kapubanner for mobile
Megjelent: 13 hónapja

Varga Liviust is bevonta tanulási hetébe a multi - esettanulmány

Április 18-21. között képzési és fejlődési lehetőségekkel tűzdelt hetet szervezett munkatársainak a Yettel Magyarország. A Learning Week névre keresztelt programsorozat az egyéni fejlődést és a csapatban működést is támogató előadásokat és workshopokat kínált, az idei mottó: “Az alkalmazkodás képessége a változó világhoz.”

Egyensúlyban a napi munka és az egyéni fejlődés egy multinál – esettanulmány-

A Yettelnél a Learning Week névre keresztelt program a korábbi, évente megrendezett Learning Day-ből nőtte ki magát. Az egynapos program helyett most a szervezett önfejlesztés és tanulás lehetősége négy napon át volt elérhető. Kedd és péntek között, munkaidőben szétosztott, délelőtti és délutáni idősávokban, az aktív munkaidővel egyensúlyt kialakítva választhattak a programokból a törökbálinti székházban, a szegedi ügyfélszolgálati központban és az értékesítési hálózatban dolgozó munkavállalók.

A Learning Week mottója “Az alkalmazkodás képessége a változó világhoz” („Adapt to the changing world”) volt, ennek megfelelően olyan témák kerültek napirendre, amik valamilyen módon ezt a készséget, képességet segítik elő: a mesterséges intelligencia használata, a hatékony együttműködés, projekt menedzsment, adatvizualizáció, hatékony prezentáció, vagy akár a Z-generáció megismerése. A programot Varga Livius (Quimby, A kutya vacsorája) zenész, pszichológus nyitotta meg, aki saját történetén keresztül nagy felemelkedések és nagy zuhanások megélésről és kezeléséről, a változó világhoz való alkalmazkodásról mesélt őszintén a Yettel munkatársainak. Az inspirációs, bevezető előadások mellett az egyes témák mélyebb megismerésére interaktív, kisebb csoportos szemináriumok adtak lehetőséget, ahol egyes területek külsős szakértői, tréner partnerek vettek részt, és egyes témákban lehetőséget kaptak a Yettel szakértői is, hogy előadóként osszák meg tudásukat.

A szervezők célja szerint a Learning Week témáit gyakorlatiassá téve, a munkatársak számára releváns kapcsolódási pontokra rávilágítva kínálták, hogy minden résztvevő találjon maga számára olyan ötletet, gondolatot, amit magával tud vinni, és képes legyen akár azonnal beépíteni a mindennapi munkájába, gondolkodásába. Kitekintő gyakorlatként közösségépítő elemek is színesítették a programot, például egy különleges szabadulószoba és más, együttműködést igénylő játékok, amelyeken 4-6 fős csapatokban amolyan mini-csapatépítő jelleggel vehettek részt a Yettel munkatársai.

Az előadásokat személyesen és online egyaránt követhette és a szemináriumokon részt vehetett a Yettel székházban dolgozó közel 900 kolléga, míg az értékesítési hálózatban és a szegedi ügyfélszolgálati központban dolgozó munkatársak online közvetítésen, akár interaktívan is csatlakozhattak a programokhoz.

Az előadásokról és workshopokról felvétel is készült, így a kötött munkabeosztásban dolgozók is – és bármely kolléga – a jövőben bármikor hozzáférhetnek ehhez a tudásanyaghoz. A személyes fejlődés a Yettelnél nem korlátozódik egyetlen hétre: a pénteki home office napok „Meeting light Friday”-ek, azaz a munkáltató célja szerint a kollégák kevesebb meetinget szerveznek ezeken a napokon és proaktívan keresik az önképzésre, fejlődésre alkalmas tevékenységeket.

A Learning Week zárultával a résztvevők egy részletes visszajelző kérdőíven több szempontból értékelhették az előadásokat, workshopokat, illetve megoszthatták a jövőre vonatkozó építő javaslataikat is.

A Learning Week programot a közvetlen visszajelzések és az érdeklődés mértéke alapján sikeresnek ítéljük. Amit már látunk, hogy fejlesztendő terület, hogy a 1,5 órás programelemeket valamivel tömörebbre, vagy 1:20 percesre vagy 55 percesre lesz célszerű beállítanunk, amikor a jövő évi programot állítjuk össze. Ugyanakkor a témafelépítés, valamint – mivel a Yettel székházban minden hétfő és péntek home office nap – a kedd délelőttre időzített kezdés és a pénteki, home office-ból követhető lezáró előadások beosztása egy remek koncepciónak bizonyult.” – értékelte a programot Szalai Enikő.

  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
A tanár is munkavállaló!?

Employer branding, toborzás, munkáltatói márka, karrierút, megtartás, juttatások, bérbenchmark stb. Szinte már elcsépelt szavak, unalomig... Teljes cikk

Megállítható-e a képzett munkaerő külföldre áramlása?

A brain drain, azaz „agyelszívás” a magasan képzett munkavállalók elvándorlását jelenti egy fejlettebb, magasabb életszínvonalat biztosító... Teljes cikk

Hányan vannak azok, akik munka nélkül egyáltalán nem engedhetnék meg maguknak a tanulást?

Az Eurostudent legfrissebb felmérése szerint hazánkban a felsőoktatásban tanuló hallgatók egynegyede (25%) közepes anyagi nehézségekkel küzd, míg a... Teljes cikk