Call-center az ügyfélmegtartó erő
Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vállalatoknál a telefonos ügyfélszolgálatok. A piaci tapasztalatok és kutatások ugyanis azt mutatják, hogy a vevők sokkal erősebben kötődnek azokhoz a márkákhoz, ahol a termékkel kapcsolatos problémájukra választ találnak - járt utána a Népszabadság.
Szükség is van erre, a call-centeres munkatársak ugyanis a óriási stressznek köszönhetően általában 1-2 év alatt kiégnek, különösen azoknál a cégeknél, ahol nem biztosítanak megfelelő körülményeket a munkához, és nem engedik felállni őket a gép mellől fél óránként legalább öt percre.
Elemzők szerint a telefonos ügyfélszolgálatok piaca hazánkban 30 százalékosan épült ki, ami körülbelül 3-5 ezer call-centeres munkaerőállományt jelent, ebből kétezer főt az amerikai érdekeltségű Sykes Közép-Európa Kft. tart el. Túri Péter ügyvezető a sikert abban látja, hogy náluk a call-centeres tevékenység nem csupán az ügyfelekkel való kapcsolattartást jelenti, hanem visszacsatolást a továbbfejlesztéshez és hatékony marketinget - írja a Népszabadság.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Hollywoodban heves felháborodást váltott ki a hír, hogy egy AI-színésznőt, Tilly Norwoodot hamarosan akár ügynökség is leszerződtethet. A... Teljes cikk
Az összeszerelő operátor (más néven szerelő, szerelőoperátor vagy assembly operator) olyan fizikai munkát végző dolgozó, aki különböző... Teljes cikk
Az emelőgépkezelő olyan szakember, aki különféle emelő- és anyagmozgató gépek biztonságos működtetésével segíti a munkafolyamatokat ipari vagy... Teljes cikk
- "Utálom ezt a bértáblát" – Takács Péter szerint változhat az orvosok fizetése, ha nyer a Fidesz 2 hónapja
- Európa-bajnok lett Magyarország kínai beruházásokban 2 hónapja
- Munkahelyteremtés a középpontban: 260 új állás született Ózdon 2 hónapja
- Külföldi kollégák felvétele egyszerűbben, gyorsabban, biztonságosabban 2 hónapja
- Embertelen leépítés a magánkórházban: a dolgozók tíz százalékát elküldték 3 hónapja
- Új ügyvezető igazgató az SAP Hungary élén 3 hónapja
- Vagyonadó a milliárdosoknak: így változtatná meg a TISZA Párt az adórendszert 3 hónapja
- Call Center Agent 4 hónapja
- "A jövő a tantermekben dől el" - tízpontos munkatervet hirdetett Magyar Péter 4 hónapja
- Takács Péter: Nem 40, hanem 20 ezer ápoló hiányzik a magyar egészségügyből 5 hónapja
- Új vezető a Microsoft Magyarország élén 5 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja