18 cikk a(z) shared service center címkével:

Új szolgáltató központok Miskolcon

5 hónapja Miskolc egy új piacra készül betörni: új szolgáltató központok, SSC-k (Shared Service Centerek) számára kínál komplex lehetőségeket - írja a hellovidek.hu oldal. Teljes cikk...


10 év a hazai iroda designban

7 hónapja Nemzetközi kutatások egyértelműen bizonyítják, hogy az Y, Z generációs munkavállalók számára a munkabér és karrier mellett mára az inspiratív környezet a legfontosabb elvárás a munkáltatóval szemben, amit egyre több cég ismer fel. Különösen a Shared Service Centerek (SSC) esetében igaz ez, ahol a munkaerő fluktuáció rendkívül magas más ágazatokkal összehasonlítva. Az elmúlt egy évtized munkaerőpiaci elmozdulásai így jelentős változásokat eredményeztek nemcsak a munkahelyi kultúra, hanem az irodákkal szemben támasztott követelmények terén is. A Stay In Hungary Kft. szakemberei összegyűjtötték az elmúlt tíz év legfontosabb irodatervezés megoldásait, melyet három kiemelt korszakon és irodamodellen keresztül szemléltetnek. Teljes cikk...


A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?

10 hónapja 2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet. Teljes cikk...


Újabb szolgáltató központ, 180 munkahely

11 hónapja A Nokia Siemens Networks (NSN) Kft. 180 munkavállalót foglalkoztató pénzügyi szolgáltató központot nyitott Budapesten, amely több kontinensen, közel 50 ország számára lát el cégen belüli számviteli, könyvelési feladatokat Teljes cikk...


Harmincszorosára növelte munkavállalói számát az NI Hungary szolgáltató központja

2 éve Az NI Hungary Kft. 2005-ben hét fővel alakult szolgáltató központja - shared services center (ssc) - harmincszorosára növelte munkavállalói létszámát: csak az idei évben már száz munkavállalót vettek fel, így összesen több mint kétszázan dolgoznak ezen a területen - írja az MTI. Teljes cikk...


Transition/Migration Manager

3 éve Ezek a típusú szerepkörök a Shared Service Centerekben lelhetőek fel, ahol egy külföldi országból hoznak át bizonyos folyamatokat, melyeket ezt követően Magyarországról fognak ellátni. Teljes cikk...


Szakmai közösségi oldal indult a szolgáltató központosoknak

5 éve SSC Heroes néven a hazai szolgáltató központok (Shared Service Center) érintettjeit összegyűjtő közösségi portál indult, amely a szektor ismertségét hivatott növelni, és a szakma kommunikációját támogatni. Teljes cikk...


Szakemberhiány lassíthatja a szolgáltatóközpontok hazai terjedését

6 éve A nemzetközi szolgáltatóközpontok (SSC - Shared Service Center) hazai szerepének növelése a magyar gazdaságpolitika egyik sarkalatos törekvése. Ennek a célkitűzésnek a megvalósulását azonban mind erőteljesebben akadályozza az a tény, hogy egyre nehezebb megfelelő szakembert találni ezekre a speciális készségeket igénylő pozíciókra. A BDO Magyarország álláspontja szerint a megoldást a fiatal munkavállalók pálya-reorientációs felkészítése, illetve a szabályozási környezet rugalmasságának további fokozása jelentheti. Teljes cikk...


Felnőttkorba ért az SSC-szektor Magyarországon

6 éve Magyarországra már inkább a magasabb hozzáadott értékű szolgáltatások érkeznek. Ez a piac fejlődése. Új centereket azonban nem igazán tudtunk bevonzani, míg például Lengyelországban egyre több központ nyílik - derül ki az eddigi legnagyobb kitöltő számú és egyben az első hazai benchmark SSC-felmérés tanulságaiból. A Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) kutatásáról, a hazai szolgáltató központi piac fejlődési stádiumáról Pintér Mónikával, a HOA elnökségi tagjával beszélgettünk. Teljes cikk...


Erre kell hangsúlyosan figyelni külföldiek foglalkoztatása esetén

6 éve Jogszerű foglalkoztatás csak az engedélyben megjelölt feltételekkel valósulhat meg, illetve a shared service centerek esetében a külföldiek foglalkoztatása külön odafigyelést és gondos előkészítést igényel - olvasható a DLA Piper Advocatus címmel futó blogján. Teljes cikk...


A British Telecom szolgáltató központjának debreceni tapasztalatai

6 éve Nem véletlen, hogy 2008 februárjában a British Telecom (BT) - a főváros mellett - Debrecenben is megnyitotta európai szolgáltató központját (SSC). A "cívisváros" évek óta dinamikusan fejlődik, kiváló az összhang a városvezetés, az egyetem, valamint a befektetők között és nem utolsósorban jól képzett fiatalok hada várja, hogy tudásukat a nemzetközi nagyvállalati kultúrával felvértezve igazi gyakorlatias szakemberekké váljanak. A Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség a „"HOA menjek" program keretében Debrecenben is céglátogatást szervezett középiskolásoknak. Ennek kapcsán készült interjú Grócz Máriával, a BT Global Services HR vezetőjével, a HOA képzési munkacsoportjának egyik alapító tagjával. Teljes cikk...


Mennyit fizetnek a multik ügyféltámogató központjai?

7 éve Az utóbbi 10 évben több száz multinacionális vállalat helyezte a kelet-közép-európai régióba - így például Budapestre - regionális ügyféltámogató központját. Több tízezer fős, nyelveket beszélő munkaerőt alkalmaznak. Mennyiért is? Teljes cikk...


Karrierstart üzlettámogató központban

8 éve Nemzetközi csapat, jó munkakörnyezet, versenyképes fizetés. Személyzeti szakemberek ezeket a tényezőket emelik ki, miért jó multinacionális cég üzlettámogató központjában (angol rövidítéssel: ssc) dolgozni. Az utóbbi tíz évben közel 80 ilyen egység létesült Magyarországon, és körülbelül 35 ezren keresik itt a kenyerüket. Mi kell a bejutáshoz? Milyen árnyoldalai vannak az ilyen munkának? Teljes cikk...


Ilyen munkavállalókra lesz szükség évek múlva

8 éve A jövő a tanult, alkalmazkodásra és együttműködésre képes munkavállalóké lesz - derül ki az IBM Fehér Könyvéből. Néhány év múlva ugyanis az új munkahelyek 30 százalékánál felsőfokú, 50 százalékánál pedig középfokú végzettséget várnak el és az állások döntő részét a szolgáltató szektor kínálja majd. Ezzel a folyamattal értelmetlen szembemenni, mert versenyképességünk csökkenését eredményezheti - nyilatkozta portálunknak a kötetet gondozó Suhajda Attila, az IBM kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatója. Teljes cikk...


Drágul az új munkaerő

11 éve A vállalatoknak világszerte fel kell készülniük arra, hogy a következő tíz évben iparágtól függően akár a munkaerő felét is érintheti a nyugdíjazás problémája. Ez maga után vonja a tehetségek számának csökkenését is, amely által drágábbá válik az új munkaerő - szól a prognózis a Napi Gazdaság cikkében. Teljes cikk...


Óriás szolgáltatóközpont 1700 dolgozóval

12 éve Hazánk legnagyobb szolgáltatóközpontját hozza létre a T-Systems. A német társaság hazai leányvállalata, az IT Services Hungary a fővárosban mintegy 700, Debrecenben pedig ezer embert készül foglalkoztatni. A cég a munkaerő-utánpótlás érdekében képzéseket indít középiskolásoknak és egyetemistáknak. Emellett a vállalat friss diplomásoknak szervez nyári egyetemet, és tanulmányi ösztöndíjat is ad. Teljes cikk...