Az Opel bochumi gyárában 1200 munkahely került veszélybe a 7 ezerből, elsősorban azért, mert jelentős a gyártási többletkapacitás az Astra és a Zafira modelleknél - írta az Automobilwoche. A lap értesülése szerint Carl-Peter Forster, az anyavállalat, a General Motors európai elnöke már 2007 elején le akarja állíttatni a harmadik műszakot két gyárban, Antwerpenben és Bochumban, a harmadik Astra üzemben, az angliai Ellesmere Portban már májusban jelezték, hogy augusztustól 950 munkahelyet megszűntetnek. A három gyár mellett a lengyelországi Gliwicében és a svédországi Trolhaettenben lévő Opel üzem is pályázik a 2009-től várható új Astrák gyártására, de ehhez csak három gyárra lesz szükség az ötből, ami 2010-től további bezárásokat jelent. A lap értesülése szerint összesen hat európai GM-gyár bezárása jöhet szóba 2015-ben.
A csoport vezetése vállalati összevonásokat is tervez Németországban, ahol 2008-ig 50 millió eurót , csoportszinten a következő két évben összesen 210 milliót akar a cég megtakarítani. Az üzemi eredményt a tavalyi 360 millióról 700 millióra akarják feltornászni 2008-ban. A csoport május elején 91,3 millió eurós adó utáni veszteséget jelentett az első negyedévről, több mint felével kisebbet a tavalyi első negyedévi, 192,8 milliós hiánynál. A TUI tavaly 456,7 millió eurós adózott eredményt ért el, 13,5 százalékkal kisebbet a 2004-es 528,2 milliónál, mindkettő IFRS szerint. Noha a tevékenységek eredménye javult, a nagyobb kamatteher lerontotta a profitot. Az üzemi eredmény 485,7 millió euróra csökkent 531,8 millióról, míg a bevétel 19,62 milliárd euróra nőtt 18,05 milliárdról.
Egy különleges üzleti könyv jelent meg a napokban Digitális sikertörténetek címmel.