Több kattintás a céges weboldalon
Az egyik leggyakoribb kívánság a cégvezetők részéről, hogy a vállalat honlapja minél látogatottabb legyen, a látogatók hiánya ugyanis azt eredményezheti, hogy elmarad az optimális forgalom.
Ha egy oldal már elindult és nincsen vagy rendkívül alacsony a látogatottsága, annak nagy valószínűséggel az lehet az oka, hogy a honlap nem megfelelően keresőoptimalizált, tehát a netezők által használt keresőprogramok nem listázzák előkelő helyen. A felhasználók csak a keresések első néhány oldalát böngészik végig, ezért nem mindegy, hogy már az első találatok között meglelik-e céges oldalunkat.
Ha az oldalunk már évek óta megvan, akkor utólag nagyon nehéz optimalizálni, nem is szerencsés megoldás, mert nem hoz tökéletes eredményt. Helyette érdemes inkább új, és keresőoptimalizált weboldalt készíttetni, hiszen egy honlap sikerét vagy kudarcát alapjaiban ez a tulajdonság határozza meg.
A SEO, azaz a keresőoptimalizálás fogalma talán már nem ismeretlen a cégvezetők számára, de fontosságát nem lehet elégszer hangsúlyozni. Röviden annyi a lényege, hogy a keresőoptimalizált weboldal a releváns kulcsszavakra, az első oldalakon fog szerepelni a Google és egyéb keresőkben. Ezért ki kell találni, milyen kulcsszavak és kifejezések lehetnek fontosak a potenciális érdeklődők számára.
Annak érdekében, hogy egy adott kulcsszóra jó helyezést érjen el a weblap a keresőkben, a kiválasztott kulcsszavakat megfelelően kell elhelyezni a metategekben (cím, leírás és kulcsszavak), az oldal címében, a szöveg kezdő bekezdésben, a képek elnevezéseiben. Ha nem megfelelő kulcsszavakat választ az oldalához, akkor továbbra is elmaradhatnak a várt eredmények és a weblap továbbra sem kap semmilyen forgalmat.
Minél több tartalmat helyezünk el a weboldalunkon, annál inkább növeljük az esélyét, hogy megtalálható lesz a keresőkben a legkülönbözőbb keresési kifejezések esetén is. A tartalomnak mindvégig hasznosnak és segítőnek kell lennie a látogató számára.
Fontos még kiemelni, hogy nem elég egyszer felépíteni a tartalmakat. A tartalomnak folyamatosan bővülnie, frissülnie kell, igazodnia kell a látogatók változó igényeihez. A visszatérő látogatók mindig találjanak érdekességeket, újabb hasznos információkat. Az oldalt érdemes legalább hetente egyszer frissíteni, bővíteni és aktualizálni.
A másik fontos kérdés, hogy mobilon megtekinthető-e az oldalunk.
A rohamosan terjedő okostelefonok korában alapvető elvárásnak számít, hogy a céges weboldalak, vagy webáruházak mobileszközökről is élvezhetőek legyenek.
Optimalizálás után jöhet a linképítés.
Az egyik fontos tényezője honlapunk minőségi besorolásának az az, hogy milyen külső linkek mutatnak a weboldalra. Feladat tehát, olyan linképítést végrehajtani, melynek eredménye nagyszámú, a honlapunkra mutató minőségi külső link. Érdemes beregisztrálni az oldalt releváns, online gyűjtőkönyvtárakban mint a Startlap vagy linkcenter gyűjtő oldalaira. A linképítést sem szabad egyszer elvégzendő feladatnak tekinteni: heti rendszerességgel épített linkeknél várható ugyanis a helyezésbeli előrelépés. Érdekesség, hogy a régóta működő weboldalakon elhelyezett linkek jobban teljesítenek.
A különböző keresőkben 2-6 hétbe is beletelik, mire az oldal indexelésre kerül és a honlap a kulcsszavakra előrébb sorolódik. Ez alatt az idő alatt, ha a weboldal már látogatók fogadására alkalmas, semmiképp sem érdemes várni. A későbbiek során is érdemes lesz online, kattintás alapú hirdetésekkel kiegészíteni a saját 'organikus' találatok számát. Jelenleg a leghatékonyabb és legnépszerűbb kattintás alapú hirdetési program a Google Adwords. Előnye, hogy pontosan és jól célozható, rendkívül költséghatékony reklámozási lehetőség. Azonnal forgalmat hoz az oldalra és kizárólag csak az érdeklődők, azaz kattintók után kell fizetni.
Ne feledkezzünk meg az offline lehetőségekről sem.
Tegye ki a webcímet a nyomtatott céges anyagokra, névjegyekre, brosúrákra, hírlevelekre, hirdetésekbe, reklámeszközökre, cégautókra, a kirakatba, a munkaruházatra és minden egyéb helyre, ahol látható lesz. Ilyen esetekben hasznos, ha a cég weboldalának címe könnyen megjegyezhető.
- 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.
Részletek
Jegyek
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
A Microsoft új Teams-funkciója automatikusan felismeri, ha egy dolgozó a vállalat WiFi-hálózatára csatlakozik, és ennek alapján frissíti a... Teljes cikk
Kötelező lesz embernek maradni. Ahogy a mesterséges intelligencia egyre több munkafolyamatot vesz át, a világ legnagyobb gazdaságai új szabályozást... Teljes cikk
Toborzás, onboarding, belső kommunikáció - chatbot, tréningek és a munkaerőt kezelő teljes adminisztrációs rendszerek. Mindezeken a területeken az... Teljes cikk
- Céges autó 2025-ben: juttatás, motiváció vagy teher? 3 hónapja
- Hogyan érdemes hatékonyan leváltani a járműflottát? 3 hónapja
- Hogyan érheted el a hosszú távú organikus forgalmat a Google segítségével? 4 hónapja
- Milyen egy jó céges rendezvényhelyszín Budapest szívében? 5 hónapja
- Segít, de figyel is – megbízhatnak a dolgozók a céges ChatGPT-ben? 5 hónapja
- Hogyan védekezz a WordPress weboldalakat érő támadások ellen? 6 hónapja
- Rejtett adócsapdák céges autóknál – rengeteg cég bukik el rajta! 6 hónapja
- Ki tekert vissza és mennyit? A használt autók egyik legnagyobb csapdája 7 hónapja
- Céges telefonok használata: minden, amit tudni kell az adózásról 9 hónapja
- Ennyivel emelkedik a cégautó adó 2025-ben 12 hónapja
- Évindítás felsőfokon a Hotel Ózonban: egy hely, ahol a profizmusnak a Mátra adja a hátteret 12 hónapja

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?