kapubanner for mobile
Megjelent: 6 éve

Miért éri meg fizetni a valódi munkaerő-közvetítésért?

Rengeteg bosszúságot okozhat egy cégnek a megfelelő munkaerő megtalálása. Egyre többen munkaerő-közvetítőkhöz fordulnak, ám csalódniuk kell, mert nem kapnak mást, mint egy adatbázisból komolyabb szűrés nélkül átküldött önéletrajzokat. Utánajártunk, hogy mit jelent a valódi munkaerő-közvetítés, amiért megéri fizetni. A Kelet-Magyarországon több mint évtizedes szakmai múlttal rendelkező HSA Kft. segítségével 5 pontba szedtük, hogy mit kap egy cég a pénzéért cserébe, ha profi szolgáltatást vesz igénybe.

1. Ingyen átadott önéletrajzok

Vannak közvetítők, amelyek már az önéletrajzokért cserébe díjat számolnak fel, de érthető, ha egy cég nem szívesen fizet előre a bizonytalan kimenetelű toborzásért. „Mi sikerdíjas szolgáltatást nyújtunk, azaz ingyen adjuk az önéletrajzokat, ingyen biztosítjuk a pályázókat. Csak abban az esetben van díja a munkánknak, ha a jelöltjeink közül kapja meg valaki a meghirdetett állást” - ellenpontozott a HSA munkatársa. Azért tud egy közvetítő ilyen nagyvonalú lenni, mert kellő szakmaisággal rendelkezik ahhoz, hogy higgyen abban, hogy jobb álláskeresőket tud felkutatni, mint a megrendelő maga.

2. Előszűrt, válogatott pályázók

Tudvalévő, hogy a cégeknek csak nehezen van kapacitásuk arra, hogy a saját profiljukba tartozó feladataik mellett több száz beérkező önéletrajzból keressék a tűt a szénakazalban. Egy profi munkaerő-közvetítő elvégzi ezt a munkát a megrendelője helyett - kiszűri a kalapból menedzseri pozícióra jelentkező szakácsokat vagy targoncásokat… „Alapos munkával leszűkítjük a kört a cég elvárásainak minden szempontból megfelelő és a megjelölt bérintervallumba is beleeső, releváns pályázókra, amit előinterjúztatással
tudunk megtenni” - árulták el a HSA-nál.

3. Több mint 100 ezer fős adatbázis

Egy komolyan vehető közvetítő cég saját és külső, több millió forintos értékű álláskeresői adatbázisokat használ a toborzáshoz, így gyorsan és hatékonyan ér el olyan potenciális munkavállalókat, akiket enélkül nem lehetne. „Ezzel a módszerrel akár több mint 100 ezer releváns álláskereső információihoz férünk hozzá” - tudtuk meg. Ha igazán profi a szolgáltatás, saját fejlesztésű szoftverrel egyszerűen lehet szűrni a legfontosabb kompetenciák és elvárások alapján, így nem tart el napokig átnyálazni a jelölteket.

4. Szervezés és kapcsolattartás

Ideális esetben nemcsak a toborzást, az előszűrést és az előzetes interjúztatást végzi el a közvetítő, hanem végigkíséri jelöltjei esetében a teljes kiválasztási folyamatot. Ez azt jelenti, hogy tartja a kapcsolatot a pályázókkal, így segít leszervezni, leegyeztetni azokat az alkalmakat, amelyeken a cég képviselői szeretnék megismerni őket, személyesen meggyőződni a képességeikről. Ebben ráadásul törekszik arra, hogy a találkozók a megrendelő szempontjából ideális időpontokban valósuljanak meg.

5. Személyiségteszt a pályázókról

„Esetenként speciálisan kifejlesztett személyiségtesztet is készítünk a jelöltekről, így objektív kép alapján írásos kiértékelést is tudunk adni róluk a cégeknek” - tudtuk meg a HSA HR-szakemberétől. Ezzel lerajzolhatóak a jelölt legfőbb személyiségjegyei és kompetenciái. Például mérni lehet, hogy nyomás alatt mire képes, milyen a monotonitástűrése vagy mennyire precíz.
  • 2024.10.212024.10.21– 12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.13Mérlegen a hibrid munkavégzés - Trendek és vállalati jó gyakorlatok a távmunka új korszakában Az esemény célja, hogy összehozza a különböző iparágak vezetőit, legjobb vállalati gyakorlatait, hogy megosszák gondolataikat és megvitassák a rugalmas foglalkoztatás jövőjét és annak vállalati kultúrákra gyakorolt hatásait, úgy mint a távmunka transzformációja, új innovációk és a mesterséges intelligencia hatásai, munkavállalói preferenciák, jogi megoldások, hatékonysági kérdések távolról, valamint vezetői kihívások és vállalati stratégiák a hibrid munka világában.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.21Pannon HR Konferencia Debrecen Lehetőséget biztosítsunk a HR-es közösségnek, hogy megvitassák az aktuális kihívásokat, trendeket, valamint hogy szakmai újdonságokkal ismerkedhessenek meg. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Digitális Wellbeing: a telemedicina és egyéb innovatív juttatások hatása a dolgozói jóllétre - interjú Somogyi Tiborral, a DokiApp alapító ügyvezetőjével

Egy innovatív online orvosi és pszichológiai szolgáltatás, amely lehetővé teszi, hogy bárhol és bármikor hozzáférhessünk szakképzett orvosok és... Teljes cikk

Új piacra tört be a vezető HR szolgáltató - az ügyfélélmény magasabb szintjét kívánja elhozni a WHC

Új területen veti meg a lábát Közép- és Kelet-Európa vezető HR szolgáltatója, a hazai székhelyű WHC Csoport: a CX Services nemzetközi üzleti... Teljes cikk

Ismét a Rossmann lett a Legjobb Munkahely

A Rossmann Magyarország második alkalommal nyerte el a Kincentric által végzett munkavállalói elégedettségi felmérés alapján a Legjobb Munkahely... Teljes cikk