Élesedik a verseny az utalványpiacon, amelyet eddig három francia cég, az Accor Services Magyarország Kft., a Le Cheque Déjeuner Kft. és a Sodexho Pass Hungaria Kft. fedett le - írja a Világgazdaság.
hirdetés
A közelmúltban megalakult első magyar utalványértékesítő cég, a Pannon Tikett bevezette a TanTikett utalványfajtát. A TanTikett felhasználható tankönyvek, taneszközök, valamint ruházat megvásárlására.
Az Accor Services is új termékkel, a Ticket Culture-ral jelentkezett a piacon. Az utalványt különböző kulturális intézmények - színházak, múzeumok, könyvtárak, művelődési házak és jegyirodák - fogadhatják el. A Ticket Culture utalvány könnyen beilleszthető bármely cafeteria-rendszerbe, így a dolgozók maguk dönthetnek juttatási csomagjuk összetételéről - mondta Arnaud Erulin, az Accor Services Magyarország Kft. igazgatója a Világgazdaságnak.
Kapcsolódó anyagok:
Egyre több vállalat voksol a cafeteria-rendszerre
Egyhavi pluszjuttatást adnak a cégek
Sokféle juttatást k