Elégedettek a LeanCenter ügyfelei
Mint minden évben, idén is teljes körű ügyfél-elégedettségi felmérés keretében kért visszajelzést a lean szakma hazai szervezete megbízóitól és tagjaitól egyaránt.
A cég partnerei közel fele tagja a Lean HR Club szervezetnek is, mely azon személyzeti ügyekkel és vállalati menedzsmenttel foglalkozó szakembereket tömöríti, akik a lean menedzsment iránt érdeklődnek, mindennapi munkájukban a lean által képviselt vállalatvezetési gondolkodásmódot követik.
A felmérés kitért a képzések értékelésére is, melynek kapcsán a válaszadók 87 százaléka szerint a képzések ár/érték aránya megfelelő, a kapott szakmai információkhoz reális díjért jutottak hozzá.
A LeanCenter megbízóinak 99 százaléka szívesen ajánlja tovább a szolgáltatást saját partnereinek, kapcsolatrendszerének.
A tagok körében lezajlott értékelés szerint a portált átlagosan heti 2 alkalommal nyitják meg a látogatók és jellemzően álláslehetőségek és képzési lehetőségek iránt érdeklődnek. Hírlevél rendszerét nagyon hasznosnak ítélik, melynek keretében fontos információkhoz jutnak a tagok.
Az egyetemeken zajló Lean Est rendezvények visszajelzése szintén pozitív. Az adott témára fókuszáló rendezvényeken felül az esettanulmányokkal foglalkozó rendezvények következnek a sorban a közeljövőben.
Az állásinterjún résztvevő tagok véleménye, hogy az együttműködés során minden szükséges információt megkapnak, szakmai támogatással és elégséges információval a tarsolyukban vágnak neki a vállalati kiválasztási folyamatoknak.
Minden fejlesztés alapja az adatok feldolgozása, és a jelenlegi helyzet minél pontosabb mérése. Ennek birtokában lehet megítélni, hogy az érték, melyet előállítunk, megfelel-e partnereink igényeinek. Idén elégedett válaszokat kapott a LeanCenter, igyekeznek szakmai színvonalukat és szolgáltatásaikat folyamatosan fejlesztve méltók lenni a bizalomra a következő időszakban is.
Néhány referencia a LeanCenter megbízóitól
"A LeanCenter sikerének kulcsa, hogy partnereikkel egyedülálló ügyfélkapcsolatot ápolnak. Kivételes érzékkel közelítik meg a jelölteket és találják meg végül azt az egyet, aki a számunkra leginkább megfelelő, nem csupán szakmailag, hanem csapatdinamikában, stílusban, érdeklődésben. Ehhez természetesen szükségük van arra, hogy IGAZÁN ismerjék cégünket, vállalati értékeinket, kultúránkat és véleményem szerint hosszú távon csak így lehet fennmaradni ezen a sokszereplős piacon." - közölte Balogh Erika, SCHNEIDER ELECTRIC Hungária Zrt. HR vezetője.
"Több éve dolgozunk már a LeanCenter munkatársaival főként mérnöki/műszaki keresések kapcsán. Kiválasztási módszereiknek és specializációjuknak köszönhetően rövid időn belül sikerült megtalálnunk a potenciális jelölteket. Erősségük abban áll, hogy náluk nem a mennyiség, hanem a minőség az első. Ezt pedig mi, mint megbízók nagyra értékeljük, hiszen nincs időnk felesleges interjúkra." - véli Varga Nóra, a Tyco Electronics Hungary Kft. HR referense.
"A LeanCenter választotta ki számunkra több, azóta jól bevált kollegánkat. A sikerben nagy szerepe volt az igényeink pontos megismerésébe fektetett munkájuknak, és jelentős szakértelmüknek. Biztos vagyok benne, hogy a közeljövőben várható további növekedésünk emberi erőforrás igényének kielégítésében is nagy segítségünkre lesznek, köszönjük!" - fejtette ki Sasi Szabó Tamás, a Sicta Kft. gyárigazgatója.
"Több, mint egy éve lett szerződött partnerünk a LeanCenter. Eddigi tapasztalataink alapján azt állíthatom, hogy kifejezetten elégedettek vagyunk munkatársaik szakmai felkészültségével, rugalmasságával és problémamegoldási készségével. Igazi erősségük a mérnöki pozíciók betöltésében való közreműködés, amely esetünkben kiemelt fontossággal bír. Bármilyen problémával fordulhatunk hozzájuk, többnyire mindenre van ötletük, kreativitás terén sem szenved hiányt a csapatuk! - mondta Polonkai Rita, a Lego Manufacturing Kft. HR koordinátora.
Tömpe László
LeanCenter
www.leancenter.hu
- 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Többek között a mentális egészségügyi problémáktól való félelem és a rugalmasság iránti vágy is hozzájárul ahhoz, hogy a Z generációs... Teljes cikk
Másfél évvel ezelőtt nevezték ki Nyeste Ágit a három országot átfogó JYSK-régió (magyar, osztrák, görög) HR igazgatójának. Összesen 2000... Teljes cikk
A változás szinte már természetes kell, hogy legyen, de ehhez mentális és lelki alkalmazkodóképességet is ki kell építeni. Az adaptív képesség... Teljes cikk
- 2025: Drasztikus változások a külföldiek foglalkoztatásában - HR-esek, felkészültetek? 2 hónapja
- 1 év tapasztalatai az idegenrendészeti törvénnyel: a relokációs szakember szemével- Cziczárdi Györgyit kérdeztük. 3 hónapja
- 5 fontos változás a külföldiek foglalkoztatásában 4 hónapja
- Nem akarok nem-elégedetlen lenni 6 hónapja
- Felmérés: a magyar dolgozók fele elégedetlen a munkahelyével 6 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 6 hónapja
- Elégedett munkatársak, stabil csapatok - A munkahelyi boldogság ereje 7 hónapja
- Ez lett a legfontosabb készség, avagy "superskill" a munkaerőpiacon 7 hónapja
- Ezek a legfontosabbak a magyaroknak a jó fizetés mellett a munkahelyen 8 hónapja
- Mit tehetnek a cégek a munkahelyi jóllétért? 8 hónapja
- Nem érzi magát helyén a jelenlegi állásában? Úgy tűnik, nincs egyedül 8 hónapja