Megjelent: 2 hónapja

Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben

A kiégés manapság egyre fokozódó és egyre több munkakörben való megjelenésével, a szindróma fluktuációra való hatásával foglalkozik szakdolgozatában Oros Laura, az ELTE PPK Emberi erőforrás tanácsadó mesterszak hallgatója. A dolgozat fókuszában a call centeres dolgozók állnak.

Telefonos ügyfélszolgálati dolgozókat kérdezett meg arról, hogyan gondolkodnak saját karrierjükről, pozíciójukról, illetve hogy szerintük mennyire tudatosak munkáltatóik a kiégéssel kapcsolatban.

A szakdolgozat foglalkozik a kiégés fogalmával, annak szakirodalmi hátterével. Kutatásában többek között arra kereste a választ, hogy mik a tapasztalatai a magyarországi call center dolgozóknak a munkahelyi jól-lét biztosításával kapcsolatban, illetve mennyire tartják tudatosnak munkáltatójukat a munkahelyi jól-lét és elégedettség megteremtése terén? Találkoznak-e olyan intézkedésekkel, amely enyhíteni hivatott a terhelésüket, és a kiégés szempontjából hogyan ítélik meg saját állapotukat.

A teljes szakdolgozat itt olvasható.
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben

A kiégés manapság egyre fokozódó és egyre több munkakörben való megjelenésével, a szindróma fluktuációra való hatásával foglalkozik... Teljes cikk

Hogyan hatott az ügyvédekre a veszélyhelyzet?

Számos iparág mellett az ügyvédi szolgáltatásokat sem hagyta érintetlenül a koronavírus és a hozzá kapcsolódó gazdasági lassulás. Most kiderül,... Teljes cikk

Leépítés, költségcsökkentés, tervezés a jövőre - így érinti a járvány a vállalatokat

A vállalatok 30%-a tervez leéptést egy friss kutatás szerint. A válságkezelés sikere szempontjából pedig döntő a munkavállalók bevonása, hogy... Teljes cikk