubileumi díjakat április 30-án ingyenes online műsor keretében adják át.

Az elmúlt tíz évben valódi irodaevolúciós folyamat zajlott le Magyarországon, és bár a koronavírus-járvány következtében a többség jelenleg otthonról dolgozik, az így szerzett tapasztalatok után a munkavállalók várhatóan még inkább értékelni fogják a megfelelően kialakított irodai környezetet. Tíz évvel ezelőtt éppen azért hozták létre Az Év Irodája versenyt, hogy ezzel is felhívják a cégek és a fejlesztők figyelmét a munkahelyi környezet fontosságára. A jelenlegi helyzethez alkalmazkodva a jubileumi díjakat április 30-án ingyenes online műsor keretében adják át.

Idén 10 éves a nemzetközi szinten is egyedülálló, munkahelyi környezetre fókuszáló, független ingatlanszakmai díj, Az Év Irodája. „Hosszú ideje készülünk a jubileumi díjátadó eseményre, azonban a jelenlegi járványhelyzet minket is választás elé állított. Végül amellett döntöttünk, hogy halasztás helyett idén az online térben rendezzük meg a díjátadót, ráadásul ingyenesen, hogy mindenkinek elérhető legyen az esemény, akit érdekelnek a dizájnos irodák és épületek. Ez a mi támogatásunk most a piac felé. A verseny egyébként a 2008- as válság kirobbanása után indult, így tapasztalatból tudjuk, mennyire fontos időben, ám mégis átgondolva reagálni az új helyzetekre. Ezért az ingyenes díjátadót is szakmai beszélgetéssel kezdjük a zsűritagokkal, emellett kutatásokkal, hiteles piaci információkkal is segítjük a cégeket és a szakmát” - emeli ki Fodor Dániel, a verseny főszervezője.

Az ingatlan.com csoport által megrendezett versenyre 170-nél is több pályázat érkezett. A nevezők közül egy 50 fős üzleti zsűri, egy 10 fős szakmai zsűri és egy közönségszavazás összesített eredményei alapján választották ki a győzteseket. A bérlői és dizájn kategóriák mellett a Három Királyfi Három Királylány mozgalommal együttműködve idén adják át először Az Év Családbarát Irodája díjat. Ezzel is felhívva a figyelmet annak fontosságára, hogy az irodák kialakításakor minél többen törekedjenek arra, legyen olyan hely, ahol a szülő úgy tud dolgozni, hogy ott van mellette a gyermeke, ezzel is segítve a munka és a magánélet egyensúlyának fenntartását. Ez talán az átalakuló munkavégzésünk miatt még fontosabb lesz a családoknak a jövőben.

A verseny szervezői azt is fontosnak tartják, hogy a piacot felkészítsék a koronavírus-járvány utáni időszakra. Várhatóan ugyanis az irodai élet meg fog változni, és új szempontokat is figyelembe kell majd venni a munkakörnyezet kialakításakor. Erősebb tendenciává válhat például itthon is a második otthon filozófiája, azaz a rugalmasabb munkavállalói időkeret és munkahely, ahol a munkáltatók ahhoz hasonló élményt nyújtanak az irodában, mintha otthonról dolgoznának a munkavállalók. A díjátadót felvezető beszélgetés is a várható változások témakörét járja majd körül, emellett elindították az irodai élet jövőjéről szóló „Az Év Irodája podcastot” is. A beszélgetésekben a szakma kiemelt képviselői olyan kérdésekre keresik a választ, hogy vajon mi lesz a tömeges home office után, miként fogunk dolgozni fél év múlva.

Az ingyenes díjátadóra itt lehet regisztrálni.

A 2019-es versenyre nevezett irodák és közösségi terek itt tekinthetők meg.

A szakmai podcast adásokba pedig itt lehet belehallgatni.
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter