
Alapvetően pozitívan ítélik meg a megkérdezett amerikai vállalatvezetők a blogok hatását a cég kommunikációjára, ám csak a főnökök 7 százaléka indított saját webes naplót rendszeres feljegyzésekkel - derül ki egy friss felmérésből. Míg az USA-ban a cégvezetői és munkavállalói blog PR-eszköz, amit fejvadászok, HR-szakemberek is használják a jelöltek felkutatására, Magyarországon még fehér hollónak számít, inkább félnek tőle a főnökök. A webes naplóban rejlő lehetőségekről, a veszélyek kiküszöböléséről kérdeztünk kommunikációs szakértőket, akik maguk is blogolnak.
A globális bankok a következő három-öt évben akár 200 000 munkahelyet is megszüntethetnek, mivel a mesterséges intelligencia egyre inkább kiszorítja... Teljes cikk
Ma már nem kérdés, hogy a fejlett technológiák, köztük a generatív mesterséges intelligencia (GenAI) alkalmazása fontos kitörési ponttá válik a... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia (artificial intelligence, azaz AI) fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem társadalmi... Teljes cikk
A vállalatok és szervezetek világszerte évente 200 milliárd dollárt költenek kiberbiztonsági termékekre és szolgáltatásokra – de nagyon nehezen... Teljes cikk
Egy friss felmérés szerint a válaszadók 60%-a úgy látja, hogy a mesterséges intelligencia kulcsszerepet játszik a munka és a magánélet... Teljes cikk