Call-center az ügyfélmegtartó erő
Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vállalatoknál a telefonos ügyfélszolgálatok. A piaci tapasztalatok és kutatások ugyanis azt mutatják, hogy a vevők sokkal erősebben kötődnek azokhoz a márkákhoz, ahol a termékkel kapcsolatos problémájukra választ találnak - járt utána a Népszabadság.
Szükség is van erre, a call-centeres munkatársak ugyanis a óriási stressznek köszönhetően általában 1-2 év alatt kiégnek, különösen azoknál a cégeknél, ahol nem biztosítanak megfelelő körülményeket a munkához, és nem engedik felállni őket a gép mellől fél óránként legalább öt percre.
Elemzők szerint a telefonos ügyfélszolgálatok piaca hazánkban 30 százalékosan épült ki, ami körülbelül 3-5 ezer call-centeres munkaerőállományt jelent, ebből kétezer főt az amerikai érdekeltségű Sykes Közép-Európa Kft. tart el. Túri Péter ügyvezető a sikert abban látja, hogy náluk a call-centeres tevékenység nem csupán az ügyfelekkel való kapcsolattartást jelenti, hanem visszacsatolást a továbbfejlesztéshez és hatékony marketinget - írja a Népszabadság.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A magasan képzett egészségügyi szakdolgozók a jövőben önállóan, saját jogon is elláthatnak olyan tevékenységeket, amelyeket eddig kizárólag... Teljes cikk
Egy 2025-ös felmérés szerint a technológiai újdonságok miatt a meglévő készségek 40 százaléka avulhat el vagy alakulhat át 2030-ig. Egy másik,... Teljes cikk
Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma, ami növekvő tendenciára enged következtetni... Teljes cikk
- Fókuszban a külföldi munkavállalók alkalmazása 1 hónapja
- 2025: Drasztikus változások a külföldiek foglalkoztatásában - HR-esek, felkészültetek? 2 hónapja
- Új vezérigazgató veszi át Csányi Sándor helyét az OTP Bank vezetésében 2 hónapja
- Változás a Munka Törvénykönyvében: mi történik, ha a munkavállaló alkalmatlanná válik a munkakörére 3 hónapja
- A 9 százalékos szja nem kapott elsöprő támogatást - Magyar Péter az adórendszerről tovább egyeztetne 3 hónapja
- 1 év tapasztalatai az idegenrendészeti törvénnyel: a relokációs szakember szemével- Cziczárdi Györgyit kérdeztük. 3 hónapja
- Magyar Péter: a Tisza megtartja a 13. havi nyugdíjat 3 hónapja
- Nincs mozdíthatatlan munkavállaló: interjú Varga Péterrel, a Manpower ügyvezetőjével 3 hónapja
- Oktatás, egészségügy, nyugdíjasok - ezekről kérdezné meg a közvéleményt a Tisza Párt 4 hónapja
- 5 fontos változás a külföldiek foglalkoztatásában 4 hónapja
- Nem csak a Z, minden generáció szereti a rugalmas munkavégzést 4 hónapja