kapubanner for mobile
Megjelent: 12 hónapja

Jelentős anyagi terhet ró a dolgozókra az irodába való visszatérés

A dolgozók szerint utazásra, az étkezésre, valamint a ruhára költött összeg a fizetésük 30%-át is elérheti.

Jelentős anyagi terhet ró a dolgozókra az irodába való bejárás-

Az évekig tartó távmunka után sok dolgozó tér vissza az irodába, és úgy érzik, a váltás a pénztárcájukra is hatással van - írja a Business Insider. A frusztrált munkavállalók szerint gyorsan összeadódnak a kiadások, ha hetente többször kell bemenniük az irodába, mivel többek között új ruhákra, étkezésre és az utazásra is költeniük kell. Jessica Chou, a Wall Street Journal munkatársa szerint fizetésének 20-30%-át el kell költenie, ha be kell járnia munkahelyére. Mint írja, a távmunka alatt az otthoni ruháit hordta, az irodába való visszatéréshez azonban fel kellett frissítenie irodai ruhatárát, a kollégákkal való kávézás pedig alkalmanként 3-4 dollárjába kerül. 

Azok a Tik-tokkerek, akik nyomon követték kiadásaikat, azt mondják, hogy csak közlekedésre, kávéra és ebédre 30-45 dollárt költenek naponta. Azok, akik hetente több mint három napot járnak be munkahelyükre, hetente legalább 100 dollárral nőnek a kiadásaik. Chou szerint azzal lehet csökkenteni a kiadásokat, ha a dolgozó otthon elkészíti az ebédjét és az uzsonnáját. 

 

fotó: unsplash

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Home office munka

A home office az otthonról végezhető munkát jelenti. Lehetősége szélesebb körben a koronavírus-járvány idején terjedt el. A pandémia óta az ilyen... Teljes cikk

Egyre több vállalatnál döntenek a home office megszüntetése mellett

A home office a COVID előtt, jellemzően multinacionális vállalatnál dolgozók kiváltsága volt, a járvány alatt viszont irodai munkakörökben... Teljes cikk

Jön a 4 napos nyári munkahét a PwC-nél, de később le kell dolgozni

Egy újabb 4 napos munkahét projekt! A PwC Magyarország könyvvizsgálati üzletágának 280 munkatársa hétfőtől csütörtökig fog dolgozni a három... Teljes cikk