Megjelent: 3 órája

Kik uralják a LinkedInt? Íme a magyar felsővezetők toplistája

Az ötven legnagyobb magyar vállalat felsővezetőjének LinkedIn toplistáján az első helyen idén is a Jabilt vezető Kékesi Sándor végzett. Jelasity Radován, az Erste Bank vezérigazgatója követőtáborát közel megduplázva is csupán egy helyet tudott előrelépni.

Kékesi Sándor Jabil-
images

A Jabil Circuit Magyarország vezérigazgatója, Kékesi Sándor szerezte meg az első helyet az Uniomedia ügynökség által összeállított LinkedIn toplistán 12 403 követővel –az elmúlt évben 31 százalékkal növelte követőinek számát. Jelasity Radován az Erste Bank vezére 9 215 követővel a második helyet foglalja el, ami egy ugrás előre a tavalyi helyezéséhez képest, igaz, a követőszámában 92 százalékos növekedést ért el. Keszte Róbert, a Continental Automotive Hungary – ma már Aumovio – vezérigazgatója 7 790 követővel az összesített lista harmadik helyét foglalta el, 15 százalékkal növelve követőtáborát. Szászi Istvánt, a Robert Bosch cégcsoport magyarországi vezetője a 4., míg Solti Andrea*, aki az adatfelvétel után köszönt le a Shell Hungary éléről, az 5. helyen végzett. 

Ha nem csak a vezérigazgatókat hasonlítjuk össze követőszám szerint, hanem a kommunikáció, a HR és a pénzügyi területek vezetőit is vizsgáljuk, a legjobban teljesítők listája alig változik. A marketingkommunikációs területről az összesített toplistában a harmadik helyre került Szabó Béla, a Telekom márkakommunikációs igazgatója - az egyetlen az összesített ötös listában, aki nem a legfelsőbb vezetők közül kerül ki. 

A TOP 5 vezető követőszám szerint:
1. Kékesi Sándor (Jabil Circuit, CEO):  12 403 
2. Jelasity Radován (Erste Bank, CEO): 9 215 
3. Szabó Béla (Telekom, Márkakommunikációs igazgató): 8 211 
4. Keszte Róbert (Continental Automotive Hungary, CEO): 7 790 
5. Szászi István (Robert Bosch, CEO):  6 191 

Regionális helyzetkép: bőven van tér a fejlődésre

Hét régiós ország felsővezetőinek LinkedIn-közösségét nézve az látszik, hogy a magyar vezetők előtt jelentős fejlődési lehetőség áll, hiszen a hasonló méretű piacokon is - mint mondjuk Csehországban -, kétszer-háromszor akkoraű közösséget érnek el a top-cégek vezetői   vezérigazgatói, mint a magyar élvonalban. A Bulgáriában, Csehországban, Lengyelországban, Romániában, Szlovéniában, Szlovákiában és Magyarországon 400 felsővezető LinkedIn-profilját összehasonlító elemzés adatai szerint a régióban a bank- és pénzügyi, az autóipari, a kiskereskedelmi és az energiaszektor vezetői a legaktívabbak a LinkedIn-en.

A legnagyobb LinkedIn közösséget elérő felsővezetők hét régiós országban
1. Klaus Zellmer (ŠKODA AUTO A.S., CEO, Csehország): 52 317    
2. Przemysław Gdański (BNP Paribas Bank Polska, CEO, Lengyelország): 39 030    
3. Marco Hössl (Kaufland Romania SCS, CEO, Románia): 36 543    
4. Tomáš Salomon (Česká spořitelna, a.s., CEO, Csehország): 27 988    
5. Daniel Beneš (ČEZ, A.S., CEO, Csehország): 24 237    

Engagement: a kommunikációs vezetők belehúztak

Az elmúlt év egyik legfontosabb felismerése, hogy az engagement-bővülés még a követőszám növekedésénél is erőteljesebb. A magyar CEO-k és HR-vezetők posztjai 20-30 százalékkal, míg a kommunikációs vezetők bejegyzései átlagosan 50 százalékkal több interakciót váltottak ki idén, mint tavaly. Az engagement szerinti listát Keszte Róbert vezeti 4 727 interakcióval az elmúlt tíz posztjában, őt követi Solti Andrea (4 566) és Fehér Alexandra, a Shell kommunikációs vezetője (3476), majd Jelasity Radován (3476) az Erste és Orbán Gábor (3333), a Richter CEO-ja.

A TOP 5 engagement alapján:
1.    Keszte Róbert (Continental Automotive Hungary, CEO): 4 727 
2.    Solti Andrea (Shell Hungary, CEO*): 4 566 
3.    Fehér Alexandra (Shell Hungary, Kommunikációs vezető): 3 603 
4.    Jelasity Radován (Erste Bank, CEO): 3 476 
5.    Orbán Gábor (Richter Gedeon, CEO): 3 333 

Kommunikációs vezetők: Szabó Béla vezet, új szereplők a listán

A kommunikációs vezetők rangsorában Szabó Béla (Magyar Telekom) továbbra is uralja a mezőnyt 8 211 követővel (15 százalékos növekedéssel), de bekerült az öt legjobb közé Hevesi Nóra a Tescotól (5 296), és Bodó Teodóra a Bosch-tól (4 848). A negyedik legjobb Radó András, a Wizz Air kommunikációs vezetője (4 772) és Horváth Magyary Voljc Nóra  (3 820), a K&H Banktól, aki először szerepel a toplistán. 

A kommunikációs szakemberek engagement szerinti listáját a shelles Fehér Alexandra vezeti. Radó András a Wizz Airtől a dobogó második fokára, míg Blaumann Debóra, az Erste marketingigazgatója a harmadikra fért fel. Gáspár Bence, az OTP, és Pantl Péter a MOL kommunikációjának irányítója jutott még be az ötös élmezőnybe. 

Az Uniomedia 2025-ös LinkedIn Felsővezetői Toplistája az Opten listáján szereplő ötven legnagyobb magyar vállalat, valamint a kereskedelmi bankok felsővezetőinek körében készült, és több mint kétszáz vezető LinkedIn-profiljának elemzésén alapul.

Nyitókép: Kékesi Sándor Linkedin-profilképe

  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
AI a HR-ben: a jövő HR-ese nem adminisztrál, hanem érti az algoritmust

Miközben egyre több szervezet csökkenti a létszámot az automatizálásra hivatkozva, a HR új szerepben találja magát: nem adminisztrál, hanem érti az... Teljes cikk

Miért utálják mindenhol a HR-t – és miért nélkülözhetetlen mégis?

Két tűz között áll a HR: a dolgozók gyakran nem bíznak benne, a vezetők pedig kételkednek a szavaiban. Pilita Clark, a Financial Times újságírója... Teljes cikk

Távozik az RTL-től Endrei-Kiss Judit HR vezérigazgató-helyettes

Közös megegyezéssel, december elsejei hatállyal távozik az RTL Magyarországtól Endrei-Kiss Judit, a szervezetért felelős vezérigazgató-helyettes... Teljes cikk