Development Center (DC)
Az Assessment Centerhez (AC) hasonló komplex vizsgálati módszer, mely több szempontból - akár több alkalommal is - vizsgálja a résztvevők olyan vezetői, interperszonális stb. képességeit, amelyekről csak gyakorlatok során lehet képet kapni.
A résztvevők legtöbbször a cégeknek olyan vezetői, vagy szakemberei, akiknek fejlődése, fejlesztése a cég sikerességének szempontjából döntő fontosságú.
A DC igénybevétele támogatja más HR rendszerek működését: pl. a karrierfejlesztést, a készségfejlesztő képzési tervek kialakítását.
A DC gyakorlatainak kialakításánál nagyon fontos, hogy legyen lehetőség minden résztvevő képességeinek felmérésére, teljesítményük összehasonlítására, és az értékelés alapján a fejlesztési célok megfogalmazására.
A DC előnyei közé tartozik, hogy a résztvevőknek lehetőségük van a saját erősségeik és fejlesztendő területeik megismerésére, valamint a visszajelzés alapján a fejlődési irányok meghatározására. A DC segíti a résztvevők önismeretének, önbizalmának, motivációjának és teljesítményének növelését, valamint a munkahelyi kihívásokkal, változásokkal, konfliktusokkal való megbirkózását. A DC hozzájárul a résztvevők karriertervezéséhez, a személyes és szakmai fejlődéséhez, valamint a munkahelyi elégedettségéhez és elkötelezettségéhez.
A DC kihívásai közé tartozik, hogy a résztvevőknek meg kell felelniük a magas elvárásoknak, a stresszes helyzeteknek, a szimulált feladatoknak, valamint a folyamatos megfigyelésnek és értékelésnek. A DC során a résztvevőknek szembe kell nézniük a saját gyengeségeikkel, hibáikkal, hiányosságaikkal, valamint a kritikus visszajelzésekkel és javaslatokkal. A DC eredményei nem feltétlenül felelnek meg a résztvevők önbecsülésének, önértékelésének, önképének, karrier elképzelésének stb. A DC sikere nagyban függ a résztvevők nyitottságától, hajlandóságától, képességétől és akaratától a fejlődésre.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Gazdaságilag nem aktívak azok, akik nem sorolhatók sem a foglalkoztatottak, sem a munkanélküliek csoportjába. Teljes cikk
A munkanélkülieknek a gazdaságilag aktív népességen belüli aránya. Teljes cikk
A gazdaságilag aktívak aránya a népességen belül azt mutatja meg, hogy a népesség hány százaléka vesz részt a munkaerőpiacon, azaz a... Teljes cikk
- Embertelen leépítés a magánkórházban: a dolgozók tíz százalékát elküldték 3 hónapja
- Call Center Agent 3 hónapja
- Business Development Manager 3 hónapja
- Fókuszban a külföldi munkavállalók alkalmazása 7 hónapja
- 2025: Drasztikus változások a külföldiek foglalkoztatásában - HR-esek, felkészültetek? 7 hónapja
- 1 év tapasztalatai az idegenrendészeti törvénnyel: a relokációs szakember szemével- Cziczárdi Györgyit kérdeztük. 8 hónapja
- 5 fontos változás a külföldiek foglalkoztatásában 9 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 11 hónapja
- Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos 1 éve
- Online marketing tippek vállalkozóknak 1 éve
- Idegenrendészeti törvény: első tapasztalatok - szakmai tájékoztató reggelit szervez az Expat Center 2 éve

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?