47 cikk a(z) PR címkével - 2. oldal
Még jelentkezhetnek az Európai Helyes Gyakorlat díjra
10 éve A vállalatok szeptember 12-éig jelentkezhetnek az Európai Helyes Gyakorlat díjra, amelyet a munkavédelmi szempontból példamutató cégek nyerhetnek el. Teljes cikk...
Új kommunikációs vezető az Avonnál
10 éve Végh-Kósa Anita 2014 májusától PR & Advertising Specialist-ként csatlakozott az Avon Magyarország csapatához. A kommunikációs szakember felelősségi körébe tartozik majd vállalat pr feladatainak irányítása, szorosan együttműködve a helyi ügynökségekkel – írja a cég közleménye. Teljes cikk...
Új marketing-, pr- és kommunikációs vezető a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara élén
10 éve Január végétől Fekete Zsanett tölti be a szervezeti átalakítást követően létrehozott Marketing-, PR- és Kommunikációs Igazgatóság vezetői pozícióját a Nemzeti Agrárgazdasági Kamaránál (NAK). Teljes cikk...
A Vaterától érkezett az Pole Position új vezetője
10 éve Komplex kommunikációs kampányokkal kívánja mostantól kiszolgálni ügyfeleit a Pole Position International digitális ügynökség, ezért idén már PR szolgáltatást is kínálnak ügyfeleiknek. Az újonnan alakult divíziót az eddig a Vatera (Allegro Group) PR-kommunikációs feladatait ellátó Bakonyi Attila vezeti majd – áll a cég közleményében. Teljes cikk...
Alig ajándékoznak a cégek
10 éve Erősen visszaestek az ajándékozásban érdekelt vállalatok karácsonyi megrendelései, és kisebb összegűek is lettek: a megkeresett cégek alig ötöde ajándékoz karácsonykor, míg 10 éve még kétszer ennyi cég költött reklámajándékra. Teljes cikk...
Új operatív igazgató a Young and Partnersnél
11 éve Benyó Zsuzsannát nevezték ki a Young and Partners kommunikációs ügynökség operatív vezetőjévé szeptembertől - tudtuk meg a cég a lapunkhoz eljuttatott sajtóközleményéből. Teljes cikk...
Belső kommunikáció - a kedves mostohagyerek
11 éve A belső kommunikáció ma is mostohagyerek. Egyes vállalatoknál a HR-hez tartozik, másutt a vállalati kommunikáció része, nincs valódi otthona. Egyáltalán szempont-e, hogy hol a helye, amikor stratégiai szinten van rá szükség? Cikkünkből kiderül, milyen változást hoztak ebből a szempontból az elmúlt évek, és mire kell figyelnie, hogyan kell fejlődnie a cégeknek. Teljes cikk...
PR kutató központ jön létre
11 éve Ma már egyre több vállalkozás ismeri fel a jó hírnév védelmét és a társadalmi kapcsolatok erősítését szolgáló szervezett kommunikációs tevékenység, a pr jelentőségét. Éppen ezért jön létre a Public Relations Kutató- és Szolgáltató Központ, áll a központot létrehozó cég közleményében. Teljes cikk...
Sokat keresnek a kommentek törlésére specializálódott cégek
12 éve Számos online PR-cég jelentős összegeket hajt be abból Kínában, hogy a vállalati ügyfeleiket érintő negatív tartalmakat törlik a világhálóról és őket kedvező színben feltüntető tartalmakat helyeznek el helyette - hívta fel a figyelmet a fogyasztók világnapja (csütörtök) alkalmából több kínai újság is a héten. Teljes cikk...
Koncentrálódik a PR-szakma
13 éve A gazdasági válság nyomán tisztul és koncentrálódik a PR-rel, kommunikációval foglalkozó cégek piaca: az Opten adatai szerint tavaly decemberben csaknem 5 százalékkal kevesebb ilyen főtevékenységgel bejelentett társaság működött Magyarországon mint a megelőző évben, a foglalkoztatottak száma viszont emelkedett. Teljes cikk...
A dolgozók véleménye a legjobb reklám a cégnek
14 éve Míg öt-tíz évvel ezelőtt a marketing mostohagyermeke volt a belső PR, addig mára a hatékony belső kommunikáció, azon belül pedig a munkaerő-megtartás egyik fő eszközévé nőtte ki magát. Ehhez hozzájárult a külső környezet változása, valamint az új informatikai eszközökben rejlő lehetőségek is. Teljes cikk...
Új vezető a Toyota Magyarországnál
14 éve Varga Péter vezeti a Toyota átalakult termékkommunikációját összefogó osztályát, tudta meg a Világgazdaság. Teljes cikk...
Kommunikációs diplomával szinte lehetetlen elhelyezkedni
14 éve Évente több ezer fiatal szerez kommunikációs diplomát, a végzősök azonban csak nehezen tudnak elhelyezkedni a szakmában: a piac ugyanis telített. Ám nemcsak a kezdet nehéz, a magasabb pozícióért is keményen meg kell küzdeni - írja a Népszabadság. Teljes cikk...
Új PR vezető a Magyar Telekomnál
14 éve 2010. február 26-ától Györke Orsolyát nevezték ki a Magyar Telekom Csoport új PR és márkamenedzsment osztályvezetőjévé. Teljes cikk...
PR vezetőt nevezett ki az E.ON
15 éve Kutas István lett a magyarországi E.ON érdekeltségek médiakapcsolati és PR vezetője. A kinevezést az E.ON Hungária Zrt. platform 2009. februári létrehozása előzte meg, amely új, egységes kommunikációs szervezetet kialakítását is maga után vonta. Teljes cikk...
Válságban még nagyobb szerepe van a marketingnek
15 éve A reklámpiac várhatóan zsugorodni fog, ami különösen az elmúlt évek, évtizedek folyamatos növekedése miatt lesz fájdalmas az összes szereplő számára. Előtérbe kerül a PR és az online megjelenés, de a direkt marketingnek is jók a kilátásai. A hirdető cégek egy luxust azonban biztosan nem engedhetnek meg maguknak: hogy leálljanak. Teljes cikk...
Nemzetközi PR-hálózat magyar igazgatótanácsi taggal
15 éve R. Nagy András, a Próbakő Kommunikáció ügyvezetője a Worldcom PR Group EMEA régiójának legfiatalabb és egyetlen kelet-európai igazgatótanácsi tagja, áll a lapunknak eljuttatott sajtóanyagban. Teljes cikk...
Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség CSR média pályázata
16 éve Kibővül a Magyar Public Relations Szövetség által az újságírók számára kiírt CSR Média pályázat. Az Egészséges Településekért Alapítvány a kistelepüléseken működő sajtótermékek számára ajánlott fel díjakat - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...
Imre Loránd Balázst nevezték ki az East Side Consulting budapesti irodájának élére
16 éve Megnyitotta budapesti irodáját a németországi illetőségű, tizenegy - főként kelet-európai - külképviselettel rendelkező kommunikációs ügynökség, az East Side Consulting Gmbh. A magyar piacon több éve működő ügynökség budapesti irodájának vezetésére, illetve magyarországi ügyfelei képviseletére Imre Loránd Balázst választották ki - áll a lapunknak eljuttatott közleményben. Teljes cikk...
PR guru tartott előadást a BKF hetedik születésnapján
16 éve A Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskolán Rózsa Gyöngyi, a Miniszterelnöki Hivatal PR igazgatója tartott előadást a több mint 100 fős hallgatóságnak. A PR igazgató szerint a szakma elsajátításának legfontosabb eszköze a gyakorlat. Teljes cikk...
/cimkek/pr.html