kapubanner for mobile

13 cikk a(z) hírnév címkével - 1. oldal

Nem éri meg haraggal elválni a dolgozóktól - elbocsátottnak lenni HR-esként

7 éve Egy outplacement program akkor éri el célját, ha megvédi a cég hírnevét, azaz a munkáltatói márkát, de elősegítheti a munkajogi perek elkerülését is. Fontos kérdés, hogy élik meg az érintettek? Ők vajon tényleg érzik-e a szervezet támogatását, valós segítséget ad-e nekik a program? A témában egy olyan érintettet kérdeztünk, aki HR-esként élte át a leépítést. Mit tanulhat egy cég a tapasztalataiból? Az outplacementről testközelből, HR-es szemmel. Teljes cikk...


Törékeny hírnév - avagy egy hibás elbocsátás tanulságai

8 éve Akár egy fő elbocsátása is rossz hangulatot, bizonytalanságot és instabilitást okoz a szervezetben. Főleg akkor, ha minden részlet és érzelem kikerül a közösségi online térbe. Egy cég sem engedheti meg magának, hogy egy elbocsátás miatt volt dolgozója rossz hírnevét keltse, főleg ha tehet is ez ellen. Ugyanis ezzel nemcsak a jövőbeli munkavállalóinak számát veszélyezteti, hanem a bent dolgozók, az ott maradt állomány motivációját, elköteleződését is. Mindez komoly gazdasági károkat, vagyis forintosítható veszteséget okozhat a szervezetnek. Ha mérlegre tesszük egy gondoskodó leépítés költségeivel, elég hamar kiderül, hogy melyikkel jár jobban mindenki. Teljes cikk...


Hírnevet rombolhat a HR-es, pedig csak a munkáját végzi

10 éve Ha Önnel, kedves olvasó, még nem történt meg, hogy megpályázott egy állást, melyről végül semmiféle visszajelzést nem kapott, kivételes helyzetben van. A munkakeresők nagy többsége nem egyszer járt így. A HR-esek által leggyakrabban elkövetett, és a munkavállalók által leggyakrabban sérelmezett hiba. De van megoldás! Teljes cikk...


Toborzás a jelöltek nézőpontjából: milyen a munkáltató híre?

11 éve Téves és költséges elképzelés, hogy egy toborzás-kiválasztási folyamatban csupán a cég dönt. Talán egyre több vállalkozás ébred rá, mennyire fontos kiépítenie a vállalat hírnevét a munkáltatók, sőt a potenciális jelöltek felé is. Teljes cikk...


HR és profit: hogyan növelhetik dolgozóink a cég hírnevét?

14 éve Hiteles kommunikációval, jó munkahelyi légkörrel, a valós teljesítmény elismerésével, családbarát intézkedésekkel, ötletbörzével növelhetik a cég hírnevét a munkavállalók - hangzott el egy közelmúltban tartott konferencián, ahol a munkáltatói márkaépítés és a dolgozói motiváció növelése volt terítéken. Cikkünkből kiderül, miként építi ki brandjét az Avon, mi a GE és a Budapest Bank márkájának titka, hogyan csökkentette a fluktuációt a Szamos Marcipán. Teljes cikk...


Így élnek most a chilei bányászok

14 éve A hirtelen jött hírnév után ugyanolyan szürke életet él a kimentett chilei bányászok többsége, mint korábban. A melléjük rendelt pszichológus szerint a súlyos depresszió kialakulásának kockázata továbbra is elég magas a bányászok körében. Teljes cikk...


Dolgozói bírálat a Lufthansának

15 éve A Lufthansa német légitársaság dolgozói gyűlésükön hevesen bírálták a konszern főnökét, mert takarékossági programjával veszélyezteti a vállalat mint első osztályú légi társaság hírnevét - írja Világgazdaság. Teljes cikk...


A vállalat értékének felét a hírnév adja

16 éve A Weber Shandwick a Figyelővel és a Szonda Ipsosszal közösen készített felmérése szerint a magyar cégvezetők átlagosan több mint 50 százalékra becsülik a hírnév hozzájárulását a vállalat értékhez. Teljes cikk...


A Sixt autókölcsönző a legszimpatikusabb cég

16 éve A Sixt Magyarország elnyerte a legpozitívabb hírnévvel bíró cégeknek járó Superbrands-díjat. A vállalat 1999 óta van jelen a magyar autókölcsönző piacon, 2006-ban pedig tartós bérlet szolgáltatással bővítette portfolióját. Teljes cikk...


Hírnév alapján választanak munkahelyet a legjobb MBA-végzősök

17 éve Az MBA-végzősök álláspályázataik előtt alaposan tájékozódnak a megcélzott vállalat hírnevéről, ugyanis a társadalmi felelősségvállalásban kedvezőtlen imázsú cégek iránt kevesebben érdeklődnek. Teljes cikk...


A pénz nem boldogít?

17 éve Elsősorban nem a fizetés mértéke érdekli az álláskeresőket: míg a 25 és 40 év közöttieket a jó karrierkilátások és a foglalkoztató hírneve vonzza, addig a negyven felettiek a biztonságos állás mellett voksolnak. Nem is gondolnánk, hogy kevesen váltanak munkaadót a magasabb bért tartva szem előtt - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


A márka a vállalati célok teljesítésében ösztönzi a dolgozókat

18 éve Sok nagyvállalat alkalmazza a vállalati márkastratégia módszerét, hogy minőségi munkaerőhöz jusson, és azt meg is tartsa - derül ki "A márka szerepe a toborzásban" című tanulmányból, amelyet a The Conference Board ipari tanácsadó szervezet jelentetett meg 2001-ben. Teljes cikk...


A jó hírű vállalat vonzó munkahely

18 éve A munkát keresők szemében azok a cégek a legvonzóbbak, amelyek megbecsülik a dolgozóikat, és közismerten jó minőségűek a termékeik vagy szolgáltatásaik. Egy nemrégiben végzett vizsgálat szerint a felnőtt válaszadók 77 százaléka nem a gazdasági mutatókat tartja mérvadónak abban, hogy az adott vállalatot vonzó munkahelynek tartja-e. Teljes cikk...