Megjelent: 2 hónapja

Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre

A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából.

A mobil (52%) és szélessávú (54%) internettel rendelkező ügyfelek többsége szívesebben veszi fel a kapcsolatot call center operátorral, a digitális csatornákban kevésbé bíznak az emberek – derül ki az EY kutatásából. A felhasználók 42 százaléka azért preferálja a telefonos egyeztetést, mert így jobban el tudja magyarázni a problémáját, 45 százalékuk szerint ráadásul az üzenetküldés nem is alkalmas bonyolultabb kérdések tisztázására.

„A vállalatoknak javítaniuk kell a fogyasztói bizalmat a digitális ügyfélkapcsolati megoldások irányába, azok ugyanis jelentős áttörésen mentek át az elmúlt években, a fejlődésük pedig töretlen. Az átmeneti időszakban átjárást kell biztosítani az automatikus üzenetküldés és az ügyfélszolgálati munkatárssal való telefonos kapcsolatfelvétel lehetősége között, hogy ezáltal is mérsékelhessék a cégek a call centerek terhelését” - javasolja Demeter Ákos, az EY üzleti tanácsadással foglalkozó partnere.

Az EY kutatása arra is rámutat, hogy a legújabb technológiákról és szolgáltatásokról meglepően keveset tudnak a fogyasztók. A megkérdezettek közel fele (42%) nincs tisztában az okosotthon eszközök jellemzőivel, amelyekkel vezérelhető például a világítás vagy a fűtés; és a válaszadók 37 százaléka nem ismeri az 5G előnyeit sem.

A kutatásban résztvevők harmada (32%) szerint a telekommunikációs szolgáltatások túl bonyolultak, míg 36 százalékuk nem tudja megkülönböztetni a különböző kereskedők ajánlatait. Meglepő lehet, hogy a 45-54 éves korosztály számára okozza ez a legkevesebb nehézséget (20%), szemben a 18-24 évesekkel (36%).

„A vevő az első. A vásárlói élmény fokozásáért mindent meg kell tenniük a vállalatoknak, amiben egy nemzetközi tanácsadócég tapasztalata jelentős előnnyel járhat. A kutatás is bizonyítja, hogy a szolgáltatások színvonalának emelése és megfelelő edukáció nélkül az ügyfelek elégedettsége és lojalitása is csökkenhet” – figyelmeztet Demeter Ákos.

  • 2021.10.20Hibrid munkavégzés, távmunka, munkaidő, pihenőidő és egyéb aktuális kérdések a munkajogban Jöjjön el, és tájékozódjon élőben dr. Fodor T. Gábortól a terület egyik jeles szakértőjétől. Részletek Jegyek
  • 2021.10.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Biometrikus aláírás gyorsítja fel az ügyintézést a kormányablakokban

Egyszerűbb ügyintézésre nyílik lehetőség a kormányablakokban az új típusú, aláírásminta alapú hitelesítéssel. Szeptember 6-tól 32 ügytípus... Teljes cikk

Kiberbiztonsági kisokos emailes támadások ellen

Egy sikeres emailes támadás akár sokmilliós kárt is okozhat egy vállalkozásnak. A Kaspersky szakértői összegyűjtöttek néhány jótanácsot. Teljes cikk

Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre

A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000... Teljes cikk