kapubanner for mobile

HR-informatika

A főnökből is lehet jó blogger

Míg egyes nyugati cégek már alkalmazzák a blogot üzleti kommunikációjukban, addig a hazai cégek számára ez a "PR-eszköz" egyelőre ismeretlen. Míg megfelelő alkalmazása fényesítheti a vállalat hírnevét, addig hozzá nem értő kezelésük válságokat is okozhat.

    HR-informatika

    Cégvezetői blog: nálunk fehér holló, Amerikában PR-eszköz

    Alapvetően pozitívan ítélik meg a megkérdezett amerikai vállalatvezetők a blogok hatását a cég kommunikációjára, ám csak a főnökök 7 százaléka indított saját webes naplót rendszeres feljegyzésekkel - derül ki egy friss felmérésből. Míg az USA-ban a cégvezetői és munkavállalói blog PR-eszköz, amit fejvadászok, HR-szakemberek is használják a jelöltek felkutatására, Magyarországon még fehér hollónak számít, inkább félnek tőle a főnökök. A webes naplóban rejlő lehetőségekről, a veszélyek kiküszöböléséről kérdeztünk kommunikációs szakértőket, akik maguk is blogolnak.

      HR-informatika

      /hr_informatika.html
      További cikkek
      Mi van, ha leáll a ChatGPT? Mennyire sérülékeny az MI-alapú munkavégzés?

      A ChatGPT 2025. június 10-i globális leállása megmutatta, mennyire sérülékeny a mesterséges intelligenciára épülő munkavégzés. Az itbusiness.hu... Teljes cikk

      Ez a munka nem automatizálható? Na jó, akkor vegyünk fel egy embert!

      Stratégiai irányváltást jelentettek be a Duolingonál: a nyelvtanuló alkalmazást működtető cég a jövőben komolyan épít a mesterséges... Teljes cikk

      AI és a jövő munkaerőpiaca: kinek lesz robotkollégája és kinek lesz munkahelye?

      Az AI el fogja venni a munkánkat? Aki programozással, adminisztrációval vagy írással foglalkozik, annak számolnia kell ezzel. Más szakmákban a... Teljes cikk

      Meeting szoftverek: hogyan válasszunk?

      A pandémia egyik hozadéka volt a home office elterjedése és ezzel együtt az internetes térben bonyolított megbeszélések is virágzásnak indultak. A... Teljes cikk

      "Ember a gépben" botrány: olcsó munkaerővel pótolták a mesterséges intelligenciát egy cégnél

      A Nate nevű amerikai technológiai startup egy AI-alapú vásárlási asszisztensként reklámozta magát. Azt ígérte, hogy a felhasználók nevében... Teljes cikk

      Hírek RSS-ben