Mi is az "Azonnali Visszajelzés Függőség" szindróma?

A cégvezetők szerint az Y-generációs és Z-generációs fiatalokkal nem lehet megfelelően kommunikálni, tiszteletlenek, nem értik meg a feladatot, figyelmetlenek és még sorolhatni lehetne a vélt és valós problémákat. De vajon mi az oka a generációs gapnek? Mitől mások a fiatalok? Hogyan álljunk hozzá a jövő generációjához? Sorolja a kérdéseket Farkas Dezső a HR Blogon. tovább..

Ezek lehetnek a 2018-as év irodái

Idén több mint 160 nevezés érkezett Az Év Irodája Versenyre, ezekből kerülnek ki 2018 díjnyertes irodakialakításai, fejlesztései is. A legtetszetősebb irodák, közösségi terek és ingatlanfejlesztések kiválasztására közönségszavazás indult, ami január közepéig tart. A verseny és az ehhez kapcsolódó rendezvények nem csak a legfrissebb irodatrendekre mutatnak rá, de a hazai cégek ezeket a munkaerőhiány megoldásával kapcsolatos tapasztalatcsere fórumaként is használják. tovább..

Adatalapú szervezetfejlesztés munkavállalói vélemények alapján

Nem mondunk újat azzal, hogy az elégedett munkavállalók a sikeres cég egyik legfőbb alappillérei. De mi tesz egy munkavállalót elégedetté és motiválttá? Honnan tudjuk, mik működnek már most is jól egy cégben a munkatársak szerint, mik a legvonzóbb tulajdonságai egy munkahelynek? És legalább ilyen fontos tisztán látni: mik a csapaton belül húzódó konfliktusok forrásai, vagy a leginkább kritizált folyamatok a cég működésében? Ezekre a kérdésekre a válaszok egy megfelelően összeállított munkavállalói elégedettségi kérdőívvel könnyen kideríthetők, a válaszok pedig akár percek alatt összegezhetők néhány kulcsfontosságú pontban a 21. század eszközeivel, mint amilyenek az automatizált szövegelemző rendszerek. Erre mutatunk most egy példát. tovább..

A kismamák a spájzban vannak

Elnézést, a cím egy rossz szójáték. Vagy mégsem? A részmunkaidős, távmunkában, rugalmasan végezhető munkalehetőséget általában Ők keresik. Jelenleg több, mint 260.000 aktív korú részesül olyan ellátásban gyermeke révén, amely mellett munkát tud vállalni. Ez a szám azt is jelentheti, hogy potenciálisan ennyi munkavállaló megszólítható egy-egy lehetőséggel. Vagyis valóban egy bizonyos célcsoport arra vár, hogy lehetőséget kapjon, írja a Restart Mom Project a HR Blogon. tovább..