Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 4 éve

Ez vonzza a szakképzett munkaerőt

A tehetségekért folytatott harcban azok a vállalatok jutnak előnyhöz, akik attraktív hirdetésekkel, erős és hiteles munkáltatói márkával szólítják meg az aktív álláskeresőket - írja a Napi Gazdaság.

images

images

Bár az országban még mindig magas a munkanélküliek száma, a hivatalos statisztikákból jól látszik, hogy minden hónap végén több tízezer betöltetlen állás marad. Ebben a helyzetben egyre nagyobb szerepet kap az, hogy egy cég hogyan tudja magához csábítani az adott munkavállalót.

Összességében a minőségi munkaerő megszerzésében előnyhöz azok a vállalatok jutnak, akik attraktív hirdetésekkel, erős munkáltatói márkával szólítják meg az aktív álláskeresőket, valamint proaktív módszerekkel mozgósítják a passzív jelölteket.

Egy felmérés szerint a tehetségek elvárják a leendő munkaadótól már az interjúztatás során megtudják a pontos skill portfóliót, az elérhető fizetési sávokat, de minden olyan információnak is örülnek, ami a munkavégzés leendő helyéről és a leendő munkáltatóról szól, míg rendszeres szakmai tréningeket, továbbképzési lehetőségeket szinte mindenki igényli.

Napi Gazdaság
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Futurisztikus módszerekkel toboroznak a világ legnagyobb cégei

A világ legnagyobb cégeinek vezetői gyűltek össze Lisszabonban, hogy megosszák egymással a legújabb módszereket a legkiválóbb munkaerő... Teljes cikk

Nem elég a vonzó fizetés, jó munkahelyi élményt is kell nyújtani

A munkaerőhiány miatt új megközelítést kell alkalmazniuk a cégeknek a munkavállalók toborzására és megtartására: nem elég a vonzó fizetés, jó... Teljes cikk

Employer Branding Award 2018 - A legmenőbb hazai munkáltatói márkák

Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói... Teljes cikk