kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Varga Liviust is bevonta tanulási hetébe a multi - esettanulmány

Április 18-21. között képzési és fejlődési lehetőségekkel tűzdelt hetet szervezett munkatársainak a Yettel Magyarország. A Learning Week névre keresztelt programsorozat az egyéni fejlődést és a csapatban működést is támogató előadásokat és workshopokat kínált, az idei mottó: “Az alkalmazkodás képessége a változó világhoz.”

Egyensúlyban a napi munka és az egyéni fejlődés egy multinál – esettanulmány-

A Yettelnél a Learning Week névre keresztelt program a korábbi, évente megrendezett Learning Day-ből nőtte ki magát. Az egynapos program helyett most a szervezett önfejlesztés és tanulás lehetősége négy napon át volt elérhető. Kedd és péntek között, munkaidőben szétosztott, délelőtti és délutáni idősávokban, az aktív munkaidővel egyensúlyt kialakítva választhattak a programokból a törökbálinti székházban, a szegedi ügyfélszolgálati központban és az értékesítési hálózatban dolgozó munkavállalók.

A Learning Week mottója “Az alkalmazkodás képessége a változó világhoz” („Adapt to the changing world”) volt, ennek megfelelően olyan témák kerültek napirendre, amik valamilyen módon ezt a készséget, képességet segítik elő: a mesterséges intelligencia használata, a hatékony együttműködés, projekt menedzsment, adatvizualizáció, hatékony prezentáció, vagy akár a Z-generáció megismerése. A programot Varga Livius (Quimby, A kutya vacsorája) zenész, pszichológus nyitotta meg, aki saját történetén keresztül nagy felemelkedések és nagy zuhanások megélésről és kezeléséről, a változó világhoz való alkalmazkodásról mesélt őszintén a Yettel munkatársainak. Az inspirációs, bevezető előadások mellett az egyes témák mélyebb megismerésére interaktív, kisebb csoportos szemináriumok adtak lehetőséget, ahol egyes területek külsős szakértői, tréner partnerek vettek részt, és egyes témákban lehetőséget kaptak a Yettel szakértői is, hogy előadóként osszák meg tudásukat.

A szervezők célja szerint a Learning Week témáit gyakorlatiassá téve, a munkatársak számára releváns kapcsolódási pontokra rávilágítva kínálták, hogy minden résztvevő találjon maga számára olyan ötletet, gondolatot, amit magával tud vinni, és képes legyen akár azonnal beépíteni a mindennapi munkájába, gondolkodásába. Kitekintő gyakorlatként közösségépítő elemek is színesítették a programot, például egy különleges szabadulószoba és más, együttműködést igénylő játékok, amelyeken 4-6 fős csapatokban amolyan mini-csapatépítő jelleggel vehettek részt a Yettel munkatársai.

Az előadásokat személyesen és online egyaránt követhette és a szemináriumokon részt vehetett a Yettel székházban dolgozó közel 900 kolléga, míg az értékesítési hálózatban és a szegedi ügyfélszolgálati központban dolgozó munkatársak online közvetítésen, akár interaktívan is csatlakozhattak a programokhoz.

Az előadásokról és workshopokról felvétel is készült, így a kötött munkabeosztásban dolgozók is – és bármely kolléga – a jövőben bármikor hozzáférhetnek ehhez a tudásanyaghoz. A személyes fejlődés a Yettelnél nem korlátozódik egyetlen hétre: a pénteki home office napok „Meeting light Friday”-ek, azaz a munkáltató célja szerint a kollégák kevesebb meetinget szerveznek ezeken a napokon és proaktívan keresik az önképzésre, fejlődésre alkalmas tevékenységeket.

A Learning Week zárultával a résztvevők egy részletes visszajelző kérdőíven több szempontból értékelhették az előadásokat, workshopokat, illetve megoszthatták a jövőre vonatkozó építő javaslataikat is.

A Learning Week programot a közvetlen visszajelzések és az érdeklődés mértéke alapján sikeresnek ítéljük. Amit már látunk, hogy fejlesztendő terület, hogy a 1,5 órás programelemeket valamivel tömörebbre, vagy 1:20 percesre vagy 55 percesre lesz célszerű beállítanunk, amikor a jövő évi programot állítjuk össze. Ugyanakkor a témafelépítés, valamint – mivel a Yettel székházban minden hétfő és péntek home office nap – a kedd délelőttre időzített kezdés és a pénteki, home office-ból követhető lezáró előadások beosztása egy remek koncepciónak bizonyult.” – értékelte a programot Szalai Enikő.

  • 2025.05.31Gazdasági teljesítmény mérése Napjaink controlling tevékenységének fontos része a tényadatokat szolgáltató számvitel, működését kiemelt szinten kell ismerni. A tanfolyam elvégzése után az elsajátított számviteli ismeretek segítségével a controlling által is használt mutatószámok könnyen értelmezhetőkké válnak.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.06.02Projektmenedzsment képzés A projektmenedzsment elméletének és gyakorlatának megismertetése a résztvevőkkel. A projektmenedzsment módszereinek begyakorlása példákon és esettanulmányokon keresztül. A résztvevők projektvezetési képességének fejlesztése és felkészítésük projektek önálló, sikeres lebonyolítására.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.06.04Lean vezetés - Lean coaching A KÉPZÉS CÉLJA: A Lean Management bevezetés támogatása. Olyan Lean szemléletű vezetők képzése, akik képesek lesznek eredményesen irányítani, támogatni a Lean menedzsment bevezetését saját szervezetüknél, és a gyakorlatban is eredményesen alkalmazzák a Lean szemléletű változáskezelési, coaching, kommunikációs, motivációs eszközöket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.06.06Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők • megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit • képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján • betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nagy siker: a világ legjobb egyetemére került be egy magyar középiskolás lány

A budapesti Szent István Gimnázium 12. osztályos diákja, Keresztély Zsófia sikeresen felvételizett a világ egyik legjobb - egyes listák szerint a... Teljes cikk

Három típusú képzéshez kapnak támogatást a kkv-k

A kormány a hazai kkv-k erősítésére 15 milliárd forint kerettel munkavállalók képzését támogató programot indított, közölte Varga-Bajusz... Teljes cikk

Felmérték a digitális készségeket: utolsó helyen a magyar gimnazisták

A diákok digitális készségei javuló tendenciát mutatnak, de még van hová fejlődniük, különösen az algoritmikus gondolkodást igénylő, komplex... Teljes cikk