Megjelent: 1 éve

Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben

A kiégés manapság egyre fokozódó és egyre több munkakörben való megjelenésével, a szindróma fluktuációra való hatásával foglalkozik szakdolgozatában Oros Laura, az ELTE PPK Emberi erőforrás tanácsadó mesterszak hallgatója. A dolgozat fókuszában a call centeres dolgozók állnak.

Telefonos ügyfélszolgálati dolgozókat kérdezett meg arról, hogyan gondolkodnak saját karrierjükről, pozíciójukról, illetve hogy szerintük mennyire tudatosak munkáltatóik a kiégéssel kapcsolatban.

A szakdolgozat foglalkozik a kiégés fogalmával, annak szakirodalmi hátterével. Kutatásában többek között arra kereste a választ, hogy mik a tapasztalatai a magyarországi call center dolgozóknak a munkahelyi jól-lét biztosításával kapcsolatban, illetve mennyire tartják tudatosnak munkáltatójukat a munkahelyi jól-lét és elégedettség megteremtése terén? Találkoznak-e olyan intézkedésekkel, amely enyhíteni hivatott a terhelésüket, és a kiégés szempontjából hogyan ítélik meg saját állapotukat.

A teljes szakdolgozat itt olvasható.
  • 2021.10.21Delta variáns - félelmek, hiedelmek, veszélyek... Mit kell tudni a harmadik oltásról? Dr. Szlávik János a Dél-pesti Centrumkórház OHI Infektológiai osztályának osztályvezető főorvosa. Tavaszi rendezvénysorozatunk során előadásában a Covid19 járványról, a vírus terjedéséről és a megelőzésről beszélt. Mostani előadásában a DELTA variáns okozta vélt és valós félelmekről, veszélyekről, a következő időszakra előrelátható helyzetről és a harmadik oltás kapcsán felmerülő bizonytalanságokról beszél. Részletek Jegyek
  • 2021.10.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
  • 2021.10.28Távmunka, home-office - eltérő jogi álláspontok - eltérő munkajogi gyakorlatok. Hol hibázhatunk? Rizikók és irányok. Dr. Fodor T. Gábor elismert munkajogász, munkajogi előadó hazai és nemzetközi szinten munkajogi tárgyú cikkek szerzője. Előadásában a Covid19 járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdések, tapasztalatok, munkajogi gyakorlatok kerülnek előtérbe, ide értve a home office és távmunka sajátosságait, különbségeit, de szóba kerülnek a veszélyhelyzetet követő időszak várható munkajogi aspektusai is. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Az önmegvalósítás motiválja leginkább az egyetemistákat

A pozitív megerősítés mellett az önmegvalósítás motiválja leginkább a diákokat – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem 600 fős... Teljes cikk

Kihívások és HR válaszok a koronavírus válságra

Kutatás készült a koronavírus-járvány harmadik hullámának HR kihívásairól. A jelentéshez 288 céget, intézményt és szervezetet kérdeztek meg... Teljes cikk

A magyar gazdaság szereplői jobban felkészültek a járvány harmadik hullámára

A Koronavírus járvány harmadik hulláma alatt a válaszadók több mint négyötöde már rendelkezett a pandémiára vonatkozó cselekvési tervvel – ez... Teljes cikk