kapubanner for mobile

145 cikk a(z) munkáltatói márka címkével - 8. oldal

Potenciális veszélyforrássá vált a vállalatok számára a közösségi média

11 éve Mostanra világossá vált, hogy a közösségi média nagyszerű lehetőségeket teremthet a tehetségek megtalálására és a vállalat népszerűsítésére egyaránt. Megfelelő stratégiát kell kialakítani használatához, és az eredmények nem maradnak el. Nem megfelelő stratégia alkalmazása esetén azonban a munkáltatói márkát érő károk igen jelentősek lehetnek - figyelmeztetnek sajtóközleményükben a Hays szakértői. Teljes cikk...


258 ezer forintot szeretnének keresni a diplomások

11 éve A diplomás munkavállalók átlagos fizetési elvárása 258 000 forint, míg a diplomával nem rendelkezőké 177 000 forint - derül ki az Aon Hewitt humánerőforrás tanácsadó cég és az AIESEC együttműködésében elkészült Munkáltatói Márka Kutatásból. Teljes cikk...


Miért kisebb a fluktuáció az FMCG-cégeknél?

12 éve Magyarországon az FMCG (fast-moving consumer goods − napi fogyasztási cikkek) - szektor cégeinél a dolgozóknak az átlagnál többet számít, hogy milyen a munkáltatójuk arculata, illetve a vállalat hírneve, ez az iparág legmarkánsabb sajátossága − derül ki az AonHewitt Legjobb munkahely felmérésének részletes adataiból. Az e szegmensben dolgozók 68 százaléka tartja jó munkahelynek jelenlegi cégét, míg az összes magyar munkavállalónak csak a fele gondolkodik így - mutat rá a Napi Gazdaság írása. Teljes cikk...


Egyre súlyosabb probléma a fiatal generáció kivándorlása

12 éve Nem olyan elvárásokkal állnak munkába az Y generáció tagjai, mint anno szüleik tették - állítja egy friss felmérés. Míg az Y nemzedék világszerte azt várja munkáltatójától, hogy fejlődési lehetőséget biztosítson, addig hazánkban megtartásuk jelenti a legnagyobb kihívást, a tehetségek szerint ugyanis túl sok kompromisszumot kell kötniük, ezért inkább külföldre vándorolnak. Teljes cikk...


HR és profit: hogyan növelhetik dolgozóink a cég hírnevét?

13 éve Hiteles kommunikációval, jó munkahelyi légkörrel, a valós teljesítmény elismerésével, családbarát intézkedésekkel, ötletbörzével növelhetik a cég hírnevét a munkavállalók - hangzott el egy közelmúltban tartott konferencián, ahol a munkáltatói márkaépítés és a dolgozói motiváció növelése volt terítéken. Cikkünkből kiderül, miként építi ki brandjét az Avon, mi a GE és a Budapest Bank márkájának titka, hogyan csökkentette a fluktuációt a Szamos Marcipán. Teljes cikk...


/cimkek/munkaltatoi-marka.html