Hiába vezették be áprilisban a szigorított pihenőidőt a hazai fuvarozóknál, nem csökkent a balesetek száma. Szinte nem telik el olyan nap, hogy fáradt kamionsofőrök vagy teherautó-vezetők ne karamboloznának. Úgy tűnik, a cégek továbbra is azzal spórolnak, hogy kevesebb sofőrt alkalmaznak. A szakmai szervezetek ennek ellenére azt állítják, hogy a rendelet bevezetése óta igenis kipihentebben indulnak útnak a sofőrök, és alig bírságolnak az ellenőrök.
A minimálbért is alig megkereső, önfoglalkoztató vállalkozók helyzetét nem oldják meg a piaci mechanizmusok, ezért szakszervezetekbe tömörülnek. A vállalkozói szakszervezet illetve sztrájk fogalmát a munkajog viszont nem ismeri. A biztonsági őrök szakszervezete mindenkit beterelne a munkajog hatálya alá.
Egyelőre csak fontolgatják annak a központi adatbázisnak a létrehozását, amelyből egyértelműen kiderül: mely cégek nem vehetnek részt a közbeszerzési eljárásokban. Ha az ajánlatkérő biztosra akar menni, még a különféle feketelistákat kell böngésznie, vagy marad az utólagos jogorvoslat, írja a Népszabadság.
A Mostbet fogadóiroda sikeréhez és népszerűségéhez hozzájáruló tényezők elemzése a magyarországi játékosok körében. Fogadások széles... Teljes cikk
A hybrid felsők igazán különlegesek, hiszen a különböző típusú felsőruházatok pozitív jellemzőit egyesítik. Cikkünkben sorra vesszük az... Teljes cikk
A legtöbbünk rutinjába beletartozik, hogy reggelente, vagy akár többször is a nap folyamán elkortyolgatunk egy finom kávét. Jelenleg az egyik... Teljes cikk
A vezérigazgatók 54%-a a hazai gazdaság növekedési ütemének javulásában is bízik - derül ki a 13. PwC Magyarországi Vezérigazgató Felmérésből. Teljes cikk
A PDSZ országos választmányának tagja szerint nem szabad hagyni, hogy "szemfényvesztés legyen a béremelésből. Teljes cikk