kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Céljaink közösek: az Ön sikere!

Elgondolkodtató kérdés, hogy vállalatunk dolgozóinak milyen képzést biztosítsunk, milyen irányba fejlesszük tovább a készségeket és képességeket. A közelmúlt gazdasági helyzete egyértelmű választ adott. Napjainkban minden szervezetnek létérdeke az árbevétel és a haszonkulcs növelése.

Mára bebizonyosodott, hogy a korábban sikeres vállalatok az új piaci viszonyok között nem minden esetben felelnek meg a kihívásoknak. Azon cégek, akik korábban sem tudták piaci részesedésüket a tervezett mértékben növelni vagy megtartani létkérdéssé vált a hatékonyság. Bizonyos, hogy a vezetők képzése pirulaként hathat, azonban az elmúlt évek változásainak nyomon követése arra ösztönöz, hogy kimondjuk: kollégáink - cégünk legfontosabb partneri - belső ügyfeleink képzése prioritásként kezelendő, mivel olyan változásokkal találkoznak, melyek igen mélyen érinti őket:

  • létszámleépítés
  • átszervezés
  • hatékonyság növelésének kényszere
  • biztonság és motiváció elvesztése
  • kiégés (burn out)
  • túlterheltség
  • megváltozott piaci kihívások
  • vevőkör változása
  • keményebb árharc

    Annak idején résztvevőként olyan képzéseken ülhettünk, ahol vagy túl sokan voltunk, vagy nem a konkrét problémáinkra kerestük a választ, vagy a tréner saját népszerűsége érdekében háttérbe szorította a szervezeti célokat. Ezekből okulva minden szempont között nálunk első helyet kap a vállalat vezetése által megfogalmazott igény, amelyet úgy valósítunk meg, hogy az adott csoporthoz igazítjuk képzéseinket, nem előre kidolgozott sémákkal dolgozunk. Szintén probléma, hogy nagyon sokan nem a gyakorlatból merítik tudásukat és hitelességüket így a csoportok tréningezés iránti pozitív hozzáállása nem megfelelő, akár negatív irányú. Apróságok, mint például az interaktív programvezetés projektoros vetítésre való cserélése, ugyancsak sokunkban keltett ellenérzéseket. Említésre méltó, hogy vannak olyan nemzetközileg elismert értékesítés-technikai módszertanok, amelyeket a 90-es években egy jó tréner adaptált adott hazai iparág sajátosságaira, de sajnálatos módon szinte minden szektorra rávetítődött. Ennek legfőbb oka, hogy sem a trénerek, sem pedig az adott részlegek képzéséhez nem áll rendelkezésre túl sok jól használható, teljes körű tartalommal bíró szakkönyv, mely a gyakorlati szempontokat is figyelembe venné.

    Néhány olyan érzékenységi pontot, amely munkatársai képzését és munkáját meghatározza:

  • Előfordult, hogy az elmúlt években számos tréningen kis hangsúlyeltéréssel, de mindig ugyanazt kapták.
  • Munkatársai kezdenek a rutinszerűség csapdájában mozogni.
  • A nagy számok törvénye még mindig jól működik, azonban a nem nyomulásra vagy erőteljes ajánlásra épülő értékesítés hatékonyabb?
  • A cégkultúra nem a megfelelő irányba halad.

    Ebben tudunk segíteni.
    Hosszútávon mindenképp.

    Tapasztalataink alapján trénigeinket vállalati szinten különböző szempontok szerint testre szabjuk és olyan pszichológiai illetve kommunikációs technikákkal erősített módszerekkel támogatjuk, hogy mind a vezetőség, mint a résztvevők elégedettek legyenek. Nem célunk megváltoztatni az embereket, hanem azt szeretnénk elérni, hogy ők mondják a tréning után azt: több lettem! Ez csak úgy működhet, hogy a meglévő technikákat javítjuk, és ezekhez mutatunk több lehetőséget, amelyek közül a hétköznapok forgatagában választhat és a számára legtesthezállóbbat és célravezetőbbet használhatja.

    Érdekesség, hogy a múltban az ügyfelet jobban szem előtt tartó kommunikáció egyre hatékonyabbá vált és a vállalatok emellé az értékesítés széles eszköztárából csak néhány elemet igényeltek - erre válaszul szolgálhat, hogy az elmúlt években a többi témában rengeteg képzést kaptak. Ilyen túltréningezett témakör sokaknál a kifogáskezelés. Az már külön érdekes, hogy az ellenvetések szélesebb körével alig foglalkoztak. Egyes részlegek feladata a titkárnők által biztosított falat kellett csak áttörése, azaz az időpont egyeztetés rejtelmeiben egy teljes tréningnapot töltöttünk. Ennél a vállalatnál erre volt igény, mert a vezetőséggel egyetértve a többi módszer tekintetében elegendő volt egy moderált áttekintést tartanunk. A válság közben realizálódott bennünk egy gondolat, hogy a Venna Kft. olyan szolgáltatást biztosít ügyfelei részére, amely eltér az eddig megszokott vállalati és nyílt tréningektől egyaránt: a szervezetet egységében kezeljük és a részlegek egyéni kihívásaira testreszabott megoldást, fejlesztési tervet dolgozunk ki a vállalat vezetőségével karöltve:


    Vezetőképzés:



  • Motiváció hatékonyságának növelése
  • Teljesítményértékelés
  • Szemléletformálás
  • A vezetői eszköztár hatékony használata
  • Projektmenedzsment
  • Stressz-kezelés
  • tárgyalástechnika
  • Perzentációs technikák
  • Helyzetfüggő vezetés
  • A támogató vezető


    Értékesítők fejlesztése:



  • Értékesítők szemléletformálása és az ügyfél magatartás megértése
  • Hatékony értékesítői kommunikáció
  • Tárgyalási technikák: kérdezéstechnika, érvelés, ellenállás kezelés
  • Ártárgyalás
  • Ügyfél elégedettség - ügyfél élmény - ügyfél megtartás
  • Keresztértékesítés
  • Telefonos értékesítési technikák fejlesztése


    Széleskörűen alkalmazhatóan tréningeink:

    -

  • Szimulációs tréning
  • Asszertív kommunikáció
  • Időgazdálkodás
  • Stressz-kezelés
  • Konfliktuskezelés
  • Prezentációs technikák
  • Csapatépítés (indoor, outdoor)
  • Önismereti tréning
  • Személyiségfejlesztés
  • Drámapedagógia

    Egy kulcsfontosságú kérdés még biztosan motoszkál bennünk: hogyan növelhető a hatékonyság hosszútávon? Jogos felvetés, hiszen a tréningek nem, hogy nem hatnak mindörökké, hanem pár hónap alatt hatásukat veszíthetik, sőt, sokszor veszítik is. Ebből okulva mi azt javasoljuk, hogy ne maradjanak a csoportvezetők távol a programtól, hanem aktív résztvevőként sajátítsák el az ismereteket. Így a napi munka során az utókövetés megoszlik, sőt, sokkal költséghatékonyabb, mint egy sok éves tisztán utókövetésekre épülő tréningsorozat. Vállalati formában több partnerünk számára bizonyítottuk már, hogy a vezetőknek az értékesítők irányába használható támogatási, fejlesztési, coaching sarokköveire épülő módszereket átadtuk. Ezzel a hatékonyságot a közös munkánk alapján növeltük. Amennyiben ez sem válna be, még mindig fordulhatunk az erősebb szabályozás és a működési folyamatok legapróbb részletekig történő pontosítása felé.

    Az igényeket közösen kell generálni és a vállalati költséghatékonyságot szem előtt tartva együttes erővel célravezető rátalálni a legjobb megoldásra.

    Amennyiben lehetőséget kapunk szakmai tudásunk és rátermettségünk bizonyítására, élünk a lehetőséggel, céljaink közösek: az Ön sikere!


    www.venna.hu


    • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
    • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
    További cikkek
    Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

    Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

    Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

    A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

    A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

    Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk