37 cikk a(z) kreatív címkével:

Reklámajándékok a céges image építésének szolgálatában

2 éve Ha sorra vennénk azokat az eszközöket, melyekkel a céges image-et a kívánt irányba mozdíthatjuk, akkor a reklámajándékok minden valószínűség szerint előkelő helyet foglalnának el ezek között. Napjaink sokféle reklámozási lehetősége között néha bizony igen nehéz megtalálni azt, amely ár és a segítségével elérhető eredmények szempontjából is beváltja a hozzá fűzött reményeket. Teljes cikk...


Pályázat pedagógusok számára

2 éve Pedagógusok, tanári csoportok, szakmai munkaközösségek, illetve pedagógusképzésben részt vevő hallgatók újszerű és kreatív módszertani ötleteit várják a Tempus Közalapítvány Digitális Módszertárába - írja az Eduline. Teljes cikk...


Magyar nyelvű kreatív CV-minta

3 éve Ez a CV-minta eltér a megszokottól, aki használja kitűnhet a többiek közül. Kreatív önéletrajz a CV műhelytől. Teljes cikk...


Angol nyelvű kreatív CV-minta

3 éve Színes, ábrákkal teli, szemet megragadó CV-minta a CV műhelytől. Teljes cikk...


Magukhoz rántják a problémákat

4 éve Ígéretük, hogy a munkatársaik pár év alatt felépíthetik a saját nevüket, amihez persze oda kell tenniük magukat. A cég abból él, hogy azokat az extra energiákat használja, amiket az emberek önérdekből beletesznek a munkájukba – így lehetnek ott hosszú ideje a legsikeresebb reklámügynökségek között. Az Isobarnál jártunk. Teljes cikk...


Új várakat fújni a képzelőerő homokjából - kreatív coaching-módszerek Martin Wehrle-től

4 éve Bárki megakadhat az életében és fordulhat coach-hoz: a létszámcsökkentéstől ódzkodó HR-igazgató, a kiadói állásról ábrándozó reklámszövegíró, a kiégett grafikus, a boldogtalan professzor. Ám sokszor ők maguk sem tudják, hogy mi a baj, csak azt érzik, valami nem stimmel. Martin Wehrle kreatív coaching ötletei alapján a probléma súlyozása, a célok meghatározása történhet akár kártyával, dartsszal, szerepjátékkal, álomfejtéssel. A szokatlan metódusok mellett különös helyszínek is segítenek előcsalogatni az ötleteket. Coaching kocogás közben vagy éppen repülőtéren? Miért ne? Teljes cikk...


10 dolog, amit a jó főnök soha nem mond

5 éve Valószínűleg mindenkinek vannak maradandó emlékei olyan mondatokról, beszólásokról, amelyeket a főnöktől hallottak. De bár ne hallották volna, mert maradandó nyomot hagyott a megalázott munkavállalóban. Ezekből a mondatokból gyűjtött össze egy csokorra valót Bernard Marr író, üzleti szakértő a LinkedInen. Teljes cikk...


Otthonos az év irodája

5 éve Az Iroda.hu által osztott Év Irodája díjat a Dentsu Aegis Network Kacsa utcai irodája kapta. Nem csicsás, hanem otthonos az Index szerint. Teljes cikk...


Hogyan válhat a hobbi sikeres munkává?

5 éve A hobbi akkor válik munkává, ha már profitot is hoz a kreatív alkotónak. A kedvtelésből végzett munka sokkal nagyobb örömet okoz az alkotónak, mintha egy irodába járna dolgozni, és unottan végezné munkáját. A cikkben arra a kérdésre kerestük a választ, milyen folyamat vezet ahhoz, hogy valakinek a hobbija kitöltse az életét, és jövedelmet szerezzen vele. Két alkotót kérdeztünk, ők hogyan váltak sikeressé, illetve mik lehetnek az ilyen jellegű vállalkozásoknak a buktatói. Teljes cikk...


Kik az igazán kreativ emberek? Ez is a személyiségben keresendő tényező?

6 éve Az ADOBE globális felmérése alapján, az emberek több mint 80 százaléka szerint elengedhetetlen a kreativitás a gazdasági növekedés eléréséhez. Ugyanakkor ennek ellenére kevés vállalat érti és hajlandó tenni azért, hogy kreatív embereit boldoggá és eredményessé tegye. Ki számít kreatív személyiségnek? - erre ad választ az Assessment Systems blogbejegyzése. Teljes cikk...


Utcán ajánlja magát a munkanélküli lány

6 éve Budapest egyik forgalmas terén áll egy lány és egy táblán hirdeti: webmester állást keres. Teljes cikk...


Munkahelyteremtés kreatívoknak

7 éve Többek között nyomdász, textiltervező, képző- és zeneművész, kézműves számára nyújthat rendkívüli előnyöket, hogy Pécsett a helyi kreatív ipar szereplőire 60 milllió forintot tudtak elkölteni, írja a PécsMa. Teljes cikk...


Álláskeresés kreatív módon - újabb sikeres akciók

7 éve Óriásplakát-sorozat, informatikai bravúr vagy épp fényes karácsonyfaizzókkal a házfalra írt frappáns álláskereső üzenet. Íme néhány külföldi álláskereső, akiknek kifizetődött az ötletesség. Teljes cikk...


Többet ér a kreatív dolgozó

7 éve Az unió évek óta kulcsfontosságú kérdésként kezeli a készségfejlesztést az oktatásban, hogy a fiatalok a munkaerőpiac elvárásainak megfelelő tudással felvértezve végezzenek a felsőoktatási intézményekben. A lényeg a kompetenciák átadásán, a készségfejlesztésen lenne, a cégek is jobban járnak egy kreatív, változásképes, kompetens kollégával. Teljes cikk...


Kreatív álláskeresési módszerek pályakezdőknek

7 éve Kreatív álláskeresési módszerek címmel 2012. október 24-én tíz alkalmas programsorozat indult pályakezdők részére. Teljes cikk...


Így segít a legózás a vállalati problémák megoldásában

8 éve A honi tréningpiacon 2003 óta jelen van, eddig mégsem kavart fel különösebb hullámokat a Lego Serious Play (LSP) módszertan. A kreativitásra építő, a LEGO vállalat által 2001-ben kifejlesztett metódus alkalmazása bevett gyakorlat az USA-ban és Nyugat-Európában, nálunk azonban sokan óvakodnak attól, hogy komolyabb célokra használják. A módszertanról Murányi András tréner-tanácsadóval beszélgettünk a szeptember elején induló magyarországi trénerképzés apropóján. Teljes cikk...


Minden vállalatba kell néhány fenegyerek

9 éve Sokat hozhat egy cégnek, ha megengedheti magának "fenegyerekek" eltűrését. Ők azok az átlagostól eltérően gondolkozó emberek, akik meghatározhatják egy vállalat jövőjét. Lehet, hogy semmit nem tesznek hozzá a szervezet teljesítményéhez, de ha mégis, akkor a nekik köszönhetően befolyt nyereségből lehet venni még három céget. Dr. Baracskai Zoltán szerint a "fenegyerek" csak egy azok közül az új fogalmak közül, amelyekkel meg kell barátkoznunk. Teljes cikk...


Gerilla önéletrajz - tényleg működik?

9 éve Valóban nyerhetünk-e azzal, ha szakítunk az önéletrajzírás hagyományos módszereivel, és figyelemfelkeltő, kreatív ötletekkel próbálunk versenybe szállni a megcélzott állásért? A gerilla önéletrajz, amely lehet extrém önmarketing, vagy csak tudatosan felépített, újító szellemű "pályázati anyag", megváltoztathatja felvételi esélyeinket. A gerilla elvek hatékonyságáról kérdeztük a szakértőket. Teljes cikk...


Így lehetünk kreatívak a munkahelyen

9 éve A kreativitás olyan tulajdonság, amely mindenkiben megvan, de csak akkor jön elő, ha valaki azt edzésben is tartja. Egyterű irodában, napi rutinfeladatokat végezve nem könnyű kihozni magunkból, ám vannak fogások, amelyekkel fejleszthető. Érdemes erre időt és energiát szentelni, mert egy jókor bedobott új ötlet még egy nagy cégnél is elismerést érhet. Teljes cikk...


Filmszereppel tesztelik a kreatívokat

9 éve Egységes kompetenciaprofil hiányában nem könnyű a kreatív szakemberek kiválasztása. Rátermettségüket inkább az dönti el, miként viselkednek egy szokatlan vagy váratlan szituációban. Ezeket a rejtett képességeket hagyományos kiválasztási technikákkal nem lehet felfedezni, helyzetbe kell hozni őket. Egy új módszerrel ez már nem lehetetlen. Teljes cikk...