41 cikk a(z) PR címkével:

Sokat keresnek a kommentek törlésére specializálódott cégek

8 éve Számos online PR-cég jelentős összegeket hajt be abból Kínában, hogy a vállalati ügyfeleiket érintő negatív tartalmakat törlik a világhálóról és őket kedvező színben feltüntető tartalmakat helyeznek el helyette - hívta fel a figyelmet a fogyasztók világnapja (csütörtök) alkalmából több kínai újság is a héten. Teljes cikk...


Koncentrálódik a PR-szakma

9 éve A gazdasági válság nyomán tisztul és koncentrálódik a PR-rel, kommunikációval foglalkozó cégek piaca: az Opten adatai szerint tavaly decemberben csaknem 5 százalékkal kevesebb ilyen főtevékenységgel bejelentett társaság működött Magyarországon mint a megelőző évben, a foglalkoztatottak száma viszont emelkedett. Teljes cikk...


A dolgozók véleménye a legjobb reklám a cégnek

10 éve Míg öt-tíz évvel ezelőtt a marketing mostohagyermeke volt a belső PR, addig mára a hatékony belső kommunikáció, azon belül pedig a munkaerő-megtartás egyik fő eszközévé nőtte ki magát. Ehhez hozzájárult a külső környezet változása, valamint az új informatikai eszközökben rejlő lehetőségek is. Teljes cikk...


Új vezető a Toyota Magyarországnál

10 éve Varga Péter vezeti a Toyota átalakult termékkommunikációját összefogó osztályát, tudta meg a Világgazdaság. Teljes cikk...


Kommunikációs diplomával szinte lehetetlen elhelyezkedni

10 éve Évente több ezer fiatal szerez kommunikációs diplomát, a végzősök azonban csak nehezen tudnak elhelyezkedni a szakmában: a piac ugyanis telített. Ám nemcsak a kezdet nehéz, a magasabb pozícióért is keményen meg kell küzdeni - írja a Népszabadság. Teljes cikk...


Új PR vezető a Magyar Telekomnál

10 éve 2010. február 26-ától Györke Orsolyát nevezték ki a Magyar Telekom Csoport új PR és márkamenedzsment osztályvezetőjévé. Teljes cikk...


PR vezetőt nevezett ki az E.ON

11 éve Kutas István lett a magyarországi E.ON érdekeltségek médiakapcsolati és PR vezetője. A kinevezést az E.ON Hungária Zrt. platform 2009. februári létrehozása előzte meg, amely új, egységes kommunikációs szervezetet kialakítását is maga után vonta. Teljes cikk...


Válságban még nagyobb szerepe van a marketingnek

11 éve A reklámpiac várhatóan zsugorodni fog, ami különösen az elmúlt évek, évtizedek folyamatos növekedése miatt lesz fájdalmas az összes szereplő számára. Előtérbe kerül a PR és az online megjelenés, de a direkt marketingnek is jók a kilátásai. A hirdető cégek egy luxust azonban biztosan nem engedhetnek meg maguknak: hogy leálljanak. Teljes cikk...


Nemzetközi PR-hálózat magyar igazgatótanácsi taggal

11 éve R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője a Worldcom PR Group EMEA régiójának legfiatalabb és egyetlen kelet-európai igazgatótanácsi tagja, áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...


Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség CSR média pályázata

12 éve Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség által az újságírók számára kiírt CSR Média pályázat. Az Egészséges Településekért Alapítvány a kistelepüléseken működő sajtótermékek számára ajánlott fel díjakat - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Imre Loránd Balázst nevezték ki az East Side Consulting budapesti irodájának élére

12 éve Megnyitotta budapesti irodáját a németországi illetőségű, tizenegy - főként kelet-európai - külképviselettel rendelkező kommunikációs ügynökség, az East Side Consulting Gmbh. A magyar piacon több éve működő ügynökség budapesti irodájának vezetésére, illetve magyarországi ügyfelei képviseletére Imre Loránd Balázst választották ki - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


PR guru tartott előadást a BKF hetedik születésnapján

12 éve A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán Rózsa Gyöngyi, a Miniszterelnöki Hivatal PR igazgatója tartott előadást a több mint 100 fős hallgatóságnak. A PR igazgató szerint a szakma elsajátításának legfontosabb eszköze a gyakorlat. Teljes cikk...


A vállalati márka támogatása, mint stratégiai HR-feladat

12 éve A vállalat azonosítására, értékrendjének közvetítésére a vállalati márka szolgál. Minden cégnek van saját elképzelése arról, hogy milyen szerepet tölt be a piacon, a társadalomban, hogy milyen fogyasztói igényeket elégít ki. A vállalati márkát a szervezet filozófiája, műszaki, technikai fejlettsége, termékeinek imázsa, kultúrája, humánpolitikája, kommunikációja határozza meg. Teljes cikk...


Frissült a Ferling PR vezetése

12 éve Újabb fiatalokat igazolt csapatába az év elején a Ferling PR. Markó Ildikó és Knausz Beáta ügyfélkapcsolati aszisztensként kapcsolódott be az ügynökség munkájába, amelynél korábban szakmai gyakorlatukat is töltötték. Teljes cikk...


PR-szakértő szakirányú továbbképzési szak a BDF-en

13 éve PR-szakértő szakirányú továbbképzési szakot indít a szombathelyi Berzsenyi Dániel Főiskola Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszéke, melyre december 15-ig lehet jelentkezni. Teljes cikk...


A PR, mint a HR új területe

13 éve Nem csak a HR- és a PR-vezetői poszt összevonása és más költségcsökkentő okok indokolják, hogy az emberierőforrás-gazdálkodás területén dolgozók felelőssége egyre nagyobb a munkaadói imázs kialakításában, illetve növelésében. De mi köze egymáshoz a HR-nek és a PR-nak? Teljes cikk...


A márka a vállalati célok teljesítésében ösztönzi a dolgozókat

13 éve Sok nagyvállalat alkalmazza a vállalati márkastratégia módszerét, hogy minőségi munkaerőhöz jusson, és azt meg is tartsa - derül ki "A márka szerepe a toborzásban" című tanulmányból, amelyet a The Conference Board ipari tanácsadó szervezet jelentetett meg 2001-ben. Teljes cikk...


Hogyan erősíthetjük a vállalati márkát?

13 éve Akkor hoztuk létre a márkakultúrát, ha a szervezet minden munkatársa "a márka én vagyok" szellemében gondolkodik és cselekszik. Ahhoz, hogy ezt elérjük, először szerezzünk alapos ismereteket a márkákról, márkaépítésről, a vállalat márkastratégiájáról, marketingkommunikációjáról és reklámtevékenységéről. Teljes cikk...


Nem leányálom a szóvivői munka

13 éve Az utóbbi hetekben reflektorfénybe került a szóvivői szakma főként Demcsák Zsuzsa kormányszóvivői posztra való felkérése, majd visszalépése ürügyén. Szóvivők nem csupán a közszférában, hanem a vállalatoknál is dolgoznak. Két céges szóvivőt kérdeztünk munkájuk nehézségeiről, kihívásairól, egy átlagos vagy átlag feletti munkanapjukról. Amint kiderül: a szóvivőség jó előiskolája az újságírói munka. Teljes cikk...