Megjelent: 9 éve

Elégedettek a LeanCenter ügyfelei

Mint minden évben, idén is teljes körű ügyfél-elégedettségi felmérés keretében kért visszajelzést a lean szakma hazai szervezete megbízóitól és tagjaitól egyaránt.

A felmérés azt igazolja, hogy fejvadászat illetve munkaerő-közvetítés terén a válaszadók 94 százaléka teljes elégedettséggel veszi igénybe a szolgáltatást. Az együttműködések kapcsán a kommunikáció hatékonyságáról a válaszadók mintegy 96 százaléka nyilatkozott tökéletes jellemzéssel. Az ügyfelek részére kidolgozott szakmai jellemzések és értékelések a partnerek 92 százalékánál váltottak ki teljes körű elégedettséget az elmúlt 12 hónapban. A LeanCenter tanácsadói és partnerei viszonya az esetek túlnyomó többségében közvetlen, együttműködő és segítőkész. Ezt igazolja a válaszadók 91 százalékos szavazata ezen a téren.

A cég partnerei közel fele tagja a Lean HR Club szervezetnek is, mely azon személyzeti ügyekkel és vállalati menedzsmenttel foglalkozó szakembereket tömöríti, akik a lean menedzsment iránt érdeklődnek, mindennapi munkájukban a lean által képviselt vállalatvezetési gondolkodásmódot követik.

A felmérés kitért a képzések értékelésére is, melynek kapcsán a válaszadók 87 százaléka szerint a képzések ár/érték aránya megfelelő, a kapott szakmai információkhoz reális díjért jutottak hozzá.

A LeanCenter megbízóinak 99 százaléka szívesen ajánlja tovább a szolgáltatást saját partnereinek, kapcsolatrendszerének.
A tagok körében lezajlott értékelés szerint a portált átlagosan heti 2 alkalommal nyitják meg a látogatók és jellemzően álláslehetőségek és képzési lehetőségek iránt érdeklődnek. Hírlevél rendszerét nagyon hasznosnak ítélik, melynek keretében fontos információkhoz jutnak a tagok.

Az egyetemeken zajló Lean Est rendezvények visszajelzése szintén pozitív. Az adott témára fókuszáló rendezvényeken felül az esettanulmányokkal foglalkozó rendezvények következnek a sorban a közeljövőben.

Az állásinterjún résztvevő tagok véleménye, hogy az együttműködés során minden szükséges információt megkapnak, szakmai támogatással és elégséges információval a tarsolyukban vágnak neki a vállalati kiválasztási folyamatoknak.

Minden fejlesztés alapja az adatok feldolgozása, és a jelenlegi helyzet minél pontosabb mérése. Ennek birtokában lehet megítélni, hogy az érték, melyet előállítunk, megfelel-e partnereink igényeinek. Idén elégedett válaszokat kapott a LeanCenter, igyekeznek szakmai színvonalukat és szolgáltatásaikat folyamatosan fejlesztve méltók lenni a bizalomra a következő időszakban is.

Néhány referencia a LeanCenter megbízóitól

"A LeanCenter sikerének kulcsa, hogy partnereikkel egyedülálló ügyfélkapcsolatot ápolnak. Kivételes érzékkel közelítik meg a jelölteket és találják meg végül azt az egyet, aki a számunkra leginkább megfelelő, nem csupán szakmailag, hanem csapatdinamikában, stílusban, érdeklődésben. Ehhez természetesen szükségük van arra, hogy IGAZÁN ismerjék cégünket, vállalati értékeinket, kultúránkat és véleményem szerint hosszú távon csak így lehet fennmaradni ezen a sokszereplős piacon." - közölte Balogh Erika, SCHNEIDER ELECTRIC Hungária Zrt. HR vezetője.

"Több éve dolgozunk már a LeanCenter munkatársaival főként mérnöki/műszaki keresések kapcsán. Kiválasztási módszereiknek és specializációjuknak köszönhetően rövid időn belül sikerült megtalálnunk a potenciális jelölteket. Erősségük abban áll, hogy náluk nem a mennyiség, hanem a minőség az első. Ezt pedig mi, mint megbízók nagyra értékeljük, hiszen nincs időnk felesleges interjúkra." - véli Varga Nóra, a Tyco Electronics Hungary Kft. HR referense.

"A LeanCenter választotta ki számunkra több, azóta jól bevált kollegánkat. A sikerben nagy szerepe volt az igényeink pontos megismerésébe fektetett munkájuknak, és jelentős szakértelmüknek. Biztos vagyok benne, hogy a közeljövőben várható további növekedésünk emberi erőforrás igényének kielégítésében is nagy segítségünkre lesznek, köszönjük!" - fejtette ki Sasi Szabó Tamás, a Sicta Kft. gyárigazgatója.

"Több, mint egy éve lett szerződött partnerünk a LeanCenter. Eddigi tapasztalataink alapján azt állíthatom, hogy kifejezetten elégedettek vagyunk munkatársaik szakmai felkészültségével, rugalmasságával és problémamegoldási készségével. Igazi erősségük a mérnöki pozíciók betöltésében való közreműködés, amely esetünkben kiemelt fontossággal bír. Bármilyen problémával fordulhatunk hozzájuk, többnyire mindenre van ötletük, kreativitás terén sem szenved hiányt a csapatuk! - mondta Polonkai Rita, a Lego Manufacturing Kft. HR koordinátora.

Tömpe László
LeanCenter
www.leancenter.hu
  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Minőség vagy mennyiség?

Mondják, hogy megváltozott a munkaerőpiac - legalább ennyire fontos, hogy nemcsak a munkaerőpiac, de a munkaerő is alaposan megváltozott. Már... Teljes cikk

Mivel csábítható el a munkavállaló?

Már nem igaz, hogy a jó fizetés mindent visz. Legtöbbre a személyre szabott ajánlatokat értékelik az emberek egy munkahelyválasztásnál - ez a fő... Teljes cikk

Élményadatok segítik a munkáltatókat a munkavállalói élmény javításában

A HR legaktuálisabb kihívásairól, az agilis szervezeti átalakulásról, a változásmenedzsmentről és a munkavállalói élmény fejlesztéséről... Teljes cikk