Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 1 hónapja

Ezeknél a pozícióknál hatékony a Facebook toborzási kampány

images

Mielőtt elköltjük a pénzt a Facebookon, az alábbi szempontokat gondoljuk végig!

A) Legyen egyszerű a pozíció. Mit jelent ez?

lehet könnyen betanítható a munka
lehet pályakezdőknek való munka
ne igényeljen több év munkatapasztalatot
ne igényeljen speciális vagy magas fokú végzettséget

Ezeknek a feltételeknek számos pozíció megfelel, mind a fizikai területen, mind a szellemi területen, például: raktáros, árufeltöltő, betanított munkás, asszisztens, vagy a gyorsan fluktuáló munkakörök, mint az ügyfélszolgálatos vagy büfés stb.

Mivel a Facebookot csak Magyarországon több mint 5 millióan használják aktívan, a nagy számok törvénye alapján könnyen megtalálhatjuk ott azokat, akikre az ilyen jellegű munkák esetén szükségünk van.

Tipp: Gyakran a feleségek, vagy a szülők találnak rá a hirdetésre, akik férjüknek, vagy gyerekeiknek szeretnének munkát találni. Így ezen a felületen olyanokhoz is eljuthatunk, akik nem aktívan keresnek állást, tehát állásportálokon keresztül biztosan nem találkoznánk velük.

A teljes cikk a HR Blogon olvasható.

Fotó: Pexels.com
Follow hrportal_hu on Twitter