38 cikk a(z) kreatív címkével - 1. oldal
Reklámajándékok a céges image építésének szolgálatában
8 éve Ha sorra vennénk azokat az eszközöket, melyekkel a céges image-et a kívánt irányba mozdíthatjuk, akkor a reklámajándékok minden valószínűség szerint előkelő helyet foglalnának el ezek között. Napjaink sokféle reklámozási lehetősége között néha bizony igen nehéz megtalálni azt, amely ár és a segítségével elérhető eredmények szempontjából is beváltja a hozzá fűzött reményeket. Teljes cikk...
Pályázat pedagógusok számára
8 éve Pedagógusok, tanári csoportok, szakmai munkaközösségek, illetve pedagógusképzésben részt vevő hallgatók újszerű és kreatív módszertani ötleteit várják a Tempus Közalapítvány Digitális Módszertárába - írja az Eduline. Teljes cikk...
Magyar nyelvű kreatív CV-minta
7 éve Ez a CV-minta eltér a megszokottól, aki használja kitűnhet a többiek közül. Kreatív önéletrajz a CV műhelytől. Teljes cikk...
Angol nyelvű kreatív CV-minta
9 éve Színes, ábrákkal teli, szemet megragadó CV-minta a CV műhelytől. Teljes cikk...
Magukhoz rántják a problémákat
9 éve Ígéretük, hogy a munkatársaik pár év alatt felépíthetik a saját nevüket, amihez persze oda kell tenniük magukat. A cég abból él, hogy azokat az extra energiákat használja, amiket az emberek önérdekből beletesznek a munkájukba – így lehetnek ott hosszú ideje a legsikeresebb reklámügynökségek között. Az Isobarnál jártunk. Teljes cikk...
Új várakat fújni a képzelőerő homokjából - kreatív coaching-módszerek Martin Wehrle-től
10 éve Bárki megakadhat az életében és fordulhat coach-hoz: a létszámcsökkentéstől ódzkodó HR-igazgató, a kiadói állásról ábrándozó reklámszövegíró, a kiégett grafikus, a boldogtalan professzor. Ám sokszor ők maguk sem tudják, hogy mi a baj, csak azt érzik, valami nem stimmel. Martin Wehrle kreatív coaching ötletei alapján a probléma súlyozása, a célok meghatározása történhet akár kártyával, dartsszal, szerepjátékkal, álomfejtéssel. A szokatlan metódusok mellett különös helyszínek is segítenek előcsalogatni az ötleteket. Coaching kocogás közben vagy éppen repülőtéren? Miért ne? Teljes cikk...
10 dolog, amit a jó főnök soha nem mond
10 éve Valószínűleg mindenkinek vannak maradandó emlékei olyan mondatokról, beszólásokról, amelyeket a főnöktől hallottak. De bár ne hallották volna, mert maradandó nyomot hagyott a megalázott munkavállalóban. Ezekből a mondatokból gyűjtött össze egy csokorra valót Bernard Marr író, üzleti szakértő a LinkedInen. Teljes cikk...
Otthonos az év irodája
10 éve Az Iroda.hu által osztott Év Irodája díjat a Dentsu Aegis Network Kacsa utcai irodája kapta. Nem csicsás, hanem otthonos az Index szerint. Teljes cikk...
Hogyan válhat a hobbi sikeres munkává?
11 éve A hobbi akkor válik munkává, ha már profitot is hoz a kreatív alkotónak. A kedvtelésből végzett munka sokkal nagyobb örömet okoz az alkotónak, mintha egy irodába járna dolgozni, és unottan végezné munkáját. A cikkben arra a kérdésre kerestük a választ, milyen folyamat vezet ahhoz, hogy valakinek a hobbija kitöltse az életét, és jövedelmet szerezzen vele. Két alkotót kérdeztünk, ők hogyan váltak sikeressé, illetve mik lehetnek az ilyen jellegű vállalkozásoknak a buktatói. Teljes cikk...
Kik az igazán kreativ emberek? Ez is a személyiségben keresendő tényező?
12 éve Az ADOBE globális felmérése alapján, az emberek több mint 80 százaléka szerint elengedhetetlen a kreativitás a gazdasági növekedés eléréséhez. Ugyanakkor ennek ellenére kevés vállalat érti és hajlandó tenni azért, hogy kreatív embereit boldoggá és eredményessé tegye. Ki számít kreatív személyiségnek? - erre ad választ az Assessment Systems blogbejegyzése. Teljes cikk...
Utcán ajánlja magát a munkanélküli lány
12 éve Budapest egyik forgalmas terén áll egy lány és egy táblán hirdeti: webmester állást keres. Teljes cikk...
Munkahelyteremtés kreatívoknak
12 éve Többek között nyomdász, textiltervező, képző- és zeneművész, kézműves számára nyújthat rendkívüli előnyöket, hogy Pécsett a helyi kreatív ipar szereplőire 60 milllió forintot tudtak elkölteni, írja a PécsMa. Teljes cikk...
Álláskeresés kreatív módon - újabb sikeres akciók
12 éve Óriásplakát-sorozat, informatikai bravúr vagy épp fényes karácsonyfaizzókkal a házfalra írt frappáns álláskereső üzenet. Íme néhány külföldi álláskereső, akiknek kifizetődött az ötletesség. Teljes cikk...
Többet ér a kreatív dolgozó
12 éve Az unió évek óta kulcsfontosságú kérdésként kezeli a készségfejlesztést az oktatásban, hogy a fiatalok a munkaerőpiac elvárásainak megfelelő tudással felvértezve végezzenek a felsőoktatási intézményekben. A lényeg a kompetenciák átadásán, a készségfejlesztésen lenne, a cégek is jobban járnak egy kreatív, változásképes, kompetens kollégával. Teljes cikk...
Kreatív álláskeresési módszerek pályakezdőknek
13 éve Kreatív álláskeresési módszerek címmel 2012. október 24-én tíz alkalmas programsorozat indult pályakezdők részére. Teljes cikk...
Így segít a legózás a vállalati problémák megoldásában
14 éve A honi tréningpiacon 2003 óta jelen van, eddig mégsem kavart fel különösebb hullámokat a Lego Serious Play (LSP) módszertan. A kreativitásra építő, a LEGO vállalat által 2001-ben kifejlesztett metódus alkalmazása bevett gyakorlat az USA-ban és Nyugat-Európában, nálunk azonban sokan óvakodnak attól, hogy komolyabb célokra használják. A módszertanról Murányi András tréner-tanácsadóval beszélgettünk a szeptember elején induló magyarországi trénerképzés apropóján. Teljes cikk...
Minden vállalatba kell néhány fenegyerek
14 éve Sokat hozhat egy cégnek, ha megengedheti magának "fenegyerekek" eltűrését. Ők azok az átlagostól eltérően gondolkozó emberek, akik meghatározhatják egy vállalat jövőjét. Lehet, hogy semmit nem tesznek hozzá a szervezet teljesítményéhez, de ha mégis, akkor a nekik köszönhetően befolyt nyereségből lehet venni még három céget. Dr. Baracskai Zoltán szerint a "fenegyerek" csak egy azok közül az új fogalmak közül, amelyekkel meg kell barátkoznunk. Teljes cikk...
Gerilla önéletrajz - tényleg működik?
14 éve Valóban nyerhetünk-e azzal, ha szakítunk az önéletrajzírás hagyományos módszereivel, és figyelemfelkeltő, kreatív ötletekkel próbálunk versenybe szállni a megcélzott állásért? A gerilla önéletrajz, amely lehet extrém önmarketing, vagy csak tudatosan felépített, újító szellemű "pályázati anyag", megváltoztathatja felvételi esélyeinket. A gerilla elvek hatékonyságáról kérdeztük a szakértőket. Teljes cikk...
Így lehetünk kreatívak a munkahelyen
14 éve A kreativitás olyan tulajdonság, amely mindenkiben megvan, de csak akkor jön elő, ha valaki azt edzésben is tartja. Egyterű irodában, napi rutinfeladatokat végezve nem könnyű kihozni magunkból, ám vannak fogások, amelyekkel fejleszthető. Érdemes erre időt és energiát szentelni, mert egy jókor bedobott új ötlet még egy nagy cégnél is elismerést érhet. Teljes cikk...
Filmszereppel tesztelik a kreatívokat
15 éve Egységes kompetenciaprofil hiányában nem könnyű a kreatív szakemberek kiválasztása. Rátermettségüket inkább az dönti el, miként viselkednek egy szokatlan vagy váratlan szituációban. Ezeket a rejtett képességeket hagyományos kiválasztási technikákkal nem lehet felfedezni, helyzetbe kell hozni őket. Egy új módszerrel ez már nem lehetetlen. Teljes cikk...
Kreatívabbak lettek a tréningek
15 éve A válság új igényeket támasztott a tréningekkel szemben is. A kínálat folyamatosan átalakul, a vezetői és a munkatársi tréningek sokkal kreatívabbak lesznek a vállalatoknál. Ezt tapasztalják a magyarországi szakemberek is a Világgazdaság összeállítása szerint. Teljes cikk...
A kreatív osztályé a jövő?
15 éve Sokat vitatott, dicsért és megkérdőjelezett tényeket állított egy amerikai társadalom- és gazdaságteoretikus egyik, 2002-ben megjelent könyvében. Richard Florida "A kreatív osztály fölemelkedése" című munkájával nem alapított ugyan új tudományágat, de elindított egy gondolkozási folyamatot. Teljes cikk...
Nem a "papíron" múlik a karrier
16 éve Az egyetemet otthagyó hallgatók jelentős része jobb karrierkilátásokra számíthat, mint iskolát befejező társaik - áll a canterbury-i University for the Creative Arts kutatási jelentésében. A tanulmány arra is kitér, hogy milyen szakokon "érdemes" lemorzsolódni. Teljes cikk...
Kreatív gondolkodás, mint a vállalati kultúra része
16 éve A válság rámutatott, hogy a szervezetek irányításával és a változások menedzselésével kapcsolatban paradigmaváltásra van szükség - véli Hegyi Nóra szervezetfejlesztési tanácsadó. A szakember szerint még mindig berögzült rutinokkal válaszolunk a felmerülő krízishelyzetekre ahelyett, hogy új megoldásokat, új megközelítéseket keresnénk. Ehhez nyújthat segíthet a World Café módszer. Teljes cikk...
Mi a baj a magyar menedzserekkel?
16 éve A hazai cégvezetők a legkevésbé dinamikusak a régióban, a kritikát rosszul fogadják, de legalább jók a problémamegoldásban - idézi a Target Nemzetközi Személyi Tanácsadó Csoport felmérését a Napi Online. Teljes cikk...
Kreatív vezetőt igazolt a HD Group
16 éve Jövő hónap elejétől kreatívigazgatóként irányítja a HD Group kreatív részlegét Halász Gyula. A közös munka már tavaly szeptemberben elkezdődött, ám a kinevezés mostanra vált aktuálissá, a döntést Urbán Zsolt, az ügynökség vezetője a kreatív munka szervezettebbé és koordináltabbá tételének szükségességével indokolta. Teljes cikk...
Új kreatív igazgató az Ogilvy-nél
17 éve Kismarty-Lechner Balázs személyében új kreatívigazgatót nevezett ki az Ogilvy Budapest. Teljes cikk...
Állásszerzés kreatív eszközökkel
17 éve A küszöbön álló gazdasági válság vélhetően még nehezebbé teszi az állásszerzést. Érdemes éppen ezért a hagyományostól eltérő módszerekkel is próbálkozni. Különösen a marketing és a reklám szakmába készülőknek érdemes megmozgatni a fantáziájukat. Saját weboldal, plakátszerű bemutatkozó anyag, egyedi PR-akciók, és máris felfigyelnek az álláskeresőre. Teljes cikk...
Ne tantárgyak alapján válasszunk pályát
17 éve A pályaválasztás nem hirtelen döntés, hanem hosszú folyamat eredménye, ami időigényes és odafigyelést igényel. Sok csalódást és pénzt spórolhatnak meg a szülők és a diákok, ha időben elkezdenek a kérdéssel foglalkozni. Gyakori hiba a családi hagyomány gyermekre erőszakolása vagy a szeretett tantárgy alapján történő választás. Több helyen működik a pályaválasztást segítő ingyenes tanácsadó, emellett az interneten is találhatóak hasznos tesztek. Teljes cikk...
Ötletmenedzsereket képeznek a németek
17 éve Új szakma is lehet abból a kezdeményezésből, amelyet egy közgazdasági szervezet indított Frankfurtban. Ötletmenedzsereket képeznek azzal a céllal, hogy a vállalatoknál ne haljanak el a költségcsökkentő, innovatív dolgozói javaslatok. Az ötletek jó menedzselésével eurómilliókat lehet megtakarítani. Teljes cikk...
A Duna TV-től igazolt le kreatív szakembert a TV2
17 éve Április 1-jétől Rendes Zoltán lesz a TV2 kreatív vezetője, aki a marketing- és kommunikációs igazgató, Nagy Andrea irányítása alatt felel a csatorna on- és off air kreatív megjelenéseinek összehangolásáért. Teljes cikk...
A siker titka a kreatív munkaerő
17 éve Kürti Tamás vállalkozó, stratéga és vezető az internet korai szakasza óta. Öt éve ő alapította és vezeti a Kürtben a kutatás-fejlesztés és innováció menedzsment üzletágat. 2005-ben alapította a futurIT Integrált biztonsági kutató-fejlesztő központot Veszprémben. A kreativitás szerepéről a Wanderlee Magyarország és a HR Portal szemináriumán tartott előadást. Teljes cikk...
Új kreatív vezető az Ogilvy Budapestnél
17 éve Az Ogilvy Budapest Hegedüs Mihályt nevezte ki kreatív igazgatónak a Pannonnal foglalkozó csapat élére. Teljes cikk...
Kreatívak a magyar dolgozók
18 éve A magyar munkaerő kreatív, ezért az unalom kockázatot jelent - fogalmazott a Népszabadságnak adott interjújában Benyőcs László, a minőség-ellenőrzéssel, képzéssel, fejlesztéssel, a gondoskodó elbocsátás elméletével és gyakorlatával is foglalkozó győri Mathias Institut ügyvezető igazgatója. Teljes cikk...
A későn fekvő dolgozók kreatívabbak
18 éve Az "éjszakai baglyok" kreatívabbak a nappal elemükben lévő dolgozóknál - derült ki egy tanulmányból. A kutatás során 120 ember - 68 nő és 52 férfi - kreatív gondolkodását vizsgálták. A dolgozókat alvási szokásaik alapján a "bagoly", illetve a "pacsirta" csoportba sorolták - írja a Népszabadság. Teljes cikk...