Ezeknél a pozícióknál hatékony a Facebook toborzási kampány
A) Legyen egyszerű a pozíció. Mit jelent ez?
lehet könnyen betanítható a munka
lehet pályakezdőknek való munka
ne igényeljen több év munkatapasztalatot
ne igényeljen speciális vagy magas fokú végzettséget
Ezeknek a feltételeknek számos pozíció megfelel, mind a fizikai területen, mind a szellemi területen, például: raktáros, árufeltöltő, betanított munkás, asszisztens, vagy a gyorsan fluktuáló munkakörök, mint az ügyfélszolgálatos vagy büfés stb.
Mivel a Facebookot csak Magyarországon több mint 5 millióan használják aktívan, a nagy számok törvénye alapján könnyen megtalálhatjuk ott azokat, akikre az ilyen jellegű munkák esetén szükségünk van.
Tipp: Gyakran a feleségek, vagy a szülők találnak rá a hirdetésre, akik férjüknek, vagy gyerekeiknek szeretnének munkát találni. Így ezen a felületen olyanokhoz is eljuthatunk, akik nem aktívan keresnek állást, tehát állásportálokon keresztül biztosan nem találkoznánk velük.
A teljes cikk a HR Blogon olvasható.
Fotó: Pexels.com