20 cikk a(z) gamification címkével:

Technológiai újítások a HR területén

2 éve Az elkövetkező években valószínűleg a HR és a szakmai vezetők legnagyobb kihívásai közé tartozik majd, hogy felmérjék, hogy mely feladatokat és tevékenységeket lehet automatizálni, milyen technológiákat lehet használni és milyen kombinációkban képesek az emberek és a gépek a leghatékonyabb munkavégzésre. Hudák -Fekete Andrea néhány szempontot vett sorra. Teljes cikk...


Ukázok játékosítása a mindennapokban - Tom Sawyer technika

3 éve Ben Rogers és Tom Sawyer kerítésmeszelős párbeszédét azok is ismerhetik, akik nem olvasták Mark Twain regényét. Gyerekkoromban engem is csodálattal töltött el a főszereplő zsenialitása, ahogyan rábeszélte a barátját arra a feladatra, amit nagynénje, Polly néni büntetésből neki szánt. Hogyan adjuk el a nemszeretem, kötelező feladatokat a beosztottaknak? Teljes cikk...


A Z generáció a videojátékokból tanul angolul

4 éve A videojátékoknak legtöbbször a negatív hatásairól hallani, pedig számos készséget is fejleszthetnek. Egy 8000 fős felmérésből kiderült, hogy az idegennyelv-tudás, a reakcióidő és a logika is fejlődhet a játék során. Teljes cikk...


Pécsi start-up a tanulási technológiák olimpiájának döntőjében

4 éve A pécsi Games for Business Kft. tanulási platformját beválasztották a Learning Technologies Awards döntőjébe, tudatta a cég. Teljes cikk...


Hat legnépszerűbb e-learning trend 2016-ban

4 éve Ha közelebbről vetünk egy pillantást a jelenlegi technológiai trendekre, erős elképzeléseink lehetnek afelől, hogy mi is történik az e-learning iparral idén. Például a gamifikáció, a növekvő automatizmus vagy a reszponzív tananyagok térhódítása, hogy csak néhány felkapott témát említsünk. Miért is fontos ez? A naprakész tudás teszi relevánssá és megbízhatóvá a kurzusodat a tanulók számára - olvasható az elearning HR blogban. Teljes cikk...


Tényleg lehet játszani egy követeléskezelő cégnél?

5 éve Egy követeléskezeléssel foglalkozó cégnél kritikus kérdés a munkavállalói elégedettség és jól-lét, hiszen ezáltal biztosítható az eredményesség a gyakran stresszes és olykor monoton munkakörnyezetben. Nemes János, az EOS Magyarország cégcsoport (EOS Faktor Zrt. valamint EOS KSI Kft.) HR igazgatója és Szöllős Andrea a HR csapat egyik generalistája, aki maga a játékok megálmodója arról meséltek nekünk, hogy hogyan lehet játékokkal a légkört, a hangulatot javítani, és akár rövid idő alatt a cég bevételét növelni. Teljes cikk...


A magyar HR-szakma képzettebb az európai átlagnál

5 éve Vendler Balázs közel 20 éve dolgozik a kreatív iparban, a MarkCon Csoport ügyvezetőjeként és a Games for Business alapítójaként 2006 óta foglalkozik játékos toborzással. Balázs rendszeresen publikál és ad elő a témában, hogy a szervezetek és a HR-világ számára is könnyebbé tegye az útkeresést a jövőbe. A Personal Hungary szakértőjét saját területéről, a gamification-ről kérdeztük. Teljes cikk...


Jó élménnyé kell-e tenni egy állásinterjút?

5 éve Szinte minden foglalkoztató a fiatal tehetségeket szeretné bevonzani, ezért egyre kreatívabb megoldásokkal készülnek megszólítani őket. A fejlesztés, és az értékesítés üzleti folyamatainak a játékosítása is már „úton van”, a kiválasztás videojátékba ágyazott megjelenítése pedig már meg is érkezett Magyarországra. A trendről, és a hazai tapasztalatokról beszélgetett a HR Portál munkatársával Bíró Noémi, a PwC Közép-európai Recruitment Toborzási vezetője és Vendler Balázs gamification szakértő. Teljes cikk...


Az élmény, ami megkülönböztet - A munkavállalói élményekből versenyelőny lesz?

5 éve Mára a vállalatok jelentős része felismerte, hogy nem elég csupán kiváló minőségű terméket előállítani. A jó termék önmagában kevés, ha nincs mellette sztori, amely a termékhasználaton túl élményhez juttatja a fogyasztót. Az elmúlt években trendként jelent meg, hogy a cégek a vásárlókon kívül az alkalmazottak számára is élményt akarnak nyújtani a munkahelyeken. Teljes cikk...


HR szoftverek eljövendő világa

5 éve A technológia elképesztő ütemben fejlődik. Alig egy évtizede az íróasztalon összekábelezett gépeinket pár éve táskákban, tegnap a zsebünkben, ma már a csuklónkra csatolva vihetjük haza. Sőt, ma már nem csak trendi egy új technológia használata, de a viselhető okoseszközök révén a divat alkotóeleme is lett. Teljes cikk...


Az egyetemeken is terjesztik a játékosítás módszerét

5 éve A BME Management Szakkollégium egyetemistáknak szervezett Szakmarathon rendezvénye idén a Vissza a jövőbe címet kapta. Az április végén tartott eseményen beavatták az érdeklődőket, mire számíthatnak a jövőben a tudományok és az élet egyes területein és megismerkedhettek a játékosítás módszertanával is. Teljes cikk...


Elkötelezett munkavállaló - játékosan

5 éve A játék a munka ellentéte. Ez volt az ipari forradalom egyik fő üzenete a dolgozók és vezetők számára. Mára ez a gondolat megfordult: a játék éppen a munka ösztönzésére tud szolgálni. Miért és hogyan? – merülhet fel a két alapvető, de nagyon fontos kérdés. A válasz a gamificationben keresendő. Teljes cikk...


2015-ös top e-learning trendek

6 éve A DigitalChalk honlapján egy kiváló cikkre bukkant az e-learning blog, melyből kiderül milyen uralkodó trendek, várhatók az e-learning piacán az idei évben. A 2014-es e-learning slágerek közül több témakörrel találkozhatunk idén is. Teljes cikk...


HR és technológia: tényleg mindent ezzel intézzünk?

6 éve Imádom a csúcstechnológiát. Hardvert és szoftvert egyaránt – mindent, ami modern, gyors, egyszerű, szép – és segíti a mindennapjaimat. A szépség nem mellékes – a hasznosságuk mellett érzelmileg is megérintenek az új eszközök és alkalmazások, ahogy így vannak ezzel még nagyon sokan rajtam kívül, még ha nem is tudatosítják ezt magukban. A technológia sok mindenben egyszerűbbé, könnyebbé vagy érdekesebbé és színesebbé teheti az életünket. Kétségtelen szerepe van korunk számos olyan versenyelőnyében, ami miatt – ha egy működő időgép ezt lehetővé is tenné számunkra – racionális megfontolásból kevesen választanánk, hogy életünk hátralevő részét korábbi korokban kelljen leélnünk, legyen az 20, 200 vagy 2000 évvel ezelőtt. Az internetre kapcsolódó mobileszközök elterjedése révén a csúcstechnológia használata az elmúlt években olyannyira mindennapjaink részévé vált, hogy HR szakemberként sem tehetjük meg, hogy nem veszünk erről tudomást saját szakmánk befolyási körein belül. Teljes cikk...


Bencze Róbert, a PwC Magyarország HR-tanácsadás igazgatója

6 éve Róbert igazgatóként dolgozik a PwC Közép-Kelet Európai régió HR-tanácsadási üzletágában és a "Vezetés és tehetség" területek szakmai felelőse. A szakember több mint kétszáz hazai és nemzetközi nagyvállalat HR-rendszereinek kialakításában és fejlesztésében vett részt. Teljes cikk...


Új módszer az elkötelezettség növelésére

6 éve Mire van szüksége egy vállalatnak ahhoz, hogy játékosításra adja a fejét? Hogyan motiválhatóak a munkavállalók a gamification segítségével? Ezekre a kérdésekre adott válaszokat a második Gamification Roundtable online rendezvény, melynek fő témája a felhasználói elköteleződés volt. Teljes cikk...


Digitális és globális trendek, újszerű szoftveres megoldások a Personal Hungaryn

6 éve A „TEDx Corporate bemutató” és a Gamification is zászlóshajói lesznek az idei, 11. Personal Hungary Emberierőforrás-menedzsment Szakkiállításnak. Teljes cikk...


Játék a HR-ben - munkaadói imázsépítés és toborzás véresen komoly játékkal

6 éve Az már ismert tény, hogy idén a Multipoly nyerte a HR Oscart, az év legjobb HR projektje lett. Ez az online szimulációs játék, nevével ellentétben nagyon is komoly célokat szolgál, ugyanis már három éve a PwC toborzási stratégiájának része. A játék beépült a munkáltatói márkába és várhatóan a toborzási rendszer szerves része lesz, emellett a tervek szerint más HR-folyamatokra is alkalmazható lehet. Minden évben versenyt is rendeznek a játék használatával - a gamification módszertan (játéktervezési technikák alkalmazása az élet játékon kívüli területein) alkalmazása a HR-ben szintén célja a projektnek. A HR Portál Vendler Balázst, a Multipoly-t kidolgozó és fejlesztő Games for Business alapítóját kérdezte. Teljes cikk...


Ezek lesznek idén az e-learning trendek

7 éve Jó ideje annak, hogy megszületett az e-learning fogalma. Tendenciaként elmondható, hogy egyre több nevelési, oktatási intézménynél, munkahelyen, szervezetben alkalmazzák a tanulás ezen formáját. A felhasználók számának növekedése mellett a technológiai fejlesztések sem elhanyagolhatóak. Az e-learning tippekkel szolgáló HR-blog írója a 2014-es e-learning trendekről számol be. Teljes cikk...


Munkahelyek, ahol játék a munka

8 éve Virtuális játékkal történő beillesztés, golffal jelképezett üzleti lehetőségek, dolgozóknak kiírt versenyek - a játékelemek bevezetésében rejlő lehetőségeket a munkafolyamatokba jó néhány vállalat felismerte már. A játékokkal a munkatársakat jobban be lehet vonni a feladatokba, növelni lehet elköteleződésüket, teljesítményüket, de bármilyen viselkedés megerősítésében is jól jöhet. Teljes cikk...