Egy évvel elhalasztja magyarországi piacra lépését az Aldi. A még a Lidlnél is "keményebbnek" tartott német diszkontlánc alaposabban fel akar készülni a vásárlókért vívott küzdelemre. A hipermarketek mellett a diszkontok a magyar piac nyertesei, de már nekik is egyre kevesebb hely van a térképen, írja a Népszabadság. hirdetés Megváltoztatta Magyarországgal kapcsolatos terveit a német Aldi diszkontlánc, nem 2007-ben, hanem csak egy évvel később kezdi meg itteni működését. A társaság országszerte már 30-40 telket megszerzett, de ahhoz, hogy bemutatkozása sikeres legyen, több üzletre lenne szüksége. A cég fontolgatja, hogy egy működő diszkontláncot is bekebelez, mivel a versenytársak intenzív terjeszkedése miatt a boltnyitásra alkalmas ingatlanokból már nem túl nagy a kínálat. Az is kérdés, milyen névvel jelenik meg majd az új diszkontlánc. A társaság nemzetközi terjeszkedése során ugyanis az Aldi nevet használja, viszont a magyar tevékenységet Ausztriából irányítják majd, aho