Melyik cégnél a legjobb ügyfélnek lenni?
A K&H Bank, és a Vodafone kliensei gondolják azt, hogy ennél a két cégnél a legjobb ma ügyfélnek lenni egy portálunknak eljuttatott felmérés szerint.
Az ma már nem kérdés, hogy a pozitív ügyfélélmény elérése és kialakítása egy vállalat számára kiemelt fontosságú, sok helyen azonban ennek a területnek még nincs beágyazott helye a vállalati kultúrában és stratégiában. Van még mit tenni tehát e tekintetben a cégeknek, legyen szó a különböző vezetői szintek képzéséről, az ehhez kapcsolódó stratégia kialakításáról, vagy az operatív megvalósításról. Annál is inkább, mert az a szolgáltatási szint, ami tavaly még megfelelt, ma már közel sem elegendő - derül ki a Develor Tanácsadó Zrt. 2014-es kutatásából.
- Az ügyfélélmény kollektív felelősség, a vállalat valamennyi munkatársának szerepe van benne a legfelsőbb szintű vezetőktől a közvetlen ügyfél-kapcsolattartókig. Az igazi eredmény pedig az, amikor az ügyfelek nem csak elégedettek, de aktívan ajánlják az adott szolgáltatót ismerőseiknek - mondta Szabó Csaba, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatója a kutatás eredményeihez kapcsolódó, az Élményvezérek 2014 Díj átadóján.
Egyebek mellett ennek az ajánlásnak a mértékét is felmérte az idei év kutatása, illetve azt is, hogy melyek azok a vállalatok, amelyek ügyfelei válaszlehetőségek, vagyis konkrét cégek megjelölése nélkül maguktól emelik ki azokat a szolgáltatókat, amelyeket ma élményvezérnek tekintenek Magyarországon. Az idén a két legtöbbet élményvezérként, azaz kiváló ügyfélélményt biztosító szolgáltatóként említett vállalat a K&H Bank, és a Vodafone lett.
- Néhány évvel ezelőtt komoly vállalást tettünk arra vonatkozóan, hogy elérjük, a K&H ügyfeleinek várakozáson felüli élményben legyen része, függetlenül attól mikor és milyen csatornán keresztül lépnek velünk kapcsolatba. Meggyőződésünk, hogy ez lehet az a megkülönböztető jegy a piacon, amivel el lehet érni az ügyfelek lojalitását és azt, hogy másoknak is jó szívvel ajánljanak bennünket - mondta Bába Ágnes, a K&H Bank lakossági üzletágért felelős vezérigazgató-helyettese a díjátadón.
A másik díjazott képviseletében Major Péter, a Vodafone ügyfélszolgálati igazgatója azt emelte ki, hogy a Vodafonnál évek óta egyértelmű és kimondott irány az ügyfélélmény minél magasabb szintű elérése és megtartása. - Számunkra alapvetés, hogy az ügyfélélmény területe management-szintű elköteleződéssel párosuljon, és valóban a mindennapi munkánk része legyen - idézi a közlemény Major Pétert.
- 2025.01.20Lean Quality képzés Minőségügyi munkatársak Lean szemléletű továbbképzése, a Lean filozófia és rendszer alapjainak megismerése és a 0 hiba koncepció és rendszer eszközeinek és módszereinek készség szintű elsajátítása. Részletek Jegyek
- 2025.02.28Vezetői Best Practice Fórum - Digitális transzformáció és az AGILE A Fórum célja: A Fórum célja a jó vezetői gyakorlatok és tapasztalatok megosztása, illetve a hazai vezetési kultúra fejlesztése. Részletek Jegyek
- 2025.03.11Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Szervező: BME Részletek Jegyek
- 2025.03.18Óbudai Egyetem Állásbörze A személyes találkozás az potenciális jelentkezőkkel az állásbörzén az egyik leghatékonyabban módszer, hiszen amíg egy önéletrajz csupán „vázlatos” formában nyújt a jelentkezőről képet, addig a személyes találkozás és beszélgetés által sokkal jobban bizonyíthatnak is a szakmai felkészültséggel kapcsolatban. Részletek Jegyek
Több mint másfél éves előkészítő munka után megnyitotta első "zászlóshajó" márkaüzletét a 4iG csoporthoz tartozó One Magyarország hétfőn a... Teljes cikk
Bővíti hálózatát az Aldi: idén a korábbi évek tendenciájához hasonlóan 10 új üzletet nyitott Magyarországon, és ezt a fejlődési ütemet... Teljes cikk
A Starbucks dolgozói szerint nemcsak a bérekkel, de a létszámmal és a beosztással is gondok vannak, ezért sztrájkba lépnek az Egyesült Államokban... Teljes cikk
- Tanulságos, mi történik, ha 3 éven keresztül havonta 1000 dollár ingyenpénzt kapnak a szegényebbek 6 hónapja
- A kutatás-fejlesztés ráfordításai Magyarországon (1990-2023) 7 hónapja
- "Így lesz Made in Hungaryből Invented in Hungary" - új munkahelyek a kutatás-fejlesztésben 7 hónapja
- Kivárás és forráshiány akadályozza a vállalati innovációt 8 hónapja
- Így változott a dolgozók és a munkaadók viszonya a V4 országokban 8 hónapja
- TOP vállalati képzések: fókuszban az elkötelezettség, a vezetőfejlesztés és a mentális egészség 8 hónapja
- Vállalkozók figyelem! - a GINOP Pluszban idén 800-850 milliárd forintos a keret 9 hónapja
- A munkavállalók elégedettsége nem csak az anyagiakon múlik: friss kutatás 9 hónapja
- "Magyarország nem összeszerelő üzem" - növekedett az innovatív munkakörökben dolgozók száma 12 hónapja
- Hiába tölt több időt munkával a munkamániás, mégsem jobb a teljesítménye - kiderült, hogy miért! 12 hónapja
- Jelentősen visszaesett az állásvesztéstől rettegő magyarok aránya 12 hónapja