kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Melyik iroda zöldebb?

A KÖVET Egyesület negyedik alkalommal hirdeti meg a Zöld Iroda Versenyt, amelyre már csak egy hétig, 2010. február 1-jéig nevezhetnek azok a szervezetek, ahol irodai munka folyik. A versenyben résztvevőknek három hónap áll rendelkezésükre, hogy a lehető legtöbbet fejlesztve az iroda működésén és a dolgozók szokásain, Zöld Irodává válhassanak. A fejlődéshez az egyesület eszköztárat és szaktudást biztosít.

Egy környezettudatos iroda dolgozói törekednek arra, hogy a lehető legkevesebb környezetterheléssel járjon a munkahelyük működése; környezetbarát eszközöket és tisztítószereket használnak, utazáshoz előnyben részesítik a tömegközlekedést vagy a kerékpárt. De nemcsak nekik lehet fontos, hogy csökkentsék az energiafelhasználást, a papír- és vízfogyasztást, kevesebb hulladékot termeljenek; ami keletkezik, azt különválogatva gyűjtsék.


A Zöld Iroda Verseny során, a zöld utat választó szervezetek (vállalatok, intézmények, civil szervezetek) számára a KÖVET Egyesület eszköztárat, módszert és szaktudást biztosít a javulási lehetőségek azonosításához és a fejlődés nyomon követéséhez. A versenyző irodáknak közel három hónap áll rendelkezésükre (2010. februártól áprilisig), hogy a lehető legtöbbet fejlesztve az iroda működésén és a dolgozók szokásain, Zöld Irodává válhassanak.


A versenyre a következő kategóriákban várják a nevezéseket:


Nagyvállalati iroda (több mint 25 irodai alkalmazott esetén)
Kisvállalati iroda (kevesebb mint 25 irodai alkalmazott esetén)
Nagy non-profit iroda (több mint 50 irodai alkalmazott esetén)
Kis non-profit iroda (kevesebb mint 50 irodai alkalmazott esetén)


A legjobbaknak járó díjakat a kiírók a Zöld Iroda Kiállításon, 2010. május 18-án adják át.


2010. január 27.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek