Megjelent: 2 éve

Alvászavar váltott műszakban dolgozóknál - ezt tegye ellene

Felmérések szerint az éjszakai vagy váltott műszakban dolgozók 10-25%-a szenved a váltott műszakos munka zavartól.

Kövesd híreinket, állásainkat és szólj hozzá facebook-oldalunkon.


- Kerülje a koffeintartalmú ételeket és italokat lefekvés előtt- Munka után mihamarabb feküdjön le. Igyekezzen napi 8 órát aludni- Ha felkapcsolja a lámpákat, azzal csökkentheti az álmosságot, mikor ébren kell maradnia- Távolítsa el a zaj-és fényforrásokat a hálószobából- Próbáljon ragaszkodni az alvási-ébrenléti ciklusához, még a hétvégeken is!- Csökkentse az egymás után elvállalt éjszakai műszakok számát! Az éjszakai műszakban dolgozók kevesebbet alszanak, mint a nappali munkások. Sokkal valószínűbb, hogy kipiheni magát, ha az éjszakai műszakok között pihenőnapja van.- Kerülje a hosszú utazásokat, ami az alvástól veszi el az időt!- A pihenőnapokon aludjon minél többet! Alakítson ki lefekvési rituálét, így könnyebb lesz elaludnia!


2013. február 12.

  • 2021.04.23Szervezetfejlesztő (OD) Tanácsadó képzés Egyesítettük a Sämling Solution, a FranklinCovey és vendégelőadóink tudását és tapasztalatát, hogy a résztvevők „soft” és „hard” típusú fejlesztések koordinálására és támogatása is képesek legyenek. Mindazoknak akik Belső munkatársként vagy Külső tanácsadóként vezetnek vagy támogatnak szervezetfejlesztési folyamatokat. Részletek Jegyek
  • 2021.04.252 Napos Scrum Master képzés online, élő videokonferenciás Az agilis működés motorja a Scrum Master, aki biztosítja a hatékony csapatmunkát és kezeli az átalakulás során kialakuló feszültségeket, konfliktusokat. Minden iparágban célszerű átállni agilis működésre, nem csak a szoftverfejlesztésben. Képezze ki kollégáit Scrum Masterré. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter