206 cikk a(z) iroda címkével:

Mi kell ahhoz, hogy a kutya ne konfliktus forrása legyen a munkahelyen?

2 éve A kellemes légkör kialakítását segítheti, ha a munkáltató megengedi, hogy a kutyás munkatársak behozhassák a kedvenceiket. Ahhoz azonban, hogy ez valóban javítsa a munkahelyi légkört, és ne újabb konfliktusok forrása legyen, egy sor feltételnek teljesülnie kell. A HR DOKTOR a HR Blogon. Teljes cikk...


Újabb 44 ezer négyzetméternyi irodát adtak át a tavalyi utolsó negyedévben

2 éve Tavaly a negyedik negyedévben négy új irodaépület (a HillSide Offices, a Tópark Offices, a Pasaréti Irodaház, a Societé Budapest) átadásának köszönhetően 44 265 négyzetméterrel bővült a budapesti modern irodapiaci állomány - közölte a Budapesti Ingatlan Tanácsadók Egyeztető Fóruma (BIEF). Teljes cikk...


Ezek lehetnek a 2018-as év irodái

2 éve Idén több mint 160 nevezés érkezett Az Év Irodája Versenyre, ezekből kerülnek ki 2018 díjnyertes irodakialakításai, fejlesztései is. A legtetszetősebb irodák, közösségi terek és ingatlanfejlesztések kiválasztására közönségszavazás indult, ami január közepéig tart. A verseny és az ehhez kapcsolódó rendezvények nem csak a legfrissebb irodatrendekre mutatnak rá, de a hazai cégek ezeket a munkaerőhiány megoldásával kapcsolatos tapasztalatcsere fórumaként is használják. Teljes cikk...


Karriernap Johannesburgtól Budapestig

2 éve Mi fontos a fiataloknak leendő munkaadójuknál? A válaszadók az elsők között említették az igényes irodai munkakörnyezetet, ahová élmény belépni. Lényeges számukra a rugalmas munkavégzés és az inspiráló vezető egyaránt. Három földrész 11 városában tartott karriernapot november végén a Kennedy Executive, a fejvadász és vezetőkiválasztással foglalkozó cégek nemzetközi hálózata. Teljes cikk...


Milyen az ideális iroda berendezése?

2 éve A kreativitásra, a hatékonyságra, a termelékenységre, de még a munkavállalók kedélyére és idegrendszerére is bizonyítottan jótékony hatással lehet egy-egy, professzionális lakberendező segítségével kialakított irodabelső. Amire igazán érdemes odafigyelni: tippek Szentesi Nóra lakberendezőtől. Teljes cikk...


Az irodai konyha mint feszültségforrás

2 éve Egy egyesült államokbeli tanácsadó cég 400 irodai alkalmazottat kérdezett arról, mi zavarja őket leginkább az irodai konyhában. A legtöbbjük a rendetlenséget jelölte meg, de kapott szavazatot a hűtőből eltűnt saját étel, a lejárt szavatosságú és a bűzlő élelmiszer is. Ugyan a felmérés amerikai, ám az eredmények vélhetően a magyar munkahelyeken sem térnének el jelentősen… Teljes cikk...


Betiltanák a németek az irodai puszit

2 éve Véget vetne a munkahelyi csókoknak a német Knigge Társaság. A jó modorral, etikettel, viselkedéskultúrával foglalkozó szervezet arra figyelmeztet, hogy Németországban is elharapózott a kollégák munkahelyi puszilkodása, reggel így üdvözlik egymást, délután ugyanígy távoznak – írja a Népszabadság Online. Teljes cikk...


Milyen a tipikus céges csaló?

2 éve Vezető beosztású, 36 és 45 év közötti, a cégnél a pénzügyi területen több éve dolgozó férfi - a KPMG friss tanulmánya szerint ilyen a tipikus vállalati csaló. A tanácsadó társaság közleménye szerint 69 országban 348 esetet vizsgálva írták le, hogy milyen típusú vállalati visszaélések történtek 2008 és 2010 között – írja az origo.hu vállalkozói rovata. Teljes cikk...


Délelőtt kell felpörgetni a munkanapot

2 éve Egy pszichológiai tudományos folyóiratban megjelent tanulmány szerint sokkal hatékonyabban dolgozhat a munkavállaló, ha délelőttöt aktívabban, délutánt viszont pihenéssel tölti – írja a pénzcentrum.hu. Teljes cikk...


Csapatépítés a konyhában

2 éve Egy csapatépítésnek nem kötelező külső helyszínen történnie, az irodában ugyanolyan eredményes eseményt lehet tartani. A startupok vállalati kultúrájából átvett hozzáállás lehetővé teszi, hogy az irodai helyiségeket ne csak munkára, de kikapcsolódásra is használatosak legyenek. Nem kell más hozzá, mint egy jól megszervezett program, megfelelő emberek és nyitott kollégák. Társasjátékokon, filmnézésen kívül rendezhettek közös főzéseket, sütéseket, ahol mindenki kiveheti részét a munkálatokból. Teljes cikk...


Zavaró tényezők a munkahelyen

2 éve Felmérés készült arról mi zavarja leginkább az irodai dolgozókat, a megkérdezettek zavaró tényezőként említették a mellékhelyiségek tisztaságát és az iroda levegőjét is. Az egészséges munkakörnyezet egyre nagyobb szerepet kap a munkaerő toborzásában és megtartásában - írja a mediapiac.com. Teljes cikk...


Elkészült a Magyar Telekom új székháza

2 éve Az ország legnagyobb irodaházát két és fél év alatt építette fel a Market, a Telekom dolgozói hamarosan beköltözhetnek. Teljes cikk...


Épületek az emberekért - WELL Building építészet

2 éve Felismerve az épülettervezés fontosságát, a WELL Building standard az élhető, egészséges irodai terek megvalósítását tűzte ki célul. Teljes cikk...


Online kommunikálnak egymással az egyterű irodában dolgozók

3 éve Egy friss kutatás szerint az egyterű irodákban dolgozó munkavállalók sokkal több időt töltenek azzal, hogy online kommunikáljanak egymással, mint amennyit személyesen beszélnek. Pedig az egyterű irodák lényege éppen az interakció lenne - írja az Index a BBC-re hivatkozva. Teljes cikk...


Indulhat Budapest legmagasabb irodaházának építése

3 éve Megkapta az építési engedélyt a tizenharmadik kerületbe tervezett irodaház, amely a legmagasabb ilyen épület lehet a fővárosban. Teljes cikk...


Nincs szabályozva mégis egyre népszerűbb a coworking

3 éve A munkajog jelenleg még nem szabályozza az olyan atipikus munkavégzési formát, mint a coworking, pedig egyre többen dolgoznak ilyen formában - írja az ado.hu. Teljes cikk...


Így néz ki az Uber amszterdami irodája

3 éve Bár Magyarországon már betiltották és számos európai országban is viták folynak körülötte, mégis az Uber az egyik leggyorsabban növekvő technológiai vállalat. 65 országban és 450 városban van jelen, így néz ki az amszterdami irodájuk - írja az iroda.hu oldal. Teljes cikk...


Hamarosan vége a 8 órás munkanapnak

3 éve Egy átfogó kutatás szerint globális szinten a munkavállalók két harmada dolgozik az irodán kívülről, és több mint felük a munkahét felét így tölti. Ezek a tényezők komoly változásokat vonhatnak maguk után a vállalati ingatlanok piacán. Teljes cikk...


A MOL dolgozói magukkal vihetik kutyájukat az irodába

3 éve A Google-nél, az Amazonnál, és jó néhány cégnél megengedik már, hogy a dolgozók magukkal vigyék kedvencüket a munkahelyükre. A MOL vezetősége is úgy döntött ezután beengedik a négylábúakat is az irodába - írják Facebook oldalukon. Teljes cikk...


Startup közösségi iroda nyílik a Millenárison

3 éve Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb startup közösségi irodája nyílik meg július 1-én Budapesten a Millenáris területén - írja az MTI. Teljes cikk...