Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 4 éve

Ez vonzza a szakképzett munkaerőt

A tehetségekért folytatott harcban azok a vállalatok jutnak előnyhöz, akik attraktív hirdetésekkel, erős és hiteles munkáltatói márkával szólítják meg az aktív álláskeresőket - írja a Napi Gazdaság.

images

images

Bár az országban még mindig magas a munkanélküliek száma, a hivatalos statisztikákból jól látszik, hogy minden hónap végén több tízezer betöltetlen állás marad. Ebben a helyzetben egyre nagyobb szerepet kap az, hogy egy cég hogyan tudja magához csábítani az adott munkavállalót.

Összességében a minőségi munkaerő megszerzésében előnyhöz azok a vállalatok jutnak, akik attraktív hirdetésekkel, erős munkáltatói márkával szólítják meg az aktív álláskeresőket, valamint proaktív módszerekkel mozgósítják a passzív jelölteket.

Egy felmérés szerint a tehetségek elvárják a leendő munkaadótól már az interjúztatás során megtudják a pontos skill portfóliót, az elérhető fizetési sávokat, de minden olyan információnak is örülnek, ami a munkavégzés leendő helyéről és a leendő munkáltatóról szól, míg rendszeres szakmai tréningeket, továbbképzési lehetőségeket szinte mindenki igényli.

Napi Gazdaság
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Rendezvénytrendek 2019: élményt a kollégáknak és az ügyfeleknek is

Jön az ősz, indul a konferenciaszezon és bár még messzinek tűnik, egyre aktuálisabbá válnak az év végi rendezvények, karácsonyi ünnepségek,... Teljes cikk

A jövő munkahelyén is törődni kell az emberekkel

A jövő munkahelye sok szempontból más lesz, mint amilyen az elmúlt évtizedekben volt. Jack Ma, alilbaba.com alapítója szerint, 5-8 éven belül a... Teljes cikk

Add a személyiséged a cégmárkához!

Három dolog, amit emberként teszel, mégis erősíti a munkáltatói márkát. Divattá vált környezettudatosnak, elfogadónak és egészségesnek lenni.... Teljes cikk