Megjelent: 3 éve

Melyik iroda zöldebb?

A KÖVET Egyesület negyedik alkalommal hirdeti meg a Zöld Iroda Versenyt, amelyre már csak egy hétig, 2010. február 1-jéig nevezhetnek azok a szervezetek, ahol irodai munka folyik. A versenyben résztvevőknek három hónap áll rendelkezésükre, hogy a lehető legtöbbet fejlesztve az iroda működésén és a dolgozók szokásain, Zöld Irodává válhassanak. A fejlődéshez az egyesület eszköztárat és szaktudást biztosít.

Egy környezettudatos iroda dolgozói törekednek arra, hogy a lehető legkevesebb környezetterheléssel járjon a munkahelyük működése; környezetbarát eszközöket és tisztítószereket használnak, utazáshoz előnyben részesítik a tömegközlekedést vagy a kerékpárt. De nemcsak nekik lehet fontos, hogy csökkentsék az energiafelhasználást, a papír- és vízfogyasztást, kevesebb hulladékot termeljenek; ami keletkezik, azt különválogatva gyűjtsék.


A Zöld Iroda Verseny során, a zöld utat választó szervezetek (vállalatok, intézmények, civil szervezetek) számára a KÖVET Egyesület eszköztárat, módszert és szaktudást biztosít a javulási lehetőségek azonosításához és a fejlődés nyomon követéséhez. A versenyző irodáknak közel három hónap áll rendelkezésükre (2010. februártól áprilisig), hogy a lehető legtöbbet fejlesztve az iroda működésén és a dolgozók szokásain, Zöld Irodává válhassanak.


A versenyre a következő kategóriákban várják a nevezéseket:


Nagyvállalati iroda (több mint 25 irodai alkalmazott esetén)
Kisvállalati iroda (kevesebb mint 25 irodai alkalmazott esetén)
Nagy non-profit iroda (több mint 50 irodai alkalmazott esetén)
Kis non-profit iroda (kevesebb mint 50 irodai alkalmazott esetén)


A legjobbaknak járó díjakat a kiírók a Zöld Iroda Kiállításon, 2010. május 18-án adják át.


2010. január 27.

  • 2021.10.28Távmunka, home-office - eltérő jogi álláspontok - eltérő munkajogi gyakorlatok. Hol hibázhatunk? Rizikók és irányok. Dr. Fodor T. Gábor elismert munkajogász, munkajogi előadó hazai és nemzetközi szinten munkajogi tárgyú cikkek szerzője. Előadásában a Covid19 járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdések, tapasztalatok, munkajogi gyakorlatok kerülnek előtérbe, ide értve a home office és távmunka sajátosságait, különbségeit, de szóba kerülnek a veszélyhelyzetet követő időszak várható munkajogi aspektusai is. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
  • 2021.11.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Milyen jogviszonyban vállalhatunk nyári diákmunkát? Általános tudnivalók és tanácsok (1.)

A nyári diákmunka – mindenféle jövedelemszerző tevékenységhez hasonlóan – adóköteles tevékenység. Ez az egyik közös tulajdonság a számos... Teljes cikk

Megvan az ország legjobb női és férfi targoncása

Hét hónapja targoncázik, most első munkahelyén dolgozik a Tisza Logisticsnél. Ő Barnóczki Regina (lent a fotón), aki a csütörtökön a budapesti... Teljes cikk