Alapvetően pozitívan ítélik meg a megkérdezett amerikai vállalatvezetők a blogok hatását a cég kommunikációjára, ám csak a főnökök 7 százaléka indított saját webes naplót rendszeres feljegyzésekkel - derül ki egy friss felmérésből. Míg az USA-ban a cégvezetői és munkavállalói blog PR-eszköz, amit fejvadászok, HR-szakemberek is használják a jelöltek felkutatására, Magyarországon még fehér hollónak számít, inkább félnek tőle a főnökök. A webes naplóban rejlő lehetőségekről, a veszélyek kiküszöböléséről kérdeztünk kommunikációs szakértőket, akik maguk is blogolnak.
Jövőre tovább gyorsulnak a vállalati digitalizációs törekvések: a vállalatok a mesterséges intelligencia "tudásának" gyakorlati kiaknázásába, a... Teljes cikk
Mivel a mesterséges intelligenciát (AI) alkalmazó eszközök segítségével növelhető a produktivitás sok munkavállaló beépítette ezen eszközök... Teljes cikk
"Az, hogy a strandon alá tudok írni egy dokumentumot, az a mennyország" – hangzott el a HR Terasz harmadik adásában az elektronikus aláírással... Teljes cikk
Vajon milyen előnyökhöz juthatnak azok a cégek, akik smart környezetet alakítanak ki? Egyre növekszik az érdeklődés az okos munkakörnyezetek iránt,... Teljes cikk
Az ICCO, a világ legnagyobb pr-szervezete közzétette a mesterséges intelligencia etikus felhasználásának alapelveit Teljes cikk